שלום לכולם...

חמודה ../images/Emo13.gif

רק זה נשמע מאד מוזר שאת הולכת לעבור לחו"ל בלי לדעת כלום ולא אכפת לך מה לעשות - נשמע לא רציני! אם כבר מדברים על זה, גם לי לא היה אכפת למצוא איזו עיירה ציורית ורגועה (!) להעביר קצת זמן בכיף, אבל זה צריך להיות עם כל הנוחיות כמו מזגן, אינטרנט וכו´ אז אם יש לך מושג על כזה מקום, תגידי גם לי
דרך אגב, בת כמה את ?
 

rona111

New member
למרות שזה לא הכיוון שלי

כמו שכתבתה ..אבל אם אני ישמע על מקום כזה אני יגיד לך .
 

rona111

New member
היי הרגת אותי מצחוק על הבוקר

אני לא יודעת איך הגיע למסקנה הזו ו עוד הרבה מסקנות ... מר מושלם אהבתי את זה ........... איחסה למה את/ה לא אוהב אותי ? אני רק שאלתי בקשר לנסיעה מה עשיתי פשע ? חלום שלי לגור בחו"ל ...בטח יש לך גם חלום אם לא אותו חלום ...תקח הכל בסבבה אחי אחותי ...ותדע אצלי 1+1 לא 2 זה 11 הבנתה אותי ?
 

ndtola

New member
פסק זמן../images/Emo168.gif

אם סתם בא לך פסק זמן מהארץ ואת רוצה לנקות את הראש במקומות נידחים באירופה, די קל למצוא עבודות מזדמנות/עונתיות בחוות. עכשיו עונת הבציר בצרפת, אפשר ללכת לכל חצר יקב בסביבות אחת עשרה בוקר שהכורמים מביאים ענבים, ולשאול אם הם מחפשים עובדים לעונה. הם נותנים מגורים אוכל דמי כיס ויין
, בערבים תמיד כיף לצאת. באירלנד גם אפשר לעבוד בחוות באותם תנאים. אפשר לגשת למשרד החקלאות(Chambre of Agriculture) בגולואי
ויש להם רשימה של חואים שמחפשים. די בטוח לנסוע בטרמפים וגם כך אפשר למצוא. האירים נחמדים בצורה קשה לעיכול לישראלי המצוי.
 
למעלה