עאעאעעאעעאעאעהההה!!! אפקורס! תודה
פ פרד וויזלי המקורי New member 20/9/06 #17 היי וולדי אתה זוכר אותי ואת אחי,נכון? אם תצטרך משהו בחנות, אז תיצור איתנו קשר. יש לנו הנחות מיוחדות לרשעים שיצאו לפנסיה. ( פנסיה- בגלל שנותר לך רק עוד ספר אחד להיות רשע. )
היי וולדי אתה זוכר אותי ואת אחי,נכון? אם תצטרך משהו בחנות, אז תיצור איתנו קשר. יש לנו הנחות מיוחדות לרשעים שיצאו לפנסיה. ( פנסיה- בגלל שנותר לך רק עוד ספר אחד להיות רשע. )
ו וולדרמוט New member 20/9/06 #25 אל תיהיה בטוח בהתאם לכסף שרולניג עושה יש סיכוי שהסידרה תימשך עוד ועוד.
T ToryMaster New member 20/9/06 #26 לא הכל בחיים הוא כסף אני לא יודעת אם זה ידוע לכם, אבל רולינג לא צריכה עוד כסף, היא יכולה לעשות מה שבא לה.
לא הכל בחיים הוא כסף אני לא יודעת אם זה ידוע לכם, אבל רולינג לא צריכה עוד כסף, היא יכולה לעשות מה שבא לה.
פ פרד וויזלי המקורי New member 21/9/06 #39 כפי שאני מכיר את תפוז הם לא יתנו לו. הם יציעו לו, "וולדמורט המקורי","וולדמורט היחידי, וכו'... כפי שהציעו לי את "פרד וויזלי המקורי." במקום פשוט " פרד וויזלי."
כפי שאני מכיר את תפוז הם לא יתנו לו. הם יציעו לו, "וולדמורט המקורי","וולדמורט היחידי, וכו'... כפי שהציעו לי את "פרד וויזלי המקורי." במקום פשוט " פרד וויזלי."
T tamarhp New member 21/9/06 #44 מצדי שיהיה "וולדמורט זה אני ולא אחר" אבל אני לא יכולה לראות את השיבוש הזה.. וועאאה!! עדיף רוניל ווזליב!!!!
מצדי שיהיה "וולדמורט זה אני ולא אחר" אבל אני לא יכולה לראות את השיבוש הזה.. וועאאה!! עדיף רוניל ווזליב!!!!
פ פרד וויזלי המקורי New member 21/9/06 #48 אז תחשבי כאילו זה וולדי עילג במיוחד. ( אל תעלב חבר,אבל זה באמת מצטייר כך )
S sirius felton New member 20/9/06 #29 ברוך הבא קוסם חדש!!..ו... מי זה וולדרמוט 1 אם אתה 4??.....סתאאם צוחקת לא משנה... מה הבעיה איתי היום??.... מקווה שתשתלב!!!
ברוך הבא קוסם חדש!!..ו... מי זה וולדרמוט 1 אם אתה 4??.....סתאאם צוחקת לא משנה... מה הבעיה איתי היום??.... מקווה שתשתלב!!!