אין מה לעשות../images/Emo3.gif
יש אנשים שעוד אוהבים את הנוסטלג'י. נ"ב:לאחי יש דיגיטלי, ויש לי גם דיגיטלי בפלא'... למרות שחושב לשדרג את המצלמה, מרגע לרגע, חושב יותר לשמור לי אותה... בכל מקרה, יצא לי לבזבז את ה-2הנותרים: 1- צילמתי את הפלא' עם התמונת-טפט של ת'רילר, 2- צילמתי את הדגם הגדול מעץ, שיש לנו בבית, של רכבת עם יערות, גשר מנהרה וכו'... (כן, פעם היו דברים נפלאים
כמו רכבת חשמלית)