שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
תחנת רכבת בשער הגיא?

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
תחנת רכבת בשער הגיא?
כן, כבר היה מי ששאל אותי אם המעבר האקולוגי של הכביש ישמש כתחנת רכבת.

מובן שהשבתי בחיוב.




 

alantan

New member
תודה רבה לסוני בנימין, לאיתמר גליל וכמובן למנהלנו החרוץ

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
תודה רבה לסוני בנימין, לאיתמר גליל וכמובן למנהלנו החרוץ
בועז כפועל ללא לאות להביא לנו תמונות מרהיבות והסברים מעמיקים. פשוט לשטוף את העיניים!
 

בועז ל

New member
ביום א' הקרוב - הנפת קורות בגשר מחלף נווה אילן.

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
ביום א' הקרוב - הנפת קורות בגשר מחלף נווה אילן.
הגשר שבתמונה הוא גשר מוצא כמובן, אבל הדיווח שבכותרת אכן מתייחס למחלף נווה אילן. כזכור, קטע שורש-חמד עתיד להיפתח ראשון בפרויקט תוך הקדמת לוחות הזמנים.

 

בועז ל

New member
השר מבקר בפרויקט.

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
השר מבקר בפרויקט.
אתמול קיים השר כץ סיור ארוך בן 3 שעות בפרויקט. השר אהב את שראה ופרסם על כך פוסט בדף הפייסבוק שלו.
בינתיים בגשר מוצא מנסים להדביק את הפיגור שנוצר עקב קריסת מתקן הגאנטרי. כפי שכבר ראינו בתחילת השרשור (תודה, ג'ינג'י!) למערכה הוזעק בייבי שאק של "מנופי אבי". שחקן החיזוק הצהוב יעבוד עצמאית עד להפעלתו של מתקן הגאנטרי החדש בינואר 2015. החל מינואר יצטרכו שני החבר'ה האלה להסתדר ביניהם בשטח הצפוף שייווצר.

 

בועז ל

New member
בייבי שאק

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
בייבי שאק
למי שתוהה מה פשר הביטוי, אבהיר כי מדובר בכינויו של שחקן הכדורסל סופוקליס שחורציאניטיס גדול הממדים, שמזכיר בגודלו ענק אימתני אחר מליגת הכדורסל NBA - שאקיל אוניל. בייבי שאק משחק כיום בקבוצת הכדורסל הצהובה של ת"א.





 

בועז ל

New member
למי ששכח

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
למי ששכח
בייבי שאק הופיע לראשונה בפורום במבצע הקמת המעבר התת"ק של אוניברסיטת ב"ש ובמסגרת הכפלת הקו הדרומי. במבצע זה הניף הבחור בקלות אלמנטים במשקל 400 טון. אח"כ נתקלנו בו גם במבצע החלפת הגשרים של הקו לדימונה. בייבי שאק אינו המנוף הגדול בארץ. שאקיל האמיתי נמצא ברשותה של חברת החשמל (המנופלצת מגשר המיתרים) וכמו בכדורסל: שאקיל החזק יכול להביט מלמעלה על הבייבי שלו.


 

בועז ל

New member
תודה לראש מנהלת כביש 1

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
תודה לראש מנהלת כביש 1
תודה גדולה לדוד לנדסמן על המשך שיתוף הפעולה הפורה עם הפורום. האמינו לי שיש לו עדיין מה להראות לנו.


 

בועז ל

New member
לסיום השרשור: יש(
) בגשר 10.

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
לסיום השרשור: יש(
) בגשר 10.
אמיגוס, יש מעלית פועלת גם בניצב 7, הניצב הגבוה ביותר של גשר 10. אפשר להתחיל לתכנן ולדמיין...
שבת שלום!

 
תודה רבה רבה על השירשור המגוון

לסיום השרשור: יש(
) בגשר 10.
אמיגוס, יש מעלית פועלת גם בניצב 7, הניצב הגבוה ביותר של גשר 10. אפשר להתחיל לתכנן ולדמיין...
שבת שלום!
תודה רבה רבה על השירשור המגוון
להתחיל לדמיין? אני מפנטז על הנוף משם כבר ירחים רבים!
&nbsp
 
תמונות נהדרות. תודה רבה, בעז, ושבוע טוב לכולם

לסיום השרשור: יש(
) בגשר 10.
אמיגוס, יש מעלית פועלת גם בניצב 7, הניצב הגבוה ביותר של גשר 10. אפשר להתחיל לתכנן ולדמיין...
שבת שלום!
תמונות נהדרות. תודה רבה, בעז, ושבוע טוב לכולם
 

moz7700

New member
ממבט קרוב, נראה שרוחב החפירים הוא מאד קטן לשלושה נתיבים,

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
ממבט קרוב, נראה שרוחב החפירים הוא מאד קטן לשלושה נתיבים,
 

סנוי

New member
תודה רבה בועז, על עוד דיווח משמח ומפורט!

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
תודה רבה בועז, על עוד דיווח משמח ומפורט!
 

אורי404

New member
בועז על הסקירות המקיפות


שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
בועז על הסקירות המקיפות
 

amit1270

New member
תודה רבה בועז!

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
תודה רבה בועז!
קבל
צנוע לתחילת החורף.

 

mauzer

New member
תודה על עוד שרשור מעניין !

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
תודה על עוד שרשור מעניין !
 
רבה על שלל העדכונים והתמונות בועז !

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
רבה על שלל העדכונים והתמונות בועז !
אני ממתין בשקיקה לעדכונים ותמונות מאזור נתיבות ואופקים..
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה!

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
תודה רבה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה