שבר

efriend

New member
שבר

זוכרים, זה אני שתמיד מטיף לזה שאנחנו צריכים לנצח את עצמנו, לזה שחשוב להתמודד עם דברים ולצמוח, להשלים דברים שהחמצנו בילדות ועדיין מציקים לנו, וכו? זוכרים? אז לפני כחצי שנה החלטתי שאני רוצה ללכת ללמוד אמנות לחימה כלשהי. כשהייתי ילד הייתי מהחנונים האלה שלא הולכים מכות, והיו לי כל מיני סיבות לחשוב שזה מקרין על כל מיני דברים באישיות שלי עד היום. בקיצור החלטתי שאני רוצה ללמוד אמנות לחימה כדי להשלים את זה, והתחלתי לברר. לקח לי חצי שנה להזיז את ה*** ולהתגבר על החששות, ולפני שלושה שבועות הגיע היום הגורלי והלכתי לשיעור ניסיון. מאוד נהנתי, וכל מה שעבר לי בראש הוא: איך לא עשיתי את זה קודם? ואז שברתי צלע. שלוושה שבועות אני עם צלע שבורה, וגם רוח שבורה (לפחות בהתחלה). כן, קשה, קשה...
 

Caesarus

New member
כל הכבוד:)

עלה בי זיכרון שתמיד רציתי ללמוד סיף, זאת אמנות עתיקה שתמיד עיניינה אותי . כל הכבוד על האומץ להגשים חלומות
 
אוי, תרגיש טוב ../images/Emo24.gif

למה לא סיפרת לנו קודם, היינו מעודדים אותך הרבה לפני. אבל אני בדיעה שכל הכבוד לך על שבחרת להתנסות למרות החששות והפחדים, זה מה שאני עושה עכשיו למשל בחדר כושר- תמיד רציתי, תמיד פחדתי, ניסיתי שנה אחת ובקושי הלכתי, ועכשיו זה הניסיון השני ואפילו הבן זוג שלי נרשם גם והנה היום אני הולכת אחרי העבודה כבר בפעם השלישית כשנרשמנו רק ביום שלישי שעבר. יהיה בסדר, הצלע תחלים ותוכל לחזור לזה.
 

efriend

New member
תודה, זה מעניין שאני אפילו התביישתי לספר על

זה, כמעט כמו שמתביישים לספר על כישלון, למרות שזה לא באמת כישלון... בהצלחה עם החדר כושר, בעיני זה אחד האמצעים היעילים ביותר לשיפור מצב הרוח.
 

אופירA

New member
מנהל
עצוב

ההרגשה כאילו מישהו מחבל לך בתוכניות הטובות, בהגשמת הדרך הנכונה שלך. כך אני מרגישה. אבל זו לא הרגשה נכונה. זה עיכוב קשה, זה תיקון - אבל זה לא "סימן" שלא עשית דבר נכון... אולי אפילו ההיפך... כמה זמן מתקנים צלע שבורה, והאם התיקון לא משאיר שום שאריות אח"כ - היכולות והכוחות חוזרים לגמרי?
 

efriend

New member
תודה. למרבה המזל, זו פציעה שמחלימים ממנה

ב100%, תוך 6 שבועות, כלומר נשארו לי שלושה. בהתחלה זה כאב מאוד ולקחתי אופטלגין, אבל עכשיו זה כבר לא כואב. כשזה כאב, חשבתי על אנשים שאני מכיר שמתלוננים על כאבים, ונזכרתי שוב כמה שאי אפשר להבין כאב של אחרים בלי שחווים משהו דומה, וגם אז לא תמיד.
 
החלמה מהירה

הכאב מנע ממך ללכת לעבודה, ולשבת בבית? או שהצלחת להמשיך בשגרה שלך למרות הפציעה בצלעות? חבל שלא ידעתי , קצת עידוד ותרופת סבתא בטוח היו מעודדים אותך
 
למעלה