שלום אני חדש כאן

עאעאעעאעעאעאעהההה!!!

אפקורס! תודה
 
היי וולדי

אתה זוכר אותי ואת אחי,נכון? אם תצטרך משהו בחנות, אז תיצור איתנו קשר. יש לנו הנחות מיוחדות לרשעים שיצאו לפנסיה. ( פנסיה- בגלל שנותר לך רק עוד ספר אחד להיות רשע.
)
 
אל תיהיה בטוח

בהתאם לכסף שרולניג עושה יש סיכוי שהסידרה תימשך עוד ועוד.
 

ToryMaster

New member
לא הכל בחיים הוא כסף

אני לא יודעת אם זה ידוע לכם, אבל רולינג לא צריכה עוד כסף, היא יכולה לעשות מה שבא לה.
 

tamarhp

New member
אוףףףף

תחליף את הכינוי שלך לוולדמורט, אני לא יכולה לראות את זה!!
 
כפי שאני מכיר את תפוז

הם לא יתנו לו. הם יציעו לו, "וולדמורט המקורי","וולדמורט היחידי, וכו'... כפי שהציעו לי את "פרד וויזלי המקורי." במקום פשוט " פרד וויזלי."
 

tamarhp

New member
מצדי שיהיה

"וולדמורט זה אני ולא אחר" אבל אני לא יכולה לראות את השיבוש הזה.. וועאאה!! עדיף רוניל ווזליב!!!!
 

Pr0NgS

New member
../images/Emo6.gif המקורי

"אל תדאג, אתה המקורי, רק אתה..."
 

sirius felton

New member
ברוך הבא קוסם חדש!!..ו... מי

זה וולדרמוט 1 אם אתה 4??.....סתאאם צוחקת לא משנה... מה הבעיה איתי היום??.... מקווה שתשתלב!!!
 
למעלה