איחסה פיחסה
New member
חמודה ../images/Emo13.gif
רק זה נשמע מאד מוזר שאת הולכת לעבור לחו"ל בלי לדעת כלום ולא אכפת לך מה לעשות - נשמע לא רציני! אם כבר מדברים על זה, גם לי לא היה אכפת למצוא איזו עיירה ציורית ורגועה (!) להעביר קצת זמן בכיף, אבל זה צריך להיות עם כל הנוחיות כמו מזגן, אינטרנט וכו´ אז אם יש לך מושג על כזה מקום, תגידי גם לי
דרך אגב, בת כמה את ?
רק זה נשמע מאד מוזר שאת הולכת לעבור לחו"ל בלי לדעת כלום ולא אכפת לך מה לעשות - נשמע לא רציני! אם כבר מדברים על זה, גם לי לא היה אכפת למצוא איזו עיירה ציורית ורגועה (!) להעביר קצת זמן בכיף, אבל זה צריך להיות עם כל הנוחיות כמו מזגן, אינטרנט וכו´ אז אם יש לך מושג על כזה מקום, תגידי גם לי