שבוע אחרון של חופש

באתר של את"א אמור להיות

אני לא יודע איך זה באת"א. אמורה להיות לכם מערכת ממוחשבת שממנה מוציאים תדפיס ושם רשום החדר והבנין שבו נלמד כל קורס. יתכן ויש לכם נגישות לזה מהאתר של את"א באינטרנט, בכניסה עם שם משתמש וסיסמא.
 

Senzafine

New member
ב"מידע אישי לתלמיד" באתר של האוני'

יש את החלק של "מערכת שעות" - זה יתעדכן אחרי הריצה השניה (אם אני לא טועה ...) יש אפשרות להציג גרסה להדפסה... מאוד נוח. רשום שם כל מה שצריך. רק צריך לוודא איפה הבניינים עצמם, כמובן.
 

r i c k i

New member
תודה !!!

באמת עוד לא הייתה לנו ריצה שניה, וכנראה בגלל זה עוד אין נתונים במערכת שעות, אבל באמת חיפשתי את הגירסא להדפסה שלהם וקיבלתי את שרציתי! תודה
 

Gunslinger

New member
חיפוש חדרים

ואני חשבתי שהשתגעתי שבאתי לפני הלימודים לחפש חדרים לקח לי כמעט שעתיים למצוא את כל החדרים שלמדתי בהם (כי היו שיפוצים ולא על כולם היה רשום מספר) אבל זה לא רק "מחלת ילדות" של שנה א'. אני גם השבוע אלך לבדוק חדרים מהמערכת שעוד לא למדתי בהם (חדרים בבניין-מבוך מדעי הרוח והחברה באב"ג)
 

T i k t a k i t

New member
לא רק אתה ../images/Emo13.gif

היה היה כשהתחלתי שנה א',יום לפני הלימודים הלכנו אני וידיד מהצבא -שעמד להתחיל ללמוד באותו מסלול כמוני ,ברחבי הטכניון (בפועל,ברחבי בניין אולמן בלבד,מי נותן לסטודנטי סמסטר א' להכנס לבניין אחר בכלל
) וחיפשנו כל כיתה וכיתה של המערכת של יום המחרת.....רק ליתר בטחון
 

SPnage

New member
דוקא שם זה לא כזה מסובך

את הקומה יודעים, אז פשוט הולכים במעגלים עד שאחרי כמה (וכמה) סיבובים את הכיתה פתאום מוצאים.
 

T i k t a k i t

New member
ממרומי סיום התואר

ברור שאולמן זה לא מסובך..(במיוחד אם משווים אותו לבניין פיזיקה,לפחות חפני השיפוץ....הסתובבו אגדות על סטודנטים שנכנסו לשם ..וזהו:-S)
 

Imperia

New member
צ'ק אין למעונות

והתמקממות. נסיון לאשר תוכנית לימודים ולהרשם לקורסים (נכשלתי בהרשמה ההממוחשבת). נסיון להבין באיזה קורס אני הולכת לבדוק תרגילים. אה, וכן, נסיון (שנדון לכשלון) לסיים את עבודת הסמינר שנגררת מהתואר הקודם, בשביל להתחיל את התואר החדש כשזמני בידי. (ויש עוד די הרבה בולטים בטודו, אבל אני אוותר לכם).
 

yaelcita

New member
להתבככין על מר גורלי בעיקר

טעות: שנה שעברה לקחתי שנת חופש וביליתי את כולה בחו"ל... ולכן...1- כל החברים שלי כבר סיימו ללמוד 2- כל מיומנויות הלמידה/סיכום וכו שרכשתי בשנתיים.. הלכו 3- נשארתי בלי המקום עבודה שהיה לי לפני הנסיעה 4- התרוששתי ככה שאני בעיקר מחפשת עבודה... מתלוננ כמו ילדה בכיתה י' על זה שאין לי כוח ללמוד מחשבת את כמויות הסמינרים שאני צריכה להגיש טוב.. לפחות דירה כבר יש
 

SPnage

New member
למה מר הגורל?

יש לך עיסוק נהדר למשך השנה הקרובה. קודם צריך (עם עדיין לא עשית) לסדר את התמונות באלבומים, זה כבר שבוע. אחר כך לסדר מחדש (כי זה הרי לא יצא טוב). אחר כך לרשום ליד התמונות (מה שעדיין לא עשיתי אחרי 2 טיולים...) ואז למה ללמוד למבחן אם אפשר להסתכל שוב בתמונות ולחשוב "למה אני פה ולא איפה שבתמונות????" בקיצור הבנת ת'פואנטה.
 

22יולי

New member
מצטרפת לתלונה

ואני מתחילה שנה שניה ואין לי כוח! דווקא חשבתי לקחת שנה חופש לעבוד קצת ולטייל הרבה, אבל לא בא לי לחזור ללימודים ולדעת שכל החברים שלי שנה מעלי ועומדים לסיים. ככה שכל מה שנותר לי הוא להתלונן
 

ברונזה

New member
הלוואי שהיה ../images/Emo46.gif

ואני העיקר טחנתי לי משמרות כל החופש כדי שיהיה לי מספיק כסף לממן לי חדר יחיד...
 

danbros

New member
לכתוב לכתוב לכתוב

אנסה לסיים סמינריון אחד ופרו"ס אחד...................................
 

1נרקיס

New member
מממ

לעבוד
לסיים סמינר עד יום רביעי. אלוהים יודע למה הגעתי לזה רק עכשיו.
לעשות עוד עבודה שלמה שלא כתבתי כי לא החלטתי עוד אם לוותר על הקורס... ואני כבר באיחור של שלושה חודשים... מממ...
זה כבר לא יקרה עד תחילת הלימודים.
לנסוע לאילת! לא ממש בא לי אחרי הפיגוע, אבל כבר חייבים.
אני צריכה דפדפות!
 
למעלה