שבוע אחרון של חופש

actress22

New member
שבוע אחרון של חופש../images/Emo4.gif

מה אתם מתכננים לעשות בשבוע הזה? לפני שחוזרים לקבור את עצמנו בתוך ים של הרצאות , מאמרים , ספרים וכו'? אני למשל הולכת לעבוד השבוע , עבודות זמניות ,אז כשקוראים לך אתה הולך..... מה איתכם
 

s h i s h a

New member
אני מנסה...

לשכוח את ההבזק האיום והפיצוץ העז שלצערי ראיתי בהילטון טאבה (הייתי בדיוק בהפלגה שיצאה מאילת..). לעבוד (ולשקול האם אצליח לשלב בין העבודה ללימודים...) לבדוק האם חסר עוד משהו לקראת הלימודים.. ולקוות שהשנה תעבור מהר, וכמו שצריך... בהצלחה
 
אותו דבר מה שעשיתי עד עכשיו

להבטיח לעצמי שמחר אני אקרא את ערימת הספרים שיש לי כאן. וגם מבטיח שמחר סוף סוף אסדר את החדר כמו שצריך. וגם מבטיח לעצמי שהשנה אני אשתדל לא להיות כזה סטודנט חרוץ וחמוד, אלא להיפך קצת שובב.
הכל מחר. תשאירו הכל למחר. משום מה המחר הזה אף פעם לא מגיע ואז אני מתעורר ביום ראשון בבוקר ורק אז מבין שהכל נגמר. המחר כבר לא יגיע לעולם.
מחר אני אסביר לכם למה התכוונתי.
 
למה בנות, למה? ../images/Emo13.gif

למה לכסוס ציפורנים? לא חבל עליהן? אני יודע שבניית ציפורניים זה לא עסק זול במיוחד.
אם יש כאן מי שמתחילים שנה א' המלצתי היא, אם יש אפשרות כזאת, לנסוע לאוניברסיטה או למכללה במהלך השבוע. סתם לטייל במחוזות האוניברסיטה. בדיוק עכשיו כשעדין אין מסה אדירה של סטודנטים זו הזדמנות לטייל במקום חדש ולנסות להכיר את הבנינים. זה כולל גם את מספר המסעדות ובתי הקפה שפזורים בכל מקום.
מומלץ בחום. זה עוזר להוריד את המתח של היום הראשון. כשאני הייתי בשנה א' לקחתי את המערכת שלי ביום חמישי שלפני תחילת הסמסטר ועברתי ומצאתי כל חדר וכל מעבדה אליה הייתי צריך להגיע בסמסטר הראשון. זה ממש תרם לי רבות כי הכי מלחיץ זה להגיע ביום ראשון למקום חדש ולא למצוא את כיתת הלימוד ותמיד יש עוד עשרות שמחפשים חדרים או אפילו את השרותים וזה יותר מלחיץ. לכו לטייל במקום הלימודים החדש שלכם. זה כדאי כמו שג.יפית אומרת
 

ma kara

New member
../images/Emo123.gif הצפרניים שלי טבעיות, לידיעתך../images/Emo8.gif

 
אצלכן קשה לדעת ../images/Emo8.gif

קבלי התנצלות. בעצם, אפשר לדעת אבל אם ארשום איך זה כבר יהפוך את הפורום למשהו אחר לגמרי. כשאנחנו מרגישים את הציפורניים שלכן בגב, למשל.
 

ma kara

New member
יפה לך!!../images/Emo140.gif

אפשר לארגן לך פגישה עם הפולניה שלי??
 

r i c k i

New member
מנצלת את השרשור לשאלה...

איך באמת אני יודעת באיזה בניין/חדר נמצא כל שיעור?
 
כמו תמיד התשובה: ניסוי וטעייה

אם זה באוניברסיטה צריך להיות רשום שם הבניין שבו נמצא החדר. להכיר את הבניינים אפשר לפי תרשים של האוניברסיטה שבדרך כלל מופיע באתר שלהם.
 
למעלה