שירשור

כבר פתחתי שירשור של "מה עשיתם"

אבל לא משנה... אולי כי רק אני הגבתי שם לעצמי
קיצר: פה אתם מוזמנים לכתוב את כל החוויות שהיו לכם מהערב הנפלא
ערב יו העצמאות
חחחחח אז: מה היה אצלי
אממ... הלכתי עם חברה שלי בערך ב8 ועשרים לפגוש את ירדן (ידיד שלי שסחבתי מת"א) שהגיע באוטובוס
(קו 501) מת"א להרצליה. אחר כך הסתובבנו איתו קצת, ווווו... אהה: הלכנו לעיר לקנות ספריי, אז ירדן הפגין את יכולות המדריך
שלו (הוא מדריך קפוארה
) כלפי ילד שנכנס לו ספריי לעין, ואז אני וחברה שלי (לצורך העניין נסמן אתה בתור חברה R), התמלאנו בספריי קצף מכל כיווון.... אז חזרנו לבית של חברה R כדי שהיא תתקלח... (עכשיו: למה לעזאזל יש שם חלון
....) מילא: לקח לה איזה חצי שעה, אני בכלל הייתי בטוחה שהיא נטשה אותנו, אבל לא נורא
בינתיים ירדן הסביר לי איך הוא שיגע את המדריכים שלו מהחברה להגנת הטבע
... חחח היה קורע... ואז הוא התחיל לרקוד את ה"טיימ וורפ" בשכיבה ונפל מהספסל (כישרון...
) מילא: חברה R חזרה, ואז הגיעו גם חברות H ו L... הלכנו כולנו יחד לעיר, הסתובבנו קצת, ואז במפתיע
ירדן נטש אותי
... לא כיף.... בכלל היה יותר כיף לפני שהוא עזב... אבל לא נורא... מילא: אחר כך הלכנו אני והחברות שלי לעיר, הסתובבנו, התמלאנו בקצף, צעקנו אחת על השנייה, הלכנו להופעה של
מוניקה סקס
ולבסוף: חזרנו הביתה... עכשיו: כולם נורא התלהבו מזה שעשיתי קוצים, אז הם החליטו שאני גם צריכה לצבוע ללבן... ואיך צובעים אנשים ללבן ביום העצמאות
עם טוווווונננננההההה של ספריי קצף, שנשאר לי על הראשורק אחרי חצי שעה אמבטיה הצלחתי להוריד....
אבל לא נורא
היה כיף
מה אתם עשיתם
 

DANGEROUS GIRL

New member
זה מה שעשיתי קבלו:

אאאאאאאזזזזז ככה...... בהתחלה הלכתי לסביון (עם האנשים עם הבתים הכי גדולים שיש בארץ ניראה בני #$%$#% ) והיה שם דוכנים ומתקנים מתנפחים הקיצר זה סביון והכל עלה שם אלף ש"ח אז אמרנו היי ביי והלכנו משמה (יניב שהיתקשרת זה היה שבידיוק החלטנו לעזוב חחח) ואז הלכנו חזרה לקרית אונו והיה שם הופעות שאפחד לא ראה וגיא אריאלי (הבעעעעעעעעעעע בעעעעעע בעעעעעע) והיה דוכנים וכמובן ספריי שלג!!! ואני חזרתי מזה מגעילה מלאה בספריי שלג...... הקיצר ריססתי את חברים שלי וריססו אותי בחזרה גם אנשים שאני לא מכירה (ילד אחד בן זונזה בא אליי וריסס לי בעיניים הכלב!) והקיצר היה כייףףף וגם ריססתי על הריצפה שמה בפארק MJ innocent כמו שאחותי אמרה שברור שאני יעשה חחחחחחח אההה ואכלתי גם מוקפץ טעים ותפוח מצופה בדבר האדום הזה..... חחח וזה היה כייףף!!
 
אני יעשה זאת קצר!

ב9 הלכתי לשיר כי היא חולה..היה כיף =] ב10 הלכתי לעדי שאירגנה מסיבת פיג'מות ארורה. כולן הגיעו ב11-11 וחצי. בהתחלה היו דיבורים..התחילו לרדת על הכלבה שלי..חטפים עצבים. וכעבר זמן אמרתי "נו! שימו מוזיקה!!" ו-3 חברות שלי בתגובה.."אין לנו מייקל!!" ואחת הבנות "הפדופיל הזה?!" לא התווכחתי איתה. אין לי כוח לריב עם חסרת תוכן מטומטמת..מצדי-שתתפגר. ואז הגענו לשיחה עם הומואים. זאתי שאמרה על מייקל..הייתה נגד הומואים. ואני-נגד בנות כמוהה. בע. רקדנו עשר דק',ובאיזה 1 הן שמו סרט "מוצאים את נמו" [ואניה ייתי נגד לראות סרט! באמצע החיים סרט!? זה כמו ללכת למועדון ופתאום שאת ניכנסת לשוונג שמים לך קטנטנות-הסרט!] אחרי חמש דקות אני רואה את כולן רדומות. ללא ברירה הלכתי לישון..ותוך כדי שאני שומעת את חברתי מדברת לעצמה מתוך שינה. בבוקר קמנו עם בעיות גב ארורות..וראינו "מי רוצה להיות נטליה"..הן התלוננו ואמרו שזה לא מקצועי. אני אמרתי להן לסתום. ואז,הלכתי הבייתה כי לא יכולתי להסתכל על אף אחת מהן. כל אחת הגעילה אותי יותר ויותר..עיצבנו אותי-ושואלות למה אני מתעצבנת. וואלה יופי. שיתפגרו =]
 

The Experience

New member
האמת סרט מצויין!

למרות שזה סרט מצויר וכאלה... הוא נותן קצת חומר מחשבה על החיים בים וכו' זוכר את נמו נראה לי כשהוא יצא מן הים...ונכנס חזרה כדי לקחת "אויר" זה היה מצחיק.
 

DANGEROUS GIRL

New member
מה זה אחלה סרט!

אחי הקטן בא איתי לראות את הסרט ונהנינו מכל רגע
גם היה לי מפגש אישי עם נמו בים!
 

VAMPhantom

New member
יש לי בעיונת../images/Emo32.gif

הייתי רוצה לפתח כבר את הפילם, שכולל תמונות מהמפגש בצורן וגם תמונות מהלונה. הבעיונת: נותרו לי 2תמונות אחרונות לסיום הפילם, מה אתם מציעים לי לעשות בנידון? יש לכם רעיונות? קדימה..להשתולל ברעיונות...
 

Horvath

New member
אממ

היית מצלם את הזיקוקים אתמול,אבל עכשיו זה כבר מאוחר מדי
 

VAMPhantom

New member
אין מה לעשות../images/Emo3.gif

יש אנשים שעוד אוהבים את הנוסטלג'י. נ"ב:לאחי יש דיגיטלי, ויש לי גם דיגיטלי בפלא'... למרות שחושב לשדרג את המצלמה, מרגע לרגע, חושב יותר לשמור לי אותה... בכל מקרה, יצא לי לבזבז את ה-2הנותרים: 1- צילמתי את הפלא' עם התמונת-טפט של ת'רילר, 2- צילמתי את הדגם הגדול מעץ, שיש לנו בבית, של רכבת עם יערות, גשר מנהרה וכו'... (כן, פעם היו דברים נפלאים
כמו רכבת חשמלית)
 
התמונה היא מהפמגש הבראשבעי

שנערך ב 11 לאפריל...
הנה עוד אחת... השתתפו: אני, קטיה, סבטה, רונן, רבקה, אנה, ומריה
 
תיאור התמונה../images/Emo13.gif

מימין מריה, אח"כ אנה, מעל אנה קטיה, מתחת רונן, ליד טיה סבטה ולידה רבקה.
 

Horvath

New member
תשובה בשבילך

לג בעומר יוצא בעוד 11 ימים בתשיעי לחמישי 2004 שבועות יוצא בעוד 37 ימים ברביעי לשישי 2004
 
למעלה