שלום אני חדש כאן

שלומות../images/Emo13.gif

אני יובל,כמעט בת 14.תהנה
 
שלום וברוך הבא לקדוש מנגו.

היי אני גברת וויזלי(או עטרה..)ובת 14 ויומיים. חח עלובה אני.
 

ZoHaRoT

New member
אתה לא יודע לכתוב את השם שלך?

אתה לורד וולדמורט! לא "לרוד וולדרמוט"!
 

CoralP

New member
חחחח את לא קולטת מה הזכרת לי XD

לרוד וולדרמוט מזכיר את רוניל וויזלב XDDDD יאיי
בואו נעוות שמות?XDDD
 

מה יא

New member
הכי מצחיק זה../images/Emo96.gif

הארי פוסטר ועכשיו הוא חלב עמיד
לא זוכרת מחתימה של מי זה
 
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!

אמאמאמאמאמאמאמאמא אכלתי סוכריית לשון בלון ועזרתי לפרד להכניס את הטלסקוגרוף לתיק, אני אענש?
 
רוצה ממתקיא?

זה יעזור לך להבריז מהעונש. תיראי כל כך חולה שירחמו עליך ויסלחו לך.
ובגלל שאני סיבכתי אותך בזה,אז זה על חשבון הבית.
 
למעלה