Jingelly Jane
New member
שיר בלי שם
יום אפור ונפלא לכולם...
אנא, תגיבו: הערות, מענות, טענות וכו´ וכו´... יעשו לי את היום. וגם הצעות לשם יתקבלו בברכה שַם, עמוק, אני אורגת מלחישותיך משהו מוחשי, משהו שיצדיק ולו במעט- ולו ברמז. בחדרי הקר- עץ אורן בו, אור חיוור בו (והרדיו תמיד מנגן) אני מציירת אותך. זוהי בדידות. בגווני היום המוכתמים לאיטם מעלי, במשיכות מכחול אחדות- הן יודעות, האמנות תמיד תיוותר מעל לזעקתי האישית. דיו מנסח, אחזור: ה ו א ל א מ ר פ א. סליחה. ריח גופך בצמר סגול ותוך ריקוד זִכרונך נמוג בו כְכִרכרה. עוד הוא ישתהה, רק מעט מעבר- מעבר לצבעים לקווי המתאר הענוגים אשר ירעדו בכאב. מעט מעבר לרגעים דקים שיפוגו. אז יהדהד, יהדהד- ו י מ ר י א. 21.1.03
יום אפור ונפלא לכולם...