שבתשתיות - סיור בכביש 1

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שאלת וענית, אלישע.


פרויקט מרשים. תודה רבה, בעז. דרך אגב: מהי היריעה הצהובה שבה
משתמשים באיטום המנהרות, ומה תפקידה?
שאלת וענית, אלישע.

תפקיד היריעה למנוע חדירת מים אל המנהרה דרך שכבת הדיפון - עניין שיכול לייצר סדקים ולהחליש את המבנה.
 

moz7700

New member
בעניין שימוש תחבורה ציבורית מחלף הראל נפגע אנושות

שבתשתיות - סיור בכביש 1
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
במהלך ימי חוה"מ סוכות ערכנו עמית ואני סיור בפרויקט כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. הסיור החל בשעת הצהרים באתר המנהלת החדש בבית נקופה והסתיים בשעת ערב מאוחרת, כמעט עם צאת הכוכבים. היה זה השלב בו הניפה המצלמה דגל לבן של כניעה נוכח תנאי התאורה. בתחילת הסיור הוצגה בפנינו מצגת גדולה של הפרויקט, ששקופיות נבחרות ממנה יועלו כאן. את הסיור עצמו ערכנו ברכב השטח של ראש המנהלת ובמהלכו הספקנו לסרוק שניים מבין שלושת קטעי הפרויקט - הקטע המרכזי, שורש-חמד, והקטע המזרחי, חמד-סחרוב. בקטע המערבי של הפרויקט, שער הגיא-שורש, לא הספקנו לסייר והותרנו אותו לסיור הבא. מישהו אמר משהו על טעם של עוד?

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ולעוזרתו קרין מילר, על הסיוע בקיום הסיור. תודה עמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, שפתח בפנינו את הפרויקט. תודה רבה, דוד, על ההסברים המקצועיים, על האירוח הלבבי והפתיחות, ועל הזמן הרב שהקדשת עבורנו.
לסיום, עניין זוטאי: At last ד"ר התחכמות עמית הצליח לשכנע אותי שפרויקט כביש 1 אינו פרויקט
, ולו רק בשל מספר מרכיבים תח"ציים שהוא נושא על גבו. אי לכך, אני נפרד ללא צער מהאייקון שליווה בעבר את שרשורי כביש 1.
בתמונה: המבתר הארוך ביותר בפרויקט, בקרבת הכפר אבו-גוש. אורכו כ-700 מ'.
בעניין שימוש תחבורה ציבורית מחלף הראל נפגע אנושות
ראשית, תודות על המידע המבורך,
הערות:
  • משרד התחבורה מעביר קוים ל443, כמו 480 ודומה
  • במכרז חדש מינואר 2015 - מרבית נסיעות קוי 100 של המפעיל החדש יועבר ל443
  • אחרי פתיחת הכביש החדש 2017-18, עצירת אוטבוסים במקום בתחנה החדשה במבשרת - הגדלת זמן הנסיעה ב 10 דקות מירושלים מכיון השפלה\תל אביב , ו-5 דקות מכיון השפלה\תל אביב לירושלים
 

amit1270

New member
מה עם הרכבת ב-A1?

בעניין שימוש תחבורה ציבורית מחלף הראל נפגע אנושות
ראשית, תודות על המידע המבורך,
הערות:
  • משרד התחבורה מעביר קוים ל443, כמו 480 ודומה
  • במכרז חדש מינואר 2015 - מרבית נסיעות קוי 100 של המפעיל החדש יועבר ל443
  • אחרי פתיחת הכביש החדש 2017-18, עצירת אוטבוסים במקום בתחנה החדשה במבשרת - הגדלת זמן הנסיעה ב 10 דקות מירושלים מכיון השפלה\תל אביב , ו-5 דקות מכיון השפלה\תל אביב לירושלים
מה עם הרכבת ב-A1?
אני מניח שהיא תשנה את התמונה...
 

alantan

New member
ק"מ נוסף של נסיעה איטית של 60 קמ"ש אורכת דקה, איך הגעת ל-10?

בעניין שימוש תחבורה ציבורית מחלף הראל נפגע אנושות
ראשית, תודות על המידע המבורך,
הערות:
  • משרד התחבורה מעביר קוים ל443, כמו 480 ודומה
  • במכרז חדש מינואר 2015 - מרבית נסיעות קוי 100 של המפעיל החדש יועבר ל443
  • אחרי פתיחת הכביש החדש 2017-18, עצירת אוטבוסים במקום בתחנה החדשה במבשרת - הגדלת זמן הנסיעה ב 10 דקות מירושלים מכיון השפלה\תל אביב , ו-5 דקות מכיון השפלה\תל אביב לירושלים
ק"מ נוסף של נסיעה איטית של 60 קמ"ש אורכת דקה, איך הגעת ל-10?
 

amit1270

New member
עלתה הצעה לאפשר יציאה שמאלית לפני המנהרה

ראה:מסוף תחבורה אלוף שדה, זמן כניסה ויציאה מהתחנה
עלתה הצעה לאפשר יציאה שמאלית לפני המנהרה
שתקצר את הדרך מירושלים למבשרת ציון. יציאה כזאת בלי הפרדה משאר הנתיבים היא בעייתית ומסוכנת, אבל אני חושב שאם יהיה שם נתיב לתח"צ ולרכב רב-נוסעים (4+ או משהו כזה), שתהיה מופרדת משאר התנועה, זה עשוי להיות פתרון מוצלח.
 

amit1270

New member
תודה רבה בועז

שבתשתיות - סיור בכביש 1
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
במהלך ימי חוה"מ סוכות ערכנו עמית ואני סיור בפרויקט כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. הסיור החל בשעת הצהרים באתר המנהלת החדש בבית נקופה והסתיים בשעת ערב מאוחרת, כמעט עם צאת הכוכבים. היה זה השלב בו הניפה המצלמה דגל לבן של כניעה נוכח תנאי התאורה. בתחילת הסיור הוצגה בפנינו מצגת גדולה של הפרויקט, ששקופיות נבחרות ממנה יועלו כאן. את הסיור עצמו ערכנו ברכב השטח של ראש המנהלת ובמהלכו הספקנו לסרוק שניים מבין שלושת קטעי הפרויקט - הקטע המרכזי, שורש-חמד, והקטע המזרחי, חמד-סחרוב. בקטע המערבי של הפרויקט, שער הגיא-שורש, לא הספקנו לסייר והותרנו אותו לסיור הבא. מישהו אמר משהו על טעם של עוד?

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ולעוזרתו קרין מילר, על הסיוע בקיום הסיור. תודה עמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, שפתח בפנינו את הפרויקט. תודה רבה, דוד, על ההסברים המקצועיים, על האירוח הלבבי והפתיחות, ועל הזמן הרב שהקדשת עבורנו.
לסיום, עניין זוטאי: At last ד"ר התחכמות עמית הצליח לשכנע אותי שפרויקט כביש 1 אינו פרויקט
, ולו רק בשל מספר מרכיבים תח"ציים שהוא נושא על גבו. אי לכך, אני נפרד ללא צער מהאייקון שליווה בעבר את שרשורי כביש 1.
בתמונה: המבתר הארוך ביותר בפרויקט, בקרבת הכפר אבו-גוש. אורכו כ-700 מ'.
תודה רבה בועז
לפני שאני מתחיל להעלות את תמונותיי מהסיור, תראה מה מצאתי (מסתבר שעונת הקקטוסים לא נגמרה עדיין).

 
תודה רבה

שבתשתיות - סיור בכביש 1
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
במהלך ימי חוה"מ סוכות ערכנו עמית ואני סיור בפרויקט כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. הסיור החל בשעת הצהרים באתר המנהלת החדש בבית נקופה והסתיים בשעת ערב מאוחרת, כמעט עם צאת הכוכבים. היה זה השלב בו הניפה המצלמה דגל לבן של כניעה נוכח תנאי התאורה. בתחילת הסיור הוצגה בפנינו מצגת גדולה של הפרויקט, ששקופיות נבחרות ממנה יועלו כאן. את הסיור עצמו ערכנו ברכב השטח של ראש המנהלת ובמהלכו הספקנו לסרוק שניים מבין שלושת קטעי הפרויקט - הקטע המרכזי, שורש-חמד, והקטע המזרחי, חמד-סחרוב. בקטע המערבי של הפרויקט, שער הגיא-שורש, לא הספקנו לסייר והותרנו אותו לסיור הבא. מישהו אמר משהו על טעם של עוד?

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ולעוזרתו קרין מילר, על הסיוע בקיום הסיור. תודה עמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, שפתח בפנינו את הפרויקט. תודה רבה, דוד, על ההסברים המקצועיים, על האירוח הלבבי והפתיחות, ועל הזמן הרב שהקדשת עבורנו.
לסיום, עניין זוטאי: At last ד"ר התחכמות עמית הצליח לשכנע אותי שפרויקט כביש 1 אינו פרויקט
, ולו רק בשל מספר מרכיבים תח"ציים שהוא נושא על גבו. אי לכך, אני נפרד ללא צער מהאייקון שליווה בעבר את שרשורי כביש 1.
בתמונה: המבתר הארוך ביותר בפרויקט, בקרבת הכפר אבו-גוש. אורכו כ-700 מ'.
תודה רבה
 

alantan

New member
תודה רבה בועז, אין לי כל "בעיה" עם דיווחי תשתיות, כה ירבו!

שבתשתיות - סיור בכביש 1
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
במהלך ימי חוה"מ סוכות ערכנו עמית ואני סיור בפרויקט כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. הסיור החל בשעת הצהרים באתר המנהלת החדש בבית נקופה והסתיים בשעת ערב מאוחרת, כמעט עם צאת הכוכבים. היה זה השלב בו הניפה המצלמה דגל לבן של כניעה נוכח תנאי התאורה. בתחילת הסיור הוצגה בפנינו מצגת גדולה של הפרויקט, ששקופיות נבחרות ממנה יועלו כאן. את הסיור עצמו ערכנו ברכב השטח של ראש המנהלת ובמהלכו הספקנו לסרוק שניים מבין שלושת קטעי הפרויקט - הקטע המרכזי, שורש-חמד, והקטע המזרחי, חמד-סחרוב. בקטע המערבי של הפרויקט, שער הגיא-שורש, לא הספקנו לסייר והותרנו אותו לסיור הבא. מישהו אמר משהו על טעם של עוד?

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ולעוזרתו קרין מילר, על הסיוע בקיום הסיור. תודה עמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, שפתח בפנינו את הפרויקט. תודה רבה, דוד, על ההסברים המקצועיים, על האירוח הלבבי והפתיחות, ועל הזמן הרב שהקדשת עבורנו.
לסיום, עניין זוטאי: At last ד"ר התחכמות עמית הצליח לשכנע אותי שפרויקט כביש 1 אינו פרויקט
, ולו רק בשל מספר מרכיבים תח"ציים שהוא נושא על גבו. אי לכך, אני נפרד ללא צער מהאייקון שליווה בעבר את שרשורי כביש 1.
בתמונה: המבתר הארוך ביותר בפרויקט, בקרבת הכפר אבו-גוש. אורכו כ-700 מ'.
תודה רבה בועז, אין לי כל "בעיה" עם דיווחי תשתיות, כה ירבו!
ותמונות מצויינות כרגיל...
 

אלון ל 2

New member
בועז תודה רבה

שבתשתיות - סיור בכביש 1
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
במהלך ימי חוה"מ סוכות ערכנו עמית ואני סיור בפרויקט כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. הסיור החל בשעת הצהרים באתר המנהלת החדש בבית נקופה והסתיים בשעת ערב מאוחרת, כמעט עם צאת הכוכבים. היה זה השלב בו הניפה המצלמה דגל לבן של כניעה נוכח תנאי התאורה. בתחילת הסיור הוצגה בפנינו מצגת גדולה של הפרויקט, ששקופיות נבחרות ממנה יועלו כאן. את הסיור עצמו ערכנו ברכב השטח של ראש המנהלת ובמהלכו הספקנו לסרוק שניים מבין שלושת קטעי הפרויקט - הקטע המרכזי, שורש-חמד, והקטע המזרחי, חמד-סחרוב. בקטע המערבי של הפרויקט, שער הגיא-שורש, לא הספקנו לסייר והותרנו אותו לסיור הבא. מישהו אמר משהו על טעם של עוד?

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ולעוזרתו קרין מילר, על הסיוע בקיום הסיור. תודה עמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, שפתח בפנינו את הפרויקט. תודה רבה, דוד, על ההסברים המקצועיים, על האירוח הלבבי והפתיחות, ועל הזמן הרב שהקדשת עבורנו.
לסיום, עניין זוטאי: At last ד"ר התחכמות עמית הצליח לשכנע אותי שפרויקט כביש 1 אינו פרויקט
, ולו רק בשל מספר מרכיבים תח"ציים שהוא נושא על גבו. אי לכך, אני נפרד ללא צער מהאייקון שליווה בעבר את שרשורי כביש 1.
בתמונה: המבתר הארוך ביותר בפרויקט, בקרבת הכפר אבו-גוש. אורכו כ-700 מ'.
בועז תודה רבה
איך שלא מסתכלים על זה (ולמרות החסכון בכסף בנוגע למנהרה ארוכה) בתוך שנתיים וקצת שיפור ניכר צפוי לתושבי ירושלים ולבאים אליה.

שנה לאחר מכן גם הרכבת מצטרפת.
 

mauzer

New member
פפפששש מרשים כתמיד


שבתשתיות - סיור בכביש 1
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
במהלך ימי חוה"מ סוכות ערכנו עמית ואני סיור בפרויקט כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. הסיור החל בשעת הצהרים באתר המנהלת החדש בבית נקופה והסתיים בשעת ערב מאוחרת, כמעט עם צאת הכוכבים. היה זה השלב בו הניפה המצלמה דגל לבן של כניעה נוכח תנאי התאורה. בתחילת הסיור הוצגה בפנינו מצגת גדולה של הפרויקט, ששקופיות נבחרות ממנה יועלו כאן. את הסיור עצמו ערכנו ברכב השטח של ראש המנהלת ובמהלכו הספקנו לסרוק שניים מבין שלושת קטעי הפרויקט - הקטע המרכזי, שורש-חמד, והקטע המזרחי, חמד-סחרוב. בקטע המערבי של הפרויקט, שער הגיא-שורש, לא הספקנו לסייר והותרנו אותו לסיור הבא. מישהו אמר משהו על טעם של עוד?

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ולעוזרתו קרין מילר, על הסיוע בקיום הסיור. תודה עמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, שפתח בפנינו את הפרויקט. תודה רבה, דוד, על ההסברים המקצועיים, על האירוח הלבבי והפתיחות, ועל הזמן הרב שהקדשת עבורנו.
לסיום, עניין זוטאי: At last ד"ר התחכמות עמית הצליח לשכנע אותי שפרויקט כביש 1 אינו פרויקט
, ולו רק בשל מספר מרכיבים תח"ציים שהוא נושא על גבו. אי לכך, אני נפרד ללא צער מהאייקון שליווה בעבר את שרשורי כביש 1.
בתמונה: המבתר הארוך ביותר בפרויקט, בקרבת הכפר אבו-גוש. אורכו כ-700 מ'.
פפפששש מרשים כתמיד
 


שבתשתיות - סיור בכביש 1
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
במהלך ימי חוה"מ סוכות ערכנו עמית ואני סיור בפרויקט כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. הסיור החל בשעת הצהרים באתר המנהלת החדש בבית נקופה והסתיים בשעת ערב מאוחרת, כמעט עם צאת הכוכבים. היה זה השלב בו הניפה המצלמה דגל לבן של כניעה נוכח תנאי התאורה. בתחילת הסיור הוצגה בפנינו מצגת גדולה של הפרויקט, ששקופיות נבחרות ממנה יועלו כאן. את הסיור עצמו ערכנו ברכב השטח של ראש המנהלת ובמהלכו הספקנו לסרוק שניים מבין שלושת קטעי הפרויקט - הקטע המרכזי, שורש-חמד, והקטע המזרחי, חמד-סחרוב. בקטע המערבי של הפרויקט, שער הגיא-שורש, לא הספקנו לסייר והותרנו אותו לסיור הבא. מישהו אמר משהו על טעם של עוד?

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ולעוזרתו קרין מילר, על הסיוע בקיום הסיור. תודה עמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, שפתח בפנינו את הפרויקט. תודה רבה, דוד, על ההסברים המקצועיים, על האירוח הלבבי והפתיחות, ועל הזמן הרב שהקדשת עבורנו.
לסיום, עניין זוטאי: At last ד"ר התחכמות עמית הצליח לשכנע אותי שפרויקט כביש 1 אינו פרויקט
, ולו רק בשל מספר מרכיבים תח"ציים שהוא נושא על גבו. אי לכך, אני נפרד ללא צער מהאייקון שליווה בעבר את שרשורי כביש 1.
בתמונה: המבתר הארוך ביותר בפרויקט, בקרבת הכפר אבו-גוש. אורכו כ-700 מ'.
 

אלכסיי03

New member
תודה רבה ושאלה

שבתשתיות - סיור בכביש 1
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
במהלך ימי חוה"מ סוכות ערכנו עמית ואני סיור בפרויקט כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. הסיור החל בשעת הצהרים באתר המנהלת החדש בבית נקופה והסתיים בשעת ערב מאוחרת, כמעט עם צאת הכוכבים. היה זה השלב בו הניפה המצלמה דגל לבן של כניעה נוכח תנאי התאורה. בתחילת הסיור הוצגה בפנינו מצגת גדולה של הפרויקט, ששקופיות נבחרות ממנה יועלו כאן. את הסיור עצמו ערכנו ברכב השטח של ראש המנהלת ובמהלכו הספקנו לסרוק שניים מבין שלושת קטעי הפרויקט - הקטע המרכזי, שורש-חמד, והקטע המזרחי, חמד-סחרוב. בקטע המערבי של הפרויקט, שער הגיא-שורש, לא הספקנו לסייר והותרנו אותו לסיור הבא. מישהו אמר משהו על טעם של עוד?

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ולעוזרתו קרין מילר, על הסיוע בקיום הסיור. תודה עמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, שפתח בפנינו את הפרויקט. תודה רבה, דוד, על ההסברים המקצועיים, על האירוח הלבבי והפתיחות, ועל הזמן הרב שהקדשת עבורנו.
לסיום, עניין זוטאי: At last ד"ר התחכמות עמית הצליח לשכנע אותי שפרויקט כביש 1 אינו פרויקט
, ולו רק בשל מספר מרכיבים תח"ציים שהוא נושא על גבו. אי לכך, אני נפרד ללא צער מהאייקון שליווה בעבר את שרשורי כביש 1.
בתמונה: המבתר הארוך ביותר בפרויקט, בקרבת הכפר אבו-גוש. אורכו כ-700 מ'.
תודה רבה ושאלה
אז קודם כל כרגיל תענוג לקרוא את המדור. תודה רבה!
רציתי לשאול אם איכשהוא עלה בפגישה שלכם עם המנהלת הנושא של כביש 16 וחיבורו אל התוואי החדש של כביש 1 באיזור מוצא. יש סימון תוואי ב-OpenStreetMap אבל מנסיוני לא תמיד כדאי לסמוך על המופיע שם. בכלל, האם ידוע לכם אם העבודות על כביש 16 צפויות להתחיל בפועל בקרוב?
 

amit1270

New member
אם אני זוכר נכון, הוא דיבר על מכרז שאמור לצאת ממש בקרוב

תודה רבה ושאלה
אז קודם כל כרגיל תענוג לקרוא את המדור. תודה רבה!
רציתי לשאול אם איכשהוא עלה בפגישה שלכם עם המנהלת הנושא של כביש 16 וחיבורו אל התוואי החדש של כביש 1 באיזור מוצא. יש סימון תוואי ב-OpenStreetMap אבל מנסיוני לא תמיד כדאי לסמוך על המופיע שם. בכלל, האם ידוע לכם אם העבודות על כביש 16 צפויות להתחיל בפועל בקרוב?
אם אני זוכר נכון, הוא דיבר על מכרז שאמור לצאת ממש בקרוב
לא זוכר מתי בדיוק...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה