שיר בלי שם

Jingelly Jane

New member
שיר בלי שם

יום אפור ונפלא לכולם...
אנא, תגיבו: הערות, מענות, טענות וכו´ וכו´... יעשו לי את היום. וגם הצעות לשם יתקבלו בברכה שַם, עמוק, אני אורגת מלחישותיך משהו מוחשי, משהו שיצדיק ולו במעט- ולו ברמז. בחדרי הקר- עץ אורן בו, אור חיוור בו (והרדיו תמיד מנגן) אני מציירת אותך. זוהי בדידות. בגווני היום המוכתמים לאיטם מעלי, במשיכות מכחול אחדות- הן יודעות, האמנות תמיד תיוותר מעל לזעקתי האישית. דיו מנסח, אחזור: ה ו א ל א מ ר פ א. סליחה. ריח גופך בצמר סגול ותוך ריקוד זִכרונך נמוג בו כְכִרכרה. עוד הוא ישתהה, רק מעט מעבר- מעבר לצבעים לקווי המתאר הענוגים אשר ירעדו בכאב. מעט מעבר לרגעים דקים שיפוגו. אז יהדהד, יהדהד- ו י מ ר י א. 21.1.03
 
כדי לנקד

עליך להיות במצב של Caps Lock ואז תלחץ על Shift ובו זמנית על מקשי המספרים וזה ינקד לך.. בהצלחה
פו
 

קסנדרה*

New member
הנה, הנה כבר.......

שַם, עמוק, אני אורגת מלחישותיך משהו*1 מוחשי, משהו *2 שיצדיק ולו במעט- *3 ולו ברמז. בחדרי הקר- עץ אורן בו, אור חיוור בו*4 (והרדיו תמיד מנגן) אני מציירת אותך. זוהי בדידות. בגווני היום המוכתמים לאיטם מעלי, במשיכות מכחול אחדות- הן יודעות, האמנות תמיד תיוותר מעל לזעקתי האישית. דיו מנסח, אחזור: *5 ה ו א ל א מ ר פ א. סליחה. ריח גופך בצמר סגול ותוך ריקוד זִכרונך נמוג בו כְכִרכרה. עוד הוא ישתהה, רק מעט מעבר- מעבר לצבעים לקווי המתאר הענוגים אשר ירעדו בכאב. מעט מעבר לרגעים דקים שיפוגו. אז יהדהד, יהדהד- ו י מ ר י א. או קיי שיר ממששש מצוייןןןןן !!!!! *1 - המילה אני קצת מיותרת. *2 - המילה משהו חוזרת פעמיים על אחת צריך לוותר. *3- המילה ולו חוזרת פעמיים שוב, אחת מיותרת. *4 - המילה בו חוזרת פעמיים על אחת צריך לוותר. *5 - המשפט הזה לא ברור לי ???? שיר נפלא. קסנדרה
 

Jingelly Jane

New member
קס´ אהובתי

שיניתי את השיר בהתאם להערותיך (תיכף), תודה על הביקורת הבונה- לדעתי שיפרת אותו פלאים. באמת, תודה. ובעניין המשפט שלא היה ברור לך- ייתכן שהוא זקוק לניסוח מחודש, אבל הרעיון הוא שדיו, כלומר הכתיבה, רק מנסחת ומתארת את הכאב, ולא תרפה אותו...לטיפולך... והנה: שַם, עמוק, אני אורגת מלחישותיך משהו מוחשי, אשר אולי יצדיק ולו במעט- ברמז. בחדרי הקר- עץ אורן בו, אור חיוור (והרדיו תמיד מנגן) אני מציירת אותך. זוהי בדידות. בגווני היום המוכתמים לאיטם מעלי, במשיכות מכחול אחדות- הן יודעות, האמנות תמיד תיוותר מעל לזעקתי האישית. דיו מנסח, אחזור: ה ו א ל א מ ר פ א. סליחה. ריח גופך בצמר סגול ותוך ריקוד זִכרונך נמוג בו כְכִרכרה. עוד הוא ישתהה, רק מעט מעבר- מעבר לצבעים לקווי המתאר הענוגים אשר ירעדו בכאב, מעט מעבר לרגעים דקים שיפוגו. אז יהדהד, יהדהד--- ו י מ ר י א.
 

dharmax

New member
אם יורשה לי

אם יורשה לי להתייחס להערות - ב
- אז לגבי 1-4: אני אישית מרגיש שהשינויים שהצעת לא הכי תואמים את הסגנון הכללי, אולי מכיוון שהם מוסיפים נופך קצת שגרתי לצורה, וכך היחוד האישי הזה, של הכותבת, קצת נפגם, ומוחלף בסכימטיות מסוימת. לגבי נקודה 5 - זה דווקא אחד הדברים שהכי אהבתי! הלא יש את המשפט "הזמן מרפא את הכל", ואני די משוכנע שלזה הצעירה המוכשרת והמקסימה התכוונה (לא?) ברכות אום
 

קסנדרה*

New member
יורשה גם יורשה....

תקרא עכשיו את הנוסח המתוקן .... ושוב תביע דעתך - אני לא כ"כ בטוחה שזה סכמטי.... ממתינה לתגובתך.
קסנדרה
 

dharmax

New member
דווקא מחזק את דעתי ../images/Emo42.gif

הנוסח הקודם יותר מצא חן בעיני. זה עניין של טעם, אולי. ברכות אום
 
ל-ג´נגלי ג´יין, פית המילים../images/Emo91.gif

מכשפת את המילים, לוקחת אותי, לאינסוף... והמעוף של המילה האחרונה, ק ס ו ם.
 
למעלה