שבר
זוכרים, זה אני שתמיד מטיף לזה שאנחנו צריכים לנצח את עצמנו, לזה שחשוב להתמודד עם דברים ולצמוח, להשלים דברים שהחמצנו בילדות ועדיין מציקים לנו, וכו? זוכרים? אז לפני כחצי שנה החלטתי שאני רוצה ללכת ללמוד אמנות לחימה כלשהי. כשהייתי ילד הייתי מהחנונים האלה שלא הולכים מכות, והיו לי כל מיני סיבות לחשוב שזה מקרין על כל מיני דברים באישיות שלי עד היום. בקיצור החלטתי שאני רוצה ללמוד אמנות לחימה כדי להשלים את זה, והתחלתי לברר. לקח לי חצי שנה להזיז את ה*** ולהתגבר על החששות, ולפני שלושה שבועות הגיע היום הגורלי והלכתי לשיעור ניסיון. מאוד נהנתי, וכל מה שעבר לי בראש הוא: איך לא עשיתי את זה קודם? ואז שברתי צלע. שלוושה שבועות אני עם צלע שבורה, וגם רוח שבורה (לפחות בהתחלה). כן, קשה, קשה...
זוכרים, זה אני שתמיד מטיף לזה שאנחנו צריכים לנצח את עצמנו, לזה שחשוב להתמודד עם דברים ולצמוח, להשלים דברים שהחמצנו בילדות ועדיין מציקים לנו, וכו? זוכרים? אז לפני כחצי שנה החלטתי שאני רוצה ללכת ללמוד אמנות לחימה כלשהי. כשהייתי ילד הייתי מהחנונים האלה שלא הולכים מכות, והיו לי כל מיני סיבות לחשוב שזה מקרין על כל מיני דברים באישיות שלי עד היום. בקיצור החלטתי שאני רוצה ללמוד אמנות לחימה כדי להשלים את זה, והתחלתי לברר. לקח לי חצי שנה להזיז את ה*** ולהתגבר על החששות, ולפני שלושה שבועות הגיע היום הגורלי והלכתי לשיעור ניסיון. מאוד נהנתי, וכל מה שעבר לי בראש הוא: איך לא עשיתי את זה קודם? ואז שברתי צלע. שלוושה שבועות אני עם צלע שבורה, וגם רוח שבורה (לפחות בהתחלה). כן, קשה, קשה...