*שאלהשלאה
מה ההבדל בין קו בינעירוני, לקו פרברי ואיזה קווים בישראל נקראים ככה ואילו ככה. תודה!
קווים פרבריים ובינעירוניים*שאלה
וגם:רק בקו בנעירוני יש שירותי מזנוןקווים פרבריים ובינעירוניים
-קו פרברי מקשר בין עיר גדולה לישובים קטנים יותר בסביבתה, ובד"כ רכבת כזו עוצרת בכל התחנות שבדרכה. -קו בינעירוני מקשר בין מרכזים עירוניים גדולים ולעתים גם בין ערים וישובים רחוקים. רכבת כזו לא תמיד עוצרת בכל התחנות. -בארץ (יתכן שפיספסתי חלק מהקווים): קווים פרבריים: חיפה-קרית מוצקין, ת"א-רה"ע, ת"א-נתניה\בנימינה, ת"א- רחובות\אשדוד. קווים בינעירוניים: חיפה-נהריה, ת"א-חיפה\נהריה, ת"א- באר-שבע. -בהחלט קורה שרכבת אחת, באותה נסיעה, מכסה מספר קווים.
עוד שאלהוגם:רק בקו בנעירוני יש שירותי מזנון
הקו לנתב"געוד שאלה
כשהקו לנתב"ג יהיה מוכן, ונגיד אני יירצה לסוע מראשון, אז זה ייחשב כקו פרברי או קו בינעירוני חוץ מזה, עוד שאלה (אם אתם יודעים) שנגיד אתם חושבים שהרכבת לנתב"ג תעבור בכול התחנות בדרך מראשון מערב (כשהתחנות יהיו מוכנות, אני מתכוון, בבת-ים, חולון וכו´) או שיצטרכו לתפוס רכבת לת"א ואז להחליף איכשהו רכבת לנתב"ג תודה
help!!!!!! איך מסירים מהמסך אתהקו לנתב"ג
הקו לנתב"ג אמור להחשב כקו פרברי ברכבת ישראל, אבל אני לא בטוח ואני גם לא חושב שזה משנה במיוחד. למיטב ידיעתי, לפי תוכניות רכבת ישראל תהיינה מרבית, אם לא כל, הרכבות לנתב"ג רכבות שבאות מחיפה או מנהריה, כלומר לא יהיו רכבות ישירות לשם מראשון לציון, לפחות בשלב הראשון (זה גם בעייתי מבחינה תפעולית, כי רכבת מראשון תצטרך להפוך את כיון נסיעתה בדרך). עד כמה שאני מבין, הם יישתדלו לסדר את זה כך שהמעבר בין הרכבות יהיה קצר ונוח.
אי אפשרhelp!!!!!! איך מסירים מהמסך את
הבקבוקים המעצבנים האלה שמסתירים חצי מן הדף?
אפשר להסיר... אבל קצת מסובךאי אפשר
הבקבוקים הם "התשלום" לחברה שנותנת חסות לפורומים...
ראשון-נתב"געוד שאלה
כשהקו לנתב"ג יהיה מוכן, ונגיד אני יירצה לסוע מראשון, אז זה ייחשב כקו פרברי או קו בינעירוני חוץ מזה, עוד שאלה (אם אתם יודעים) שנגיד אתם חושבים שהרכבת לנתב"ג תעבור בכול התחנות בדרך מראשון מערב (כשהתחנות יהיו מוכנות, אני מתכוון, בבת-ים, חולון וכו´) או שיצטרכו לתפוס רכבת לת"א ואז להחליף איכשהו רכבת לנתב"ג תודה
ובנוםף...ראשון-נתב"ג
אם באמת יבצעו בזמן את המכרז שרכבת ישראל פרסמה באחרונה לקו נתב"ג-מודיעין (או לפחות את השלב הראשון שלו) אז כשיפתח נתב"ג 2000 (סליחה, נתב"ג סוף 2004), כבר תהיה מוכנה המסילה ממחלף לוד לנתב"ג ויוכלו להריץ רכבות מראשונים לנתב"ג דרך לוד בלי להחליף כיווני נסיעה.
אין כוונה לעשות את מה שאמרת.ובנוםף...
כמובן גם כל הרכבות האחרות שבאות מדרום ללוד (באר שבע, רחובות\אשדוד, בית שמש) לת"א יוכלו גם הן לעצור בשדה התעופה.
איך הקו למודיעין יחצה את המסילה?אין כוונה לעשות את מה שאמרת.
אין לרכבת ישראל כוונה להפעיל רכבות מלוד לתל אביב דרך נתב"ג, לפחות לא בשלב הזה. מבחינת התכניות שקיימות ומבוצעות נכון לעכשיו, הקו למודיעין דרך נתב"ג הוא קו נפרד, ואין קשר בינו לבין הקווים שעוברים דרך לוד (לאשדוד, לבאר שבע ולראשונים). המסילה מתפצלת באיזור מחלף שפירים לכיוון לוד ולכיוון נתב"ג, ושתי אלה לא נפגשות יותר. גם אחרי שיבנו את הקו עד מודיעין, זה לא ישנה שום דבר, כי קו מודיעין הוא לא יותר מאשר הארכה של קו נתב"ג בעוד כמה קילומטרים.
הוא יחצה אותה.איך הקו למודיעין יחצה את המסילה?
אם יהיה קו מנתב"ג למודיעין, הוא צריך לחצות את המסילה לוד-ראש-העין (שכיום לא בשימוש לקוי נוסעים). האם יהיה מפגש בין 2 המסילות? הגיוני שכן... אז תהיה אפשרות שרכבות מלוד לת"א יעברו דרך נתב"ג, דבר שישרת את הנוסעים מנתב"ג לדרום, שלא יצטרכו לנסוע לתל-אביב...
ומה עם הקו המזרחי?הוא יחצה אותה.
אולי יעשו חיבור ביניהן, אולי לא - זה לא משנה. בכל מקרה רכבות לא יעברו שם. זה מעולם לא הוזכר ואין סיבה שזה יקרה. אני מקווה שזה כן יקרה, אבל נכון לעכשיו אין סיבה להניח כך. כראיה נוספת אני יכול להביא את תחנת גני אביב שנמצאת על המסילה בין לוד לכפר חב"ד. כל הרכבות הפרבריות אמורות לעבור בה, ואם הן עוברות בה אז הן לא עוברות בנתב"ג.
בטווח הרחוק יש תכנון להפעילומה עם הקו המזרחי?
האם מתוכננות רכבות מכפר-סבא דרך ראש-העין ללוד שימשיכו לאחד מקוי הדרום? אם כן, יוכלו הנוסעים מנתב"ג להחליף רכבת בתחנה שתהיה במקום המפגש (נקרא לה לוד-צפון לצורך הענין...). המצב שנוסעים מנתב"ג לדרום יצטרכו לנסוע לתל-אביב נראה לי בלתי הגיוני בעליל...
אני לא מבין את ההגיון של הקובטווח הרחוק יש תכנון להפעיל
רכבות נוסעים במסילה המזרחית. אבל זה רק בטווח הרחוק, אחרי שיושלמו הפרויקטים הנוכחיים - מודיעין, ראשון לציון, כפר סבא...
מאמין שישתמשואני לא מבין את ההגיון של הקו
למודיעין... למה לקשר את מודיעין לנתב"ג ולא להשתמש בקו לשרותים נוספים? איך יסעו ממודיעין ללוד? דרך תל-אביב??
פתירת התעלומהמאמין שישתמשו
אני בהחלט מסכים עם nitsansh. זה יהיה די מוזר שהקו מטרמינל 2000 למסילה המזרחית (כחלק מקו נתב"ג-מודיעין) יהיה מוכן לקראת פתיחת הטרמינל החדש ולא יאפשרו לפחות לחלק מהרכבות שבאות למשל מבאר שבע ליסוע דרכו לת"א כדי שנוסעים יוכלו להגיע לשדה התעופה בלי להחליף רכבת בת"א עם המזוודות והכל. אולי אתה צודק בכך שאין תכנון כרגע להעביר רכבות מכיוון דרום שם אך זה הגיוני שזה רק עניין של זמן לפני שיתחילו לתכנן גם את זה, מה גם שנראה שיעבור עוד זמן רב עד שיפתח הטרמינל החדש בכל מקרה - אז יש מספיק זמן לחשוב על כל האופציות. הקו למודיעין (דרך נתב"ג 2000) יחצה את המסילה המזרחית מצפון ללוד (המכרז לכך פורסם לפני מספר שבועות) ועם כל העיכובים עם נתב"ג 2000 יהיה מאוד אפשרי שהמסילה הזאת כבר תהיה מוכנה עם פתיחת הטרמינל עצמו. אולי יש לרכבת איזהשהוא תכנון שבמקום ששתי המסילות יחצו זו את זו תהייה הפרדה מפלסתית מאיזו שהיא סיבה ולא יהיה מעבר בין שתי המסילות בכוונה תחילה.
מאיפה המידע הזה?פתירת התעלומה
הקו נתב"ג מודיעין (שהינו חלק מהקו המהיר לירושלים) יעבור התמזגות עם הקו המזרחי-דהיינו לכוון לוד . ואיך יסעו? תושב מודיעין שחשקה נפשו לנסוע לבאר שבע, יסע עד נתב"ג, ויחכה לרכבת הבאה לבאר שבע העוברת דרך נתב"ג. ואם הוא רוצה לנסוע צפונה, יסע עד ת"א ושם כנראה יחליף. ואם הוא רוצה לכפר סבא, יסע דרך ת"א , או דרומה ללוד ומשם צפונה בקו המזרחי עד כ"ס. מקווה שכעת חשרת העננים הכבדים התפזרה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.