לקח לי קצת זמן להתאפס על עצמי
כדי לענות לך. אני מבין את הקושי והכאב שלך. זה כאב שמוכר לא רק בגיל 14 ולא רק כשהניתוק נעשה באופן כפוי. אני חי כמעט חמש שנים באירופה מתוך בחירה. אף אחד לא הכריח אותי לעבור הנה. אני גם אחראי לזה שבינתיים אני עוד כאן ושאין לי בעצם תאריך יעד מוגדר לחזרה. התאריך הזה עלול להדחות כל החיים. אני כותב "עלול להידחות" כי הייתי מאוד שמח לחזור. הניתוק והקושי שעליו את מדברת הוא לא תלוי גיל. אם תציצי בארכיון של הפורום תראי כמה מהגולשים פה מתגעגעים. אני נוטה להאמין שגם להורים שלך זה לא ממש קל ואני נוטה להאמין שהיו להם אי אלו סיבות לעשות את הצעד הזה, מה שלא הופך את זה לקל יותר עבורך אבל אם את מנסה לראות את הדברים בראיה כוללת, אז תוסיפי לחשבון הכולל שגם ההורים הם בני אדם שממשיכים להתפתח וכשלהם לא טוב - זה מקרין גם אל הילדים שלהם. אותי אישית הנושא הזה מעסיק די הרבה. אני מאמין שכל הגולשים שחיים בחו"ל ופעילים בפורום הזה, מכירים על עצמם את התחושה של הניתוק שאת מדברת עליה, אחרת אני ספקן אם הם היו נכנסים דוקא לפורום של ישראלים, שבו הם יכולים לחיות קצת בעברית. אולי אני טועה. בכל אופן, ברוכה הבאה לפורום