אממ..
לגבי האיצבוע אני לא בטוח, כי קלרינט בדר"כ הוא ב-Bb ואבוב הוא כלי ללא טרנספוזיציה אבל לא יצא לי לנגן על אבוב, אז יכול להיות שהאצבוע כן אותו דבר. הנשיפה שונה, וגם אבוב זה הכלי עם הצליל הכי חודרני, כלומר כל סטייה הכי קטנה ושומעים בבירור את הזיוף וגם באבוב לפי מה שהבנתי צריך חתיכת ריאות, הרבה יותר קשה מבחינת נשיפה.