אורי , לא ללכלך על שבי ! ../images/Emo13.gif
אורי , לא ללכלך על שבי !משהו לא בסדר...אני שומע אופטימיות;-
ועוד ממך...
אורי , לא ללכלך על שבי !משהו לא בסדר...אני שומע אופטימיות;-
ועוד ממך...
תמונה 10 ואחרונה מקרית גת.שדרוג תחנת קרית גת.
אז זהו זה. החופשה או-טו-טו נגמרת וצריך לעבור בכמה מקומות. והפעם בחרתי בכיוון דרום. וכשמדרימים מבית שמש דרך כבישים 38 ו 35 מגיעים לקרית גת. הדרום להווי ידוע אינו איזור הסובל מעודף תקציבים ממשלתיים ותחנת הרכבת בקרית גת ממחישה זאת היטב.
תמונה 10 ואחרונה מקרית גת.
המשכתי דרומה ובפנייה לכביש 40 נמצאה לה מסילת חלץ. מסילת המשאות שעד לפני ימים אחדים לא ידעתי עליה דבר , מלבד הפס הרוחבי השחור המופיע במפות...
ברשותכם - מספר שאלות.תמונה 10 ואחרונה מקרית גת.
המשכתי דרומה ובפנייה לכביש 40 נמצאה לה מסילת חלץ. מסילת המשאות שעד לפני ימים אחדים לא ידעתי עליה דבר , מלבד הפס הרוחבי השחור המופיע במפות...
מאחורי גברעםלכיון חלץ\עוצם זו מסילהברשותכם - מספר שאלות.
1). האם כל לכל אורך הקטע בין חלץ לאשקלון המסילה היא כפולה? כמו כן, מישהו יודע מהו פחות או יותר אורך הקטע? 2). ראיתי שפעם הקודמת נכתב בפורום שהרכבות שם נסעו עד שישים קמ"ש. האם כך המצב נותר או שמאז שיפרו את התואי והמהירות בהתאם? 3). (המשך לשאלה 3) - האם זה ריאלי שעד שקו אשקלון-באר שבע דרך נתיבות, שדרות ואופקים ייפתח, לפתוח מספר נסיעות ביום שבמקום שהסתיימו בתחנת אשקלון ימשיכו לתחנת באר שבע? כמו כן, מהו זמן הנסיעה פחות או יותר (זכור לי בעבר שכתבו חברים שהם נסעו דרך הקטע הזה)? תודה רבה מראש, אורי.
מחשש לפעולת תגמול כואבת מצד הכבאישדרוג תחנת קרית גת.
אז זהו זה. החופשה או-טו-טו נגמרת וצריך לעבור בכמה מקומות. והפעם בחרתי בכיוון דרום. וכשמדרימים מבית שמש דרך כבישים 38 ו 35 מגיעים לקרית גת. הדרום להווי ידוע אינו איזור הסובל מעודף תקציבים ממשלתיים ותחנת הרכבת בקרית גת ממחישה זאת היטב.
יאללה יאללה יא פחדן!מחשש לפעולת תגמול כואבת מצד הכבאי
דילגתי על באר שבע המצולמת לעייפה והמשכתי בנדודיי דרומה.
תמונה 11מחשש לפעולת תגמול כואבת מצד הכבאי
דילגתי על באר שבע המצולמת לעייפה והמשכתי בנדודיי דרומה.
המסילה מדימונה לבאר שבעתמונה 11
נמלטתי מבאר שבע לכיוון כביש 25 המעולה בואכה דימונה. בדרך נתגלה לי הדבר הבא.החלטתי שאני חייב זאת לכבאי. ובכלל,כיצד אפשר לסרב לכבאי המבקש עוד ועוד שלטים?
מופרדת לחלוטין מהכביש.המסילה מדימונה לבאר שבע
יהיו בה הפרדות מפלסיות לכל אורכה או שיהיו בה כמה מפגשים עם הכביש
מופרדת בערבון מוגבלמופרדת לחלוטין מהכביש.
כמו האירועים בקו באר שבע דימונהמופרדת בערבון מוגבל
"מופרדת" עד המקומות בהם הבדואים יחליטו בשטח שצריך נקודת מעבר. גדרות הגנה לא ניתן להקים בטריטוריות ההן, כי יותר זול להעביר ישירות את חומרי הגלם של הגדרות לבדואים, מאשר להקים גדר ביום והם יפרקו אותה בלילה. התוצאה הסופית זהה, אבל ניתן לחסוך את עלות שכר העבודה בהקמה, שממילא יורדת לטמיון. אפשר כבר היום לפתוח טרנזקציית הימורים אצל ויקטור צ'נדלר על תאריך התאונה רכבת נוסעים - סמי טריילר נהג בדואי, בקטע ב"ש - דימונה. תת-הימור: מס' ההרוגים, מס' ימי ההשבתה לקו הרכבת.
מחשש לפעולת תגמול כואבת מצד הכבאי
דילגתי על באר שבע המצולמת לעייפה והמשכתי בנדודיי דרומה.
מחשש לפעולת תגמול כואבת מצד הכבאי
דילגתי על באר שבע המצולמת לעייפה והמשכתי בנדודיי דרומה.
מצטער אחי, כל הזכויות שמורות לכבאי.הקהל דורש תמונות מבאר שבע
לא משנה כמה היא צולמה...
תמונה 12שדרוג תחנת קרית גת.
אז זהו זה. החופשה או-טו-טו נגמרת וצריך לעבור בכמה מקומות. והפעם בחרתי בכיוון דרום. וכשמדרימים מבית שמש דרך כבישים 38 ו 35 מגיעים לקרית גת. הדרום להווי ידוע אינו איזור הסובל מעודף תקציבים ממשלתיים ותחנת הרכבת בקרית גת ממחישה זאת היטב.
בועז, יש איזשהו גשר רכבתתמונה 12
אחרי שכולנו נהנינו מהשלט והנוף המשגע שסביבו החלטתי לבדוק מתמטית את הקשר שבין שלטים למציאות. הופה ! הנה מעבר מספר אחת !
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.