הבעת תודה והערכה.
כתבי השטח של הפורום יודעים בוודאי מהו המאמץ הנדרש מהם בעבור השגת מידע או חומר מוסמך ביחס לפרויקט כלשהו. לא תמיד אנו זוכים לשיתוף פעולה כמצופה, וכאשר מדובר במגע עם חברות פרטיות, לא תמיד המלאכה היא קלה. בפניהן תמיד עומדת האפשרות לנפנף אותנו באלגנטיות אל משרד הדוברות של המזמין הציבורי - "נתיבי ישראל" בפרויקט הקו לכרמיאל. זה המקום להביע את תודתי הן ל"נתיבי ישראל" והן לחברת הניהול "איתם הנדסה וניהול פרויקטים" על שיתוף הפעולה יוצא הדופן לו אנו זוכים לקבל מהן.
תודה גדולה למנהל הפרויקט, איתמר גליל, על המידע ההנדסי והעדכונים השוטפים.
תודה עמוקה מקרב לב לגברת סוני בנימין מ"איתם הנדסה" על העבודה העצומה שביצעה עבורנו. תודה, סוני, על העברת תמונות הפרויקט דרך שרתי אחסון חיצוניים. ורק כדי שתדעו במה היה הדבר כרוך, אציין שאת תצלומי האוויר והתמונות הרגילות ליקטה סוני עבורנו מארבעה (!) מנהלי קטעים שונים. מדובר במנהלים שאינם נמצאים באתר עבודה אחד ובקבצים בנפח גדול. לצורך העברת כל הקבצים, וקיבלתי קבצים במספר תלת ספרתי, נדרשו מספר רב של העברות דרך שרת האחסון החיצוני ובשעות - שאתם יכולים לתאר לעצמכם - שאינן שעות העבודה המקובלות. אנו בהנהלת הפורום איננו רואים בכך מובן מאליו ויודעים להעריך ולהוקיר את המאמץ הגדול שהושקע עבורנו.
הבעת תודה והערכה.שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
כתבי השטח של הפורום יודעים בוודאי מהו המאמץ הנדרש מהם בעבור השגת מידע או חומר מוסמך ביחס לפרויקט כלשהו. לא תמיד אנו זוכים לשיתוף פעולה כמצופה, וכאשר מדובר במגע עם חברות פרטיות, לא תמיד המלאכה היא קלה. בפניהן תמיד עומדת האפשרות לנפנף אותנו באלגנטיות אל משרד הדוברות של המזמין הציבורי - "נתיבי ישראל" בפרויקט הקו לכרמיאל. זה המקום להביע את תודתי הן ל"נתיבי ישראל" והן לחברת הניהול "איתם הנדסה וניהול פרויקטים" על שיתוף הפעולה יוצא הדופן לו אנו זוכים לקבל מהן.
תודה גדולה למנהל הפרויקט, איתמר גליל, על המידע ההנדסי והעדכונים השוטפים.
תודה עמוקה מקרב לב לגברת סוני בנימין מ"איתם הנדסה" על העבודה העצומה שביצעה עבורנו. תודה, סוני, על העברת תמונות הפרויקט דרך שרתי אחסון חיצוניים. ורק כדי שתדעו במה היה הדבר כרוך, אציין שאת תצלומי האוויר והתמונות הרגילות ליקטה סוני עבורנו מארבעה (!) מנהלי קטעים שונים. מדובר במנהלים שאינם נמצאים באתר עבודה אחד ובקבצים בנפח גדול. לצורך העברת כל הקבצים, וקיבלתי קבצים במספר תלת ספרתי, נדרשו מספר רב של העברות דרך שרת האחסון החיצוני ובשעות - שאתם יכולים לתאר לעצמכם - שאינן שעות העבודה המקובלות. אנו בהנהלת הפורום איננו רואים בכך מובן מאליו ויודעים להעריך ולהוקיר את המאמץ הגדול שהושקע עבורנו.