שדרוג תחנת קרית גת.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
אורי , לא ללכלך על שבי ! ../images/Emo13.gif

משהו לא בסדר...אני שומע אופטימיות;-
ועוד ממך...
אורי , לא ללכלך על שבי !
 

בועז ל

New member
תמונה 10 ואחרונה מקרית גת.

שדרוג תחנת קרית גת.
אז זהו זה. החופשה או-טו-טו נגמרת וצריך לעבור בכמה מקומות. והפעם בחרתי בכיוון דרום. וכשמדרימים מבית שמש דרך כבישים 38 ו 35 מגיעים לקרית גת. הדרום להווי ידוע אינו איזור הסובל מעודף תקציבים ממשלתיים ותחנת הרכבת בקרית גת ממחישה זאת היטב.
תמונה 10 ואחרונה מקרית גת.
המשכתי דרומה ובפנייה לכביש 40 נמצאה לה מסילת חלץ. מסילת המשאות שעד לפני ימים אחדים לא ידעתי עליה דבר , מלבד הפס הרוחבי השחור המופיע במפות...
 
../images/Emo127.gif הרכבת צריכה לערוך ניקוי סביבתי

תמונה 10 ואחרונה מקרית גת.
המשכתי דרומה ובפנייה לכביש 40 נמצאה לה מסילת חלץ. מסילת המשאות שעד לפני ימים אחדים לא ידעתי עליה דבר , מלבד הפס הרוחבי השחור המופיע במפות...
הרכבת צריכה לערוך ניקוי סביבתי
בכל המקומות שבהם עוברים הפסים כמו שמע"צ עושים בעיקר לפני החגים
 

אורי404

New member
ברשותכם - מספר שאלות.

תמונה 10 ואחרונה מקרית גת.
המשכתי דרומה ובפנייה לכביש 40 נמצאה לה מסילת חלץ. מסילת המשאות שעד לפני ימים אחדים לא ידעתי עליה דבר , מלבד הפס הרוחבי השחור המופיע במפות...
ברשותכם - מספר שאלות.
1). האם כל לכל אורך הקטע בין חלץ לאשקלון המסילה היא כפולה? כמו כן, מישהו יודע מהו פחות או יותר אורך הקטע? 2). ראיתי שפעם הקודמת נכתב בפורום שהרכבות שם נסעו עד שישים קמ"ש. האם כך המצב נותר או שמאז שיפרו את התואי והמהירות בהתאם? 3). (המשך לשאלה 3) - האם זה ריאלי שעד שקו אשקלון-באר שבע דרך נתיבות, שדרות ואופקים ייפתח, לפתוח מספר נסיעות ביום שבמקום שהסתיימו בתחנת אשקלון ימשיכו לתחנת באר שבע? כמו כן, מהו זמן הנסיעה פחות או יותר (זכור לי בעבר שכתבו חברים שהם נסעו דרך הקטע הזה)? תודה רבה מראש, אורי.
 

ה דרומי

New member
מאחורי גברעםלכיון חלץ\עוצם זו מסילה

ברשותכם - מספר שאלות.
1). האם כל לכל אורך הקטע בין חלץ לאשקלון המסילה היא כפולה? כמו כן, מישהו יודע מהו פחות או יותר אורך הקטע? 2). ראיתי שפעם הקודמת נכתב בפורום שהרכבות שם נסעו עד שישים קמ"ש. האם כך המצב נותר או שמאז שיפרו את התואי והמהירות בהתאם? 3). (המשך לשאלה 3) - האם זה ריאלי שעד שקו אשקלון-באר שבע דרך נתיבות, שדרות ואופקים ייפתח, לפתוח מספר נסיעות ביום שבמקום שהסתיימו בתחנת אשקלון ימשיכו לתחנת באר שבע? כמו כן, מהו זמן הנסיעה פחות או יותר (זכור לי בעבר שכתבו חברים שהם נסעו דרך הקטע הזה)? תודה רבה מראש, אורי.
מאחורי גברעםלכיון חלץ\עוצם זו מסילה
אחת
 

בועז ל

New member
מחשש לפעולת תגמול כואבת מצד הכבאי

שדרוג תחנת קרית גת.
אז זהו זה. החופשה או-טו-טו נגמרת וצריך לעבור בכמה מקומות. והפעם בחרתי בכיוון דרום. וכשמדרימים מבית שמש דרך כבישים 38 ו 35 מגיעים לקרית גת. הדרום להווי ידוע אינו איזור הסובל מעודף תקציבים ממשלתיים ותחנת הרכבת בקרית גת ממחישה זאת היטב.
מחשש לפעולת תגמול כואבת מצד הכבאי
דילגתי על באר שבע המצולמת לעייפה והמשכתי בנדודיי דרומה.
 

בועז ל

New member
תמונה 11

מחשש לפעולת תגמול כואבת מצד הכבאי
דילגתי על באר שבע המצולמת לעייפה והמשכתי בנדודיי דרומה.
תמונה 11
נמלטתי מבאר שבע לכיוון כביש 25 המעולה בואכה דימונה. בדרך נתגלה לי הדבר הבא.החלטתי שאני חייב זאת לכבאי. ובכלל,כיצד אפשר לסרב לכבאי המבקש עוד ועוד שלטים?
 
המסילה מדימונה לבאר שבע../images/Emo35.gif

תמונה 11
נמלטתי מבאר שבע לכיוון כביש 25 המעולה בואכה דימונה. בדרך נתגלה לי הדבר הבא.החלטתי שאני חייב זאת לכבאי. ובכלל,כיצד אפשר לסרב לכבאי המבקש עוד ועוד שלטים?
המסילה מדימונה לבאר שבע

יהיו בה הפרדות מפלסיות לכל אורכה או שיהיו בה כמה מפגשים עם הכביש
 

mrngin

New member
מופרדת בערבון מוגבל

מופרדת לחלוטין מהכביש.
מופרדת בערבון מוגבל
"מופרדת" עד המקומות בהם הבדואים יחליטו בשטח שצריך נקודת מעבר. גדרות הגנה לא ניתן להקים בטריטוריות ההן, כי יותר זול להעביר ישירות את חומרי הגלם של הגדרות לבדואים, מאשר להקים גדר ביום והם יפרקו אותה בלילה. התוצאה הסופית זהה, אבל ניתן לחסוך את עלות שכר העבודה בהקמה, שממילא יורדת לטמיון. אפשר כבר היום לפתוח טרנזקציית הימורים אצל ויקטור צ'נדלר על תאריך התאונה רכבת נוסעים - סמי טריילר נהג בדואי, בקטע ב"ש - דימונה. תת-הימור: מס' ההרוגים, מס' ימי ההשבתה לקו הרכבת.
 

fireman

New member
כמו האירועים בקו באר שבע דימונה

מופרדת בערבון מוגבל
"מופרדת" עד המקומות בהם הבדואים יחליטו בשטח שצריך נקודת מעבר. גדרות הגנה לא ניתן להקים בטריטוריות ההן, כי יותר זול להעביר ישירות את חומרי הגלם של הגדרות לבדואים, מאשר להקים גדר ביום והם יפרקו אותה בלילה. התוצאה הסופית זהה, אבל ניתן לחסוך את עלות שכר העבודה בהקמה, שממילא יורדת לטמיון. אפשר כבר היום לפתוח טרנזקציית הימורים אצל ויקטור צ'נדלר על תאריך התאונה רכבת נוסעים - סמי טריילר נהג בדואי, בקטע ב"ש - דימונה. תת-הימור: מס' ההרוגים, מס' ימי ההשבתה לקו הרכבת.
כמו האירועים בקו באר שבע דימונה
היא אפסית....לאורך הקו אין שדות חקלאיים אין סיבות לחצות את המסילה, תאונות הן נדירות מאוד בקו הזה ואני לא צופה בעיות מיוחדות בקו הזה לגבי המעברים הלא חוקיים אני בתחילת השבוע נסעתי על קו באר שבע נען, כל המעברים נסגרו, תעלות נחפרו לידם ויצקו עמודי פלדה באזור המעבר כך שאין שום אפשרות לעבור יותר.
 

בועז ל

New member
תמונה 12

שדרוג תחנת קרית גת.
אז זהו זה. החופשה או-טו-טו נגמרת וצריך לעבור בכמה מקומות. והפעם בחרתי בכיוון דרום. וכשמדרימים מבית שמש דרך כבישים 38 ו 35 מגיעים לקרית גת. הדרום להווי ידוע אינו איזור הסובל מעודף תקציבים ממשלתיים ותחנת הרכבת בקרית גת ממחישה זאת היטב.
תמונה 12
אחרי שכולנו נהנינו מהשלט והנוף המשגע שסביבו החלטתי לבדוק מתמטית את הקשר שבין שלטים למציאות. הופה ! הנה מעבר מספר אחת !
 

fireman

New member
בועז, יש איזשהו גשר רכבת

תמונה 12
אחרי שכולנו נהנינו מהשלט והנוף המשגע שסביבו החלטתי לבדוק מתמטית את הקשר שבין שלטים למציאות. הופה ! הנה מעבר מספר אחת !
בועז, יש איזשהו גשר רכבת
מאוד גדול לאורך הקו, יצא לך לצלם אותו? ואני לא מוותר, אחר כך אני רוצה שתחזור חזרה לבאר שבע.....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה