שלום חדשה כאן
כתבתי מקודם הודעה אבל משום מה זה לא מופיע בפורום. אתחיל מחדש. הרגשתם פעם תחושה כזו שבא לכם לצעוק:" דייייי"? שבאמת מספיק ואי אפשר כבר? הרגשתם פעם תחושה של תקיעות רבה שנים? חוסר כיוון בחיים? תחושה שהשנים חולפות ואתם בפיגור רב? אז אני כן. הנה אני יושבת ביום שישי בערב בוכה מול המסך. מעניין איך הגעתי לפורום הזה. אפילו לא קראתי אף הודעה כאן, פשוט התחלתי לכתב. אני יודעת שזה לא תחליף לטיפול פסיכולוגי,אבל זה מה שיש כרגע ואני מוצאת בזה נחמה. כל-כך עצוב לי בלב. עצוב לי עליי, עצוב לי על אחרים. אני לא יודעת מה יהיה איתי, ולא יודעת איך ומתי(אם בכלל) אצא מהמקום בו אני נמצאת. עייפתי להאבק. ועוד לא עשיתי כלום בחיי. אני רק רוצה שקט. זהו לבנתיים. תודה.
כתבתי מקודם הודעה אבל משום מה זה לא מופיע בפורום. אתחיל מחדש. הרגשתם פעם תחושה כזו שבא לכם לצעוק:" דייייי"? שבאמת מספיק ואי אפשר כבר? הרגשתם פעם תחושה של תקיעות רבה שנים? חוסר כיוון בחיים? תחושה שהשנים חולפות ואתם בפיגור רב? אז אני כן. הנה אני יושבת ביום שישי בערב בוכה מול המסך. מעניין איך הגעתי לפורום הזה. אפילו לא קראתי אף הודעה כאן, פשוט התחלתי לכתב. אני יודעת שזה לא תחליף לטיפול פסיכולוגי,אבל זה מה שיש כרגע ואני מוצאת בזה נחמה. כל-כך עצוב לי בלב. עצוב לי עליי, עצוב לי על אחרים. אני לא יודעת מה יהיה איתי, ולא יודעת איך ומתי(אם בכלל) אצא מהמקום בו אני נמצאת. עייפתי להאבק. ועוד לא עשיתי כלום בחיי. אני רק רוצה שקט. זהו לבנתיים. תודה.