שאלונייה!

lady d23

New member
צ'מעי.. תראי..

קורה:)
 

ThE FuN GiRl

New member
../images/Emo13.gif

1. מה הדבר הראשון שאת/ה עושה כשאת/ה קמ/ה בבוקר? קמה, מסתכלת על השעון, ומכוונת אותו שיצלצל עוד 10 דקות 2. מה הדבר האחרון שאת/ה עושה לפני שאת/ה הולכ/ת לישון? רואה טלויזיה.. 3. מהו הדבר הראשון עליו חשבת כשהתעוררת הבוקר? "אני רוצה אוכל." 4. מהו צבע העיניים שלך? חום כהה. 5. מהו צבע השיער שלך? שיטני כזה.. 6. מה מעורר אותך? שירי מטאליקה. 7. מה מרגיע אותך? אממ..זה. 8. ההרגשה הכי טובה היא- יש המון.. 9. ההרגשה הגרועה ביותר היא- שאתה רעב ואין אוכל. 10. איך את/ה אוהב/ת להעביר סופי שבוע? בלהסתובב בחוץ, ואז ביומשבת אני רואה שר הטבעות. 11. זכית במיליון דולר. מה הדבר הראשון שאת/ה עושה? טסה לניו זילנד, קונה את כל מה שקשור בשר הטבעות, כולל הטבעת
וחוזרת לאריאל להשוויץ.
12. אמרו לך פעם שאת/ה דומה/מזכיר/ה את: אח שלי? 13. 3 תחביבים שלך: לשמוע מוזיקה, לנגן, ולקרוא. 14. 3 תכונות טובות שלך: :| 15. 3 תכונות פחות טובות שלך: עצבנית, קנאית, ובכיינית. :| 16. זיכרון טוב שלך: יש כל כך הרבה. :] 17. זיכרון רע שלך: שאמא גילתה ש.. נו בלע. :| 18. מה אתה שותה במהלך היום? קולה, מים, ונס קפה. 19. ובלילה? 'סתכלו בשאלה למעלה. 20. מקום בו היית רוצה לבקר? איפהשהו מחוץ לישראל.. 21. מקום בעולם בו היית מוכן לחיות: פה.
22. מה יש לך מתחת למיטה? כל מיני, זה מתחיל מנייר עד לוח מודעות. oO 23. האיבר הכי סקסי אצלך:
24. מה רומנטי בעיניך? מה סקסי בעיניך? סקסי? שיער ארוך לבנים. 25. ספר על רגע מאושר בחייך: שאמא נתנה לי ת'אישור ללכת לרוקעצאמות. 26. שתף בתקרית מביכה: הממ.. פעם התחלתי לרכל על המורה למתמטיקה, וצעקתי את זה והיא הייתה מאחורי. :| עכשיו הבנתי מאיפה היא שומעת הכל. 27. מעשה נועז שעשית: אממ..
28. מעשה טיפשי שעשית:
29. סוד אפל, הרגל משעשע, או סטייה שיש לך: אין. :| 30. תופעת טבע שמקסימה אותך: הא? 31. הדבר הכי מטורף שעשית בשביל אהבה: מה לא עשיתי בשבילה. :| לא שזה גם הצליח. 32. מה את/ה רוצה להיות כשתהיה גדול/ה? פסיכולוגית. 33. אם הייתי יכול/ה לפגוש דמות מהעבר: אז?.. 34. אני מפחד/ת מ...: עכבישים. :[ 35. אילו שפות את/ה דובר/ת? עברית.. 36. אילו ניתנה לך האפשרות לבחור כישרון שאין לך: ציור!! 37. אם אפשר היה לגלוש בזמן, לאן היית עובר/ת? לודעת. 38. המוטו שלי בחיים הוא: אין. 39. את/ה מאמינ/ה באלהים? לודעת, הדיעה שלי כל הזמן משתנה. 40. מהי המילה האהובה עליך? ס'עמק. 41. מהי המילה השנואה עליך? אופייה. :| 42. מה מדליק/מגרה אותך מבחינה רגשית/רוחנית/יצירתית? o_O 43. מה מכבה אותך? o_O? 44. מהי הקללה האהובה עליך? ס'עמק. 45. איזה קול או רעש את/ה אוהב/ת? הקול של אנבל כשהיא שרה. 46. איזה קול או רעש את/ה שונא/ת? את הקול שלי שאני שרה. oO 47. באיזה מקצוע בנוסף למקצועך הנוכחי היית רוצה להתנסות? לודעת. 48. באיזה מקצוע לא היית רוצה להתנסות? מורה.. 49. איך היית רוצה שאלוהים יקבל את פניך בגן עדן? לודעת. 50. גלידה- בכוס או בוופל? כוס. 51. שוקו או וניל? וניל. 52. חוף או הרים? הרים. 53. לישון או לקום? לישון. 54. בזבזן/ית או חסכן/ית? בזבזנית.. אבל ממש. 55. קור או חום?. קור. 56. סערות ברקים - מרגשות או מפחידות? לא מזיזות לי את הציץ הימני. :| 57. הכוס חצי ריקה או חצי מלאה? הכוס קולה ריקה, בא לך להביא לי עוד אחת? 58. ברגע זה ממש, עם מי את/ה רוצה להיות ואיפה? ברוקעצמאות, עפ כל מי שאני אמורה לפגוש שם.
59. למי את/ה מתגעגע/ת? להרבה אנשים.. 60. את מי/מה היית לוקח/ת לאי בודד? אממ.. טלויזיה עם שלושת הסרטים של שר הטבעות, קולה והרבה צ'יפס. וזהו, אני מסודרת לכל החיים. דברים אהובים עליך: 61. צבע: שחור וכחול. 62. בעל-חיים: לודעת... 63. ספר (בלי רשימות מכולת, פשוט לבחור אחד): הארי פוטר. 64. סרט: שר הטבעות. 65. שחקן: אורלנדו בלום. |סגדש| 66. שחקנית: אין.. 67. דיסק: לודעת, יש הרבה. 68. שיר: sonata arctica - victoria's song 69.מאכל: פסטה,ופיצה. 70. מקום בילוי: יש כמה.. 72. עונה: חורף. 73: מקום להעביר בו חופשה: לודעת.. 74: רכב: ? 75. מישהו שמאוד השפיע עליך: המורה שלי למדעים. 76. מישהו שאת/ה אוהב/ת או מעריך/ה ומעולם לא אמרת לו/ה: את כל מי שאני אוהבת, אמרתי לו את זה. 77. עשית משהו מסוכן? דה. 78. נשארת ער/ה כל הלילה? דה. 79. דחפת דברים מתחת למיטה כדי לגרום לחדר שלך להראות יותר נקי ומסודר? כן, הרבה פעמים. 80. פחדת מהחושך? דה. 81.נרדמת בשיעור?. חחח, כן.. זה היה מצחיק. 82. מה היית משנה בעצמך? הרבה דברים. :| 83. לא היית מסתדר/ת בלי? אוכל 84. איפה תהיה/י בעוד 5 שנים? בצבא? 85. נראה לך שמישהו בכלל יקרא את התשובות שלך? חחח לא 86.מתי לדעתך ייגמר השאלון הזה? אחריי שאני אסיים לענות על השאלה הזאתי.
 

Kur† Cobain

New member
טוב נו

1. מה הדבר הראשון שאת/ה עושה כשאת/ה קמ/ה בבוקר? נרדם עוד פעם 2. מה הדבר האחרון שאת/ה עושה לפני שאת/ה הולכ/ת לישון? מכבה ת'טלוזיה 3. מהו הדבר הראשון עליו חשבת כשהתעוררת הבוקר? אני לא חושב שאני קם בבוקר 4. מהו צבע העיניים שלך? ירוק/כחול/חום 5. מהו צבע השיער שלך? שטני/בלונדיני 6. מה מעורר אותך? השעון המעורער 7. מה מרגיע אותך? קולה 8. ההרגשה הכי טובה היא- לא יודע 9. ההרגשה הגרועה ביותר היא- גם לא יודע 10. איך את/ה אוהב/ת להעביר סופי שבוע? לשבת כל היום בבית ובערב לצאת 11. זכית במיליון דולר. מה הדבר הראשון שאת/ה עושה? לוקח אותו 12. אמרו לך פעם שאת/ה דומה/מזכיר/ה את: קורט קוביין (בבקשה אל תירדו עלי, באמת אמרו לי את זה) 13. 3 תחביבים שלך: גיטרה , סקייטבורד ולישון 14. 3 תכונות טובות שלך: אני לא יכול להגיד על עצמי דברים טובים 15. 3 תכונות פחות טובות שלך: תגידו לבד 16. זיכרון טוב שלך: לא זוכר 17. זיכרון רע שלך: גם לא זוכר 18. מה אתה שותה במהלך היום? קולה 19. ובלילה? קולה 20. מקום בו היית רוצה לבקר? ניו יורק 21. מקום בעולם בו היית מוכן לחיות: ניו יורק 22. מה יש לך מתחת למיטה? כל מיני מצעים אני חושב 23. האיבר הכי סקסי אצלך: השיער (אם זה איבר בכלל) 24. מה רומנטי בעיניך? מה סקסי בעיניך? לא יודע 25. ספר על רגע מאושר בחייך: היו הרבה כאלה 26. שתף בתקרית מביכה: לא זוכר 27. מעשה נועז שעשית: קפצתי ת'רבעית ביובל (אם הסקייט) 28. מעשה טיפשי שעשית: לא זוכר 29. סוד אפל, הרגל משעשע, או סטייה שיש לך: לתופף אם הרגליים בכל מקום שאני יושב בו 30. תופעת טבע שמקסימה אותך: האבולוציה 31. הדבר הכי מטורף שעשית בשביל אהבה: ואללה, לא עשיתי הרבה בשביל זה 32. מה את/ה רוצה להיות כשתהיה גדול/ה? קורט קוביין 33. אם הייתי יכול/ה לפגוש דמות מהעבר: קורט קוביין 34. אני מפחד/ת מ...: גובה 35. אילו שפות את/ה דובר/ת? רוסית , עברית וקצת אנגלית 36. אילו ניתנה לך האפשרות לבחור כישרון שאין לך: 37. אם אפשר היה לגלוש בזמן, לאן היית עובר/ת? 1994 ה-4 באפריל והייתי מציל את קורט 38. המוטו שלי בחיים הוא: אין לי כזה 39. את/ה מאמינ/ה באלהים? לא 40. מהי המילה האהובה עליך? "באנגהול" 41. מהי המילה השנואה עליך? "לויודעת" 42. מה מדליק/מגרה אותך מבחינה רגשית/רוחנית/יצירתית? הא? 43. מה מכבה אותך? מים? 44. מהי הקללה האהובה עליך? בן זונה 45. איזה קול או רעש את/ה אוהב/ת? קול של גיטרה 46. איזה קול או רעש את/ה שונא/ת? הרעש שעושים היהודים וכל הלהקות הישראליות 47. באיזה מקצוע בנוסף למקצועך הנוכחי היית רוצה להתנסות? לנגן על תופים 48. באיזה מקצוע לא היית רוצה להתנסות? לא יודע 49. איך היית רוצה שאלוהים יקבל את פניך בגן עדן? באיזה אלוהים מדובר? 50. גלידה- בכוס או בוופל? וופל 51. שוקו או וניל? וניל 52. חוף או הרים? חוף 53. לישון או לקום? לישון 54. בזבזן/ית או חסכן/ית? בזבזן 55. קור או חום?. חום 56. סערות ברקים - מרגשות או מפחידות? אף אחד מהם 57. הכוס חצי ריקה או חצי מלאה? ??? 58. ברגע זה ממש, עם מי את/ה רוצה להיות ואיפה? לא בא לי לענות 59. למי את/ה מתגעגע/ת? לקרן 60. את מי/מה היית לוקח/ת לאי בודד? לאיודע דברים אהובים עליך: 61. צבע: שחור 62. בעל-חיים: כלב 63. ספר (בלי רשימות מכולת, פשוט לבחור אחד): זבנג 10 64. סרט: "שודדי הקאריביים" 65. שחקן: ג'וני דפ ודא רוק 66. שחקנית: לא עולה לי שום שם עכשיו 67. דיסק: Metallica - Reload 68. שיר: Metallica - The Memory Remains 69.מאכל: פיצה 70. מקום בילוי: לא יודע 72. עונה: קיץ 73: מקום להעביר בו חופשה: אריאל 74: רכב: סקייט 75. מישהו שמאוד השפיע עליך: קורט קוביין 76. מישהו שאת/ה אוהב/ת או מעריך/ה ומעולם לא אמרת לו/ה: ירמיהו המורה לג"ג 77. עשית משהו מסוכן? כן 78. נשארת ער/ה כל הלילה? כן 79. דחפת דברים מתחת למיטה כדי לגרום לחדר שלך להראות יותר נקי ומסודר? קרה 80. פחדת מהחושך? כן 81.נרדמת בשיעור? הו כן!!! 82. מה היית משנה בעצמך? הייתי מוסיף לעצמי כמה סינטמטרים 83. לא היית מסתדר/ת בלי? המוח? 84. איפה תהיה/י בעוד 5 שנים? צבא 85. נראה לך שמישהו בכלל יקרא את התשובות שלך? לא ניראה לי 86.מתי לדעתך ייגמר השאלון הזה? עכשיו
 

DredLox

New member
: \

. מה הדבר הראשון שאת/ה עושה כשאת/ה קמ/ה בבוקר? מתלבש 2. מה הדבר האחרון שאת/ה עושה לפני שאת/ה הולכ/ת לישון? עוצם עיניים 3. מהו הדבר הראשון עליו חשבת כשהתעוררת הבוקר? ישנתי קצת מידי : \ 4. מהו צבע העיניים שלך? חום 5. מהו צבע השיער שלך? שחור 6. מה מעורר אותך? מעורר? שינה טובה : ) 7. מה מרגיע אותך? מוזיקה 8. ההרגשה הכי טובה היא- להתאהב : ) 9. ההרגשה הגרועה ביותר היא- להתאכזב : \ 10. איך את/ה אוהב/ת להעביר סופי שבוע? בחוץ, עם חברים. 11. זכית במיליון דולר. מה הדבר הראשון שאת/ה עושה? שם אותם בבנק : ) 12. אמרו לך פעם שאת/ה דומה/מזכיר/ה את: בוב מארלי, ואתגר דוידס 13. 3 תחביבים שלך: לנגן בגיטרה, לשמוע מוזיקה, לגלוש באינטרנט? : \ 14. 3 תכונות טובות שלך: חברותי, נחמד, מצחיק 15. 3 תכונות פחות טובות שלך: ביישן, בעיה עם בטחון עצמי, עצלן 16. זיכרון טוב שלך: לא מספר : ) 17. זיכרון רע שלך: לא זוכר כל כך... 18. מה אתה שותה במהלך היום? מיץ : ) 19. ובלילה? מים? 20. מקום בו היית רוצה לבקר? איסלנד 21. מקום בעולם בו היית מוכן לחיות: כל מדינה בסקנדינביה 22. מה יש לך מתחת למיטה? אבק 23. האיבר הכי סקסי אצלך: השיער 24. מה רומנטי בעיניך? מה סקסי בעיניך? להחזיק ידיים זה רומנטי בטירוף. וגם סקסי האמת...אין דבר שאני אוהב יותר מלהחזיק ידיים. 25. ספר על רגע מאושר בחייך: רגע מסויים שבו הייתי מאושר? לא עולה לי משהו מיוחד לראש, היו המון : ) 26. שתף בתקרית מביכה: הורידו לי את המכנסיים בכיתה פעם...טוב שהייתה גומיה חזקה בבוקסר : ) 27. מעשה נועז שעשית: משהו נועז שעשיתי? לא נראה לי שעשיתי משהו ממש נועז... 28. מעשה טיפשי שעשית: נגיד שאלכוהול ונשים היו מעורבים : ) 29. סוד אפל, הרגל משעשע, או סטייה שיש לך: סוד אפל? הרגתי 17 אנשים בידים חשופות : ) 30. תופעת טבע שמקסימה אותך: זוהר צפוני
31. הדבר הכי מטורף שעשית בשביל אהבה: שוב...אלכוהול ונשים, לא הולך טוב ביחד : ) 32. מה את/ה רוצה להיות כשתהיה גדול/ה? מהנדס אווירונאוטיקה 33. אם הייתי יכול/ה לפגוש דמות מהעבר: בוב מארלי : ) 34. אני מפחד/ת מ...: בדידות 35. אילו שפות את/ה דובר/ת? עברית אנגלית ורוסית : ) 36. אילו ניתנה לך האפשרות לבחור כישרון שאין לך: לצייר : ) 37. אם אפשר היה לגלוש בזמן, לאן היית עובר/ת? תקופת התנ"ך...בזמן מלחמת השבטים...או כיבוש הארץ... 38. המוטו שלי בחיים הוא: חיה ותן לחיות 39. את/ה מאמינ/ה באלהים? מאמין שקיימת ישות אלוהים, אבל אני לא סוגד לה. 40. מהי המילה האהובה עליך? משובח : ) 41. מהי המילה השנואה עליך? איכ 42. מה מדליק/מגרה אותך מבחינה רגשית/רוחנית/יצירתית? מה לעזעזאל? אין לי מושג איך לענות על זה 43. מה מכבה אותך? מים? 44. מהי הקללה האהובה עליך? זובע...אם אפשר לקרוא לזה קללה 45. איזה קול או רעש את/ה אוהב/ת? מים זורמים. 46. איזה קול או רעש את/ה שונא/ת? חריקת בלמים 47. באיזה מקצוע בנוסף למקצועך הנוכחי היית רוצה להתנסות? מוסיקה 48. באיזה מקצוע לא היית רוצה להתנסות? עריכת דין... 49. איך היית רוצה שאלוהים יקבל את פניך בגן עדן? הנה המפתח, תצא ותכנס כרצונך. 50. גלידה- בכוס או בוופל? וואפל 51. שוקו או וניל? וניל 52. חוף או הרים? הרים 53. לישון או לקום? לישון 54. בזבזן/ית או חסכן/ית?חסכן : ) 55. קור או חום?. חום 56. סערות ברקים - מרגשות או מפחידות? מרגשות 57. הכוס חצי ריקה או חצי מלאה? מלאה אחו שרמוטה : ) 58. ברגע זה ממש, עם מי את/ה רוצה להיות ואיפה? הייתם מתים לדעת : ) נגיד שהמקום לא משנה 59. למי את/ה מתגעגע/ת? לחברים מהטכניון, קצת... 60. את מי/מה היית לוקח/ת לאי בודד? את הכלבה שלי...הייתה צדה בשבילי : ) דברים אהובים עליך: 61. צבע: אדום 62. בעל-חיים: כלבים 63. ספר (בלי רשימות מכולת, פשוט לבחור אחד): מדריך הטרמפיסט לגלקסיה 64. סרט: ספרות זולה 65. שחקן: סטיב בושמי 66. שחקנית: לא יודע...זאתי מדוסון קריק, שיט שכחתי את השם שלה...היפה הזאת, לא הבלונדינית, השניה...חבר של פייסי...היא יפיפיה : ))) 67. דיסק: לא יודע, קשה להגיד... 68. שיר: Judas priest - out in the cold 69.מאכל: פילמני : ) 70. מקום בילוי: לא יודע...אריאל 72. עונה: קיץ 73: מקום להעביר בו חופשה: איסנלד : ) 74: רכב: מעניין לי ת'תחת... 75. מישהו שמאוד השפיע עליך: בוב מארלי 76. מישהו שאת/ה אוהב/ת או מעריך/ה ומעולם לא אמרת לו/ה: לא עולה לי מישהו בראש... 77. עשית משהו מסוכן? לא שזכור לי 78. נשארת ער/ה כל הלילה? כן 79. דחפת דברים מתחת למיטה כדי לגרום לחדר שלך להראות יותר נקי ומסודר? לא 80. פחדת מהחושך? כן, כשהייתי קטן... 81.נרדמת בשיעור?. כן, מידי פעם בחדו"א.. 82. מה היית משנה בעצמך? הייתי גורם לשיער לצמוח מהר יותר 83. לא היית מסתדר/ת בלי? לנגן בגיטרה מידי פעם : ) 84. איפה תהיה/י בעוד 5 שנים? בצבא : ) 85. נראה לך שמישהו בכלל יקרא את התשובות שלך? אני מניח שכן...אני מקבל כל הזמן פידבקים חיוביים...למרות שכבר מזמן הפסקתי להיות מצחיק בסקרים : \ 86.מתי לדעתך ייגמר השאלון הזה? עכשיו : )
 
טוב.

1. מה הדבר הראשון שאת/ה עושה כשאת/ה קמ/ה בבוקר? יוצאת מהמיטה
2. מה הדבר האחרון שאת/ה עושה לפני שאת/ה הולכ/ת לישון? חושבת. 3. מהו הדבר הראשון עליו חשבת כשהתעוררת הבוקר? אהה טוב. 4. מהו צבע העיניים שלך? חום, או שחור, לא יודעת. 5. מהו צבע השיער שלך? חום עם המון גוונים. 6. מה מעורר אותך? אממ טכנית אבאמא. 7. מה מרגיע אותך? כדורעף. יההה
8. ההרגשה הכי טובה היא- לדעת שאתה נאהב. 9. ההרגשה הגרועה ביותר היא- להיות בסימן שאלה. 10. איך את/ה אוהב/ת להעביר סופי שבוע? חחח לצאת בשישי, לישון בשבת + משחק בד"כ. 11. זכית במיליון דולר. מה הדבר הראשון שאת/ה עושה? וואי אופנוע!! 12. אמרו לך פעם שאת/ה דומה/מזכיר/ה את: כן, מישהו פעם אמר לי שאני מזכירה את חבר שלו
13. 3 תחביבים שלך: כדורעף זה כבר לא תחביב [ליגת העל
] אז כדורסל, לנגן [אני גרועה טילים], לשיר? בלע. 14. 3 תכונות טובות שלך: אממ אני אמורה להיות מעודדת... וזה בעצם הדבר היחיד. 15. 3 תכונות פחות טובות שלך: עיקשות, חוסר שליטה עצמית, וטיפשות. 16. זיכרון טוב שלך: יום שני האחרון של פסח
17. זיכרון רע שלך: בלעעע טו מאץ', אבל להבדיל מכולם אני אתן אחד. חחח. אותו יום שאיבדתי ת'הכרה, וקראו להורים שלי [לא ממש זכרון, כי אני לא זוכרת כלום ממה שקרה, אבל בכל אופן] 18. מה אתה שותה במהלך היום? מים, מיץ, תה, נס, קפה. תלוי. 19. ובלילה? כנ"ל. 20. מקום בו היית רוצה לבקר? ערב הסעודית - הכעבה
21. מקום בעולם בו היית מוכן לחיות: הייתי מוכנה? חחח מלא מקומות. 22. מה יש לך מתחת למיטה? אממ ארגז מצעים. 23. האיבר הכי סקסי אצלך: בטןןןןןן
24. מה רומנטי בעיניך? מה סקסי בעיניך? חחח רומנטי, אני לא אוהבת. אממ סקסי
הרבה. 25. ספר על רגע מאושר בחייך: אממ יש הרבהההה... אבל אממ כשהיינו אצל רון היה ממש כיף!!! רון אני אוהבת אותך
26. שתף בתקרית מביכה: יו שוב פעם? רבי רבאק. טוב נו אני אספר. היום במשחק, היה את הכדור הכי קל בעולם ורק הייתי צריכה להעביר אותו והתפשלק לי, מול כל המאמנים החשובים של ישראל... 27. מעשה נועז שעשית: אממ נסעתי עם חברים מבוגרים של חברה שלי לת"א אליהם הביתה :O 28. מעשה טיפשי שעשית: וואע וואע יותר מדיי. 29. סוד אפל, הרגל משעשע, או סטייה שיש לך: חח מה? סוד אפל? נו סיקרטס. הרגל משעשע? אין. סטייה??? אע? פדופיליה נחשב? |רון| 30. תופעת טבע שמקסימה אותך: וואי הרבה. 31. הדבר הכי מטורף שעשית בשביל אהבה: חח מטורף? יותר מדיי. 32. מה את/ה רוצה להיות כשתהיה גדול/ה? טייסת. 33. אם הייתי יכול/ה לפגוש דמות מהעבר: להבדיל מכולכם, אני אכתוב את מי אני רוצה לפגוש. הייתי רוצה לפגוש את סבתא. 34. אני מפחד/ת מ...: הרבה דברים. חרדת נטישה או משהו. 35. אילו שפות את/ה דובר/ת? עברית, אנגלית, מעט ערבית ומעט ספרדית. 36. אילו ניתנה לך האפשרות לבחור כישרון שאין לך: לכתוב, לצייר.. לחשוב. 37. אם אפשר היה לגלוש בזמן, לאן היית עובר/ת? סוכות השנה. או טיפה לפני. |אפקטהפרפר| 38. המוטו שלי בחיים הוא: יאללה שתקו כבר. 39. את/ה מאמינ/ה באלהים? יההה. 40. מהי המילה האהובה עליך? יההה.
41. מהי המילה השנואה עליך? צפונה
42. מה מדליק/מגרה אותך מבחינה רגשית/רוחנית/יצירתית? מה? לא הבנתי. 43. מה מכבה אותך? מה? איזה תרגום ישיר מאנגלית. חבר'ה זה מזה לא עובד ככה בעברית. 44. מהי הקללה האהובה עליך? יאללה לך נחוי. 45. איזה קול או רעש את/ה אוהב/ת? אני אוהבת לשמוע את מאיה אברבוך שרה
46. איזה קול או רעש את/ה שונא/ת? חריקות למניהן. 47. באיזה מקצוע בנוסף למקצועך הנוכחי היית רוצה להתנסות? וואלה אמרו את זה כבר, אבל זנות. יהההה זנות רוּלֵז.
48. באיזה מקצוע לא היית רוצה להתנסות? הוראה.
49. איך היית רוצה שאלוהים יקבל את פניך בגן עדן? הוא לא יקבל את פניי בגן עדן. אני נראית לכם צדיקה? 50. גלידה- בכוס או בוופל? וופל לייק דה!!! 51. שוקו או וניל? בגלידה, שוקו. במעדן, וניל. 52. חוף או הרים? הרים יההה. 53. לישון או לקום? לקום! 54. בזבזן/ית או חסכן/ית? לא יודעת, באמצע שכזה. 55. קור או חום? גם וגם יא כפרות. 56. סערות ברקים - מרגשות או מפחידות? לא ולא. 57. הכוס חצי ריקה או חצי מלאה? חצי כוס... הממ... חצי גלידה אכולה. 58. ברגע זה ממש, עם מי את/ה רוצה להיות ואיפה? רון... אני רוצה חיבוק. או לסירוגין עם ניב, אני רוצה חיבוק. 59. למי את/ה מתגעגע/ת? לרונייה... אוף יא רונצ' אחת! 60. את מי/מה היית לוקח/ת לאי בודד? חחחח וואי אפונה. דברים אהובים עליך: 61. צבע: צהוב יהה. 62. בעל-חיים: כולם, חוץ מתיקנים [נו גו'קים יא עילגים]!!! 63. ספר (בלי רשימות מכולת, פשוט לבחור אחד): חחח אני לא קוראת אבל "מסתורי החדר הסודי" 64. סרט: יההה אפקט הפרפר!!!! 65. שחקן: טום הנקס! 66. שחקנית: וינונה ריידר. 67. דיסק: Crossroads של Bone Thugs N' Harmony 68. שיר: הרבה. 69.מאכל: קוסקוס
70. מקום בילוי: יההה האוטו של ענת! 72. עונה: אביב. 73: מקום להעביר בו חופשה: וואלה ארה"ב. 74: רכב: אופנוע, מישהו זוכר איזה? נראה אתכם. 75. מישהו שמאוד השפיע עליך: ניבוש. 76. מישהו שאת/ה אוהב/ת או מעריך/ה ומעולם לא אמרת לו/ה: דנגור. כפרה עליו, אני חייבת להגיד לו כמה שאני מעריכה אותו. 77. עשית משהו מסוכן? הרבה. 78. נשארת ער/ה כל הלילה?
79. דחפת דברים מתחת למיטה כדי לגרום לחדר שלך להראות יותר נקי ומסודר?
80. פחדת מהחושך?
81.נרדמת בשיעור?
82. מה היית משנה בעצמך? הרבה 83. לא היית מסתדר/ת בלי? מים, אוכל, חמצן. 84. איפה תהיה/י בעוד 5 שנים? אחרי צבא, בתקווה באוניברסיטה, עם תעודת בגרות מלאה
85. נראה לך שמישהו בכלל יקרא את התשובות שלך? חחח יש אולי שלושה אנשים שיקראו. 86.מתי לדעתך ייגמר השאלון הזה? יו איזה שאלה טיפשית, במיוחד בסוף השאלון.
 
76... יש לי תוספת.

טחורייה. אני מניחה שעוד לא אמרתי לך כמה שאני אוהבת אותך ומעריכה אותך... אז הנה, אני אוהבת אותך מאוד מאוד... ומעריכה אותך עוד יותר. אתה אחד האנשים היותר חכמים, והיותר טובים שאני מכירה
 

THE ronch

New member
חחח יא שמנה,

עכשיו אני מבינה מה הקלדת כשדיברנו בטלפונייה.
 

MadeByDarkness

New member
טובשמנים. ^^

1. מה הדבר הראשון שאת/ה עושה כשאת/ה קמ/ה בבוקר? מכבה את השעון המעורר, חוזרת לישון, מכבה את השני, חוזרת לישון ואז איפושהו קמה. 2. מה הדבר האחרון שאת/ה עושה לפני שאת/ה הולכ/ת לישון? חושבת על מה שהיה באותו יום ומכסה את הכלבה בשמיכה.
3. מהו הדבר הראשון עליו חשבת כשהתעוררת הבוקר? אוףצריכיםלצאתלרוץטובנואפשרלישון, בעצםלא. 4. מהו צבע העיניים שלך? ירוק-חום 5. מהו צבע השיער שלך? אדום או ג'ינג'י. 6. מה מעורר אותך? מעורר אותי?
7. מה מרגיע אותך? אם ידעתי מה, היה טוב. 8. ההרגשה הכי טובה היא- שאוהבים אותך, שמתחשבים בך, שאתה חשוב. 9. ההרגשה הגרועה ביותר היא- שאת אפס מכופל שאף אחד לא שם עליו. 10. איך את/ה אוהב/ת להעביר סופי שבוע? להיות עם שמוליק. ^^ 11. זכית במיליון דולר. מה הדבר הראשון שאת/ה עושה? עפה מאריאל. 12. אמרו לך פעם שאת/ה דומה/מזכיר/ה את: המכשפה הטובה מהמכשפה מבלייר. משהו עם זה שהיא ג'ינג'ית עם עיניים ירוקות ובולשיט כזה. 13. 3 תחביבים שלך: רצחהמוני, כתיבה וקריאה. 14. 3 תכונות טובות שלך: איכפתית [יותר מידי], אוהבת, והממ.. זהו. 15. 3 תכונות פחות טובות שלך: טיפשה, אף פעם לא לומדת, טיפשה. 16. זיכרון טוב שלך: אני וסבטהבלאט במסיבת פרחות.
17. זיכרון רע שלך: יומשישי הזה.:\ 18. מה אתה שותה במהלך היום? מיים. 19. ובלילה? וודקה? 20. מקום בו היית רוצה לבקר? תאילנד, פולין, רוסיה, כאלה. 21. מקום בעולם בו היית מוכן לחיות: באיזה אי בודד רחוק מכולם. 22. מה יש לך מתחת למיטה? דפים. [?] 23. האיבר הכי סקסי אצלך: השפתיים. ^^ 24. מה רומנטי בעיניך? מה סקסי בעיניך? רומנטי- ים, חדר מלא נרות, אי בודד עם מישהו, הממ... די. סקסי- הגישה. זאת פשוט הגישה של הבנאדם לעצמו. 25. ספר על רגע מאושר בחייך: נסיעה אחת לטבעון. 26. שתף בתקרית מביכה: אוקיי, עד כאן. 27. מעשה נועז שעשית: חח, לא מספרים על דברים כאלה.
28. מעשה טיפשי שעשית: לא למדתי את הלקח שלי.:\ 29. סוד אפל, הרגל משעשע, או סטייה שיש לך: סטייה- כתום. זאת סטייה לגמרי. ג'ינג'ים וג'ינג'יות וכל דבר שיש בו כתום- אני חייבת שזה יהיה שלי. הזוועה. 30. תופעת טבע שמקסימה אותך: שמש, גשם ושלג.:] 31. הדבר הכי מטורף שעשית בשביל אהבה: עזבואותימזה. 32. מה את/ה רוצה להיות כשתהיה גדול/ה? אני, עצמי, אני. 33. אם הייתי יכול/ה לפגוש דמות מהעבר: מרלין מונרו או המרקיז דה-סאד. 34. אני מפחד/ת מ...: הממ.. לודעת. 35. אילו שפות את/ה דובר/ת? רוסית, אנגלית, עברית, בלוגרית, ערסית. 36. אילו ניתנה לך האפשרות לבחור כישרון שאין לך: נגינה. 37. אם אפשר היה לגלוש בזמן, לאן היית עובר/ת? לשנות ההיפים העליזות.
38. המוטו שלי בחיים הוא: חיה בשביל עצמך, כי אף אחד אחר לא יחיה בשבילך. 39. את/ה מאמינ/ה באלהים? לא. 40. מהי המילה האהובה עליך? "שמניייייין!" 41. מהי המילה השנואה עליך? "טוב.:|" 42. מה מדליק/מגרה אותך מבחינה רגשית/רוחנית/יצירתית? הרמת חופש שהבן אדם מרשה לעצמו, האידיאולוגיות שלו ואיך שהוא מתבטא. 43. מה מכבה אותך? בן אדם סגור נורא. 44. מהי הקללה האהובה עליך? בלאט? 45. איזה קול או רעש את/ה אוהב/ת? פעמוני רוח.^^ 46. איזה קול או רעש את/ה שונא/ת? אמא, צועקת שאני אשטוף כלים.:\ 47. באיזה מקצוע בנוסף למקצועך הנוכחי היית רוצה להתנסות? להתנסות? אווו.. 48. באיזה מקצוע לא היית רוצה להתנסות? רופאה-מנתחת. שואה.
49. איך היית רוצה שאלוהים יקבל את פניך בגן עדן? שיראה לי את הפרצוף שלו? 50. גלידה- בכוס או בוופל? וופל. [: 51. שוקו או וניל? וניל:] 52. חוף או הרים? חוף. 53. לישון או לקום? לישון. 54. בזבזן/ית או חסכן/ית? בזבזנית.:[ 55. קור או חום? חום-קור. 56. סערות ברקים - מרגשות או מפחידות? מרגשות. 57. הכוס חצי ריקה או חצי מלאה? חצי מלאה. 58. ברגע זה ממש, עם מי את/ה רוצה להיות ואיפה? לבד, או עם דולף, ליד הים, לילה. 59. למי את/ה מתגעגע/ת? דולף-נמנמ-טאאאל-סושי. ^^ 60. את מי/מה היית לוקח/ת לאי בודד? את הכלבה שלי. הכי טוב. דברים אהובים עליך: 61. צבע: כתומ. 62. בעל-חיים: כלבהשלי. 63. ספר (בלי רשימות מכולת, פשוט לבחור אחד): האומן ומרגריטה-בולגקוב. 64. סרט: גם ככה אני חיה בכזה. 65. שחקן: .. 66. שחקנית: .. 67. דיסק: לודעת. 68. שיר: Anouk- Nobodys wife. 69.מאכל: סטייק ברוטב יין. 70. מקום בילוי: תל אביב. 72. עונה: אביב. 73: מקום להעביר בו חופשה: רחוק מכאן. 74: רכב: אופנוע, עדיף. 75. מישהו שמאוד השפיע עליך: סווט. 76. מישהו שאת/ה אוהב/ת או מעריך/ה ומעולם לא אמרת לו/ה: הממ.. אני חושבת שזה ניב. 77. עשית משהו מסוכן? נולדתי. 78. נשארת ער/ה כל הלילה? כן. 79. דחפת דברים מתחת למיטה כדי לגרום לחדר שלך להראות יותר נקי ומסודר? לא, יש לי אמא פולניה, זה מסוכן.:( 80. פחדת מהחושך? כשהייתי קטנה. 81.נרדמת בשיעור? היום. 82. מה היית משנה בעצמך? את השכל שלי. 83. לא היית מסתדר/ת בלי? מוזיקה. 84. איפה תהיה/י בעוד 5 שנים? במכללת שנקר. 85. נראה לך שמישהו בכלל יקרא את התשובות שלך? ח, לא. 86.מתי לדעתך ייגמר השאלון הזה? ממש עכשיו. תודהשלום.
 

InFecT3D

New member
]ניב[

1. מה הדבר הראשון שאת/ה עושה כשאת/ה קמ/ה בבוקר? אומר בוקר טוב למי שהעיר אותי 2. מה הדבר האחרון שאת/ה עושה לפני שאת/ה הולכ/ת לישון? כותב GN באי סי קיו 3. מהו הדבר הראשון עליו חשבת כשהתעוררת הבוקר? מה יש לי היום? 4. מהו צבע העיניים שלך? חום שחור 5. מהו צבע השיער שלך? חום שחור 6. מה מעורר אותך? חום שחור. סתם אממ מוסיקה? 7. מה מרגיע אותך? שלווה 8. ההרגשה הכי טובה היא- לאהוב 9. ההרגשה הגרועה ביותר היא- להילחץ ולהתעצב 10. איך את/ה אוהב/ת להעביר סופי שבוע? עם אנשים אהובים 11. זכית במיליון דולר. מה הדבר הראשון שאת/ה עושה? שם בבנק חיי מריבית 12. אמרו לך פעם שאת/ה דומה/מזכיר/ה את: איזה אחד בארס מהמורדים ו וויל סמית' 13. 3 תחביבים שלך: נגינה טיולים ספורט 14. 3 תכונות טובות שלך: ראיה שמיעה הדרכה? 15. 3 תכונות פחות טובות שלך: אני חושב תמימות .. 16. זיכרון טוב שלך: נשיקה ראשונה ^_^ 17. זיכרון רע שלך: נשיקה אחרונה :\ 18. מה אתה שותה במהלך היום? דברים שונים ומשונים 19. ובלילה? דברים משונים עוד יותר 20. מקום בו היית רוצה לבקר? ירושלים 21. מקום בעולם בו היית מוכן לחיות: אני מוכן לחיות בכל מקום כל עוד אני חי בו 22. מה יש לך מתחת למיטה? אבק חרקים וכאלה 23. האיבר הכי סקסי אצלך: אין 24. מה רומנטי בעיניך? מה סקסי בעיניך? מה שרומנטי בדרך כלל סקסי אבל לא תמיד ורומנטי בעיני זה להביט ביחד בכוכבים בלילה חמים שכזה 25. ספר על רגע מאושר בחייך: היו הרבה 26. שתף בתקרית מביכה: יצאתי בטיול שנתי מהאמבטיה עירום כי שכחתי מגבת ^_^ 27. מעשה נועז שעשית:^^ חחח 28. מעשה טיפשי שעשית: ^^ :) 29. סוד אפל, הרגל משעשע, או סטייה שיש לך: אני סוטה ימינה מידי פעם 30. תופעת טבע שמקסימה אותך: כל הטבע עצמו מקסים אותי 31. הדבר הכי מטורף שעשית בשביל אהבה: אוהו ... :) "משוגע" 32. מה את/ה רוצה להיות כשתהיה גדול/ה? אני לא סגור על זה 33. אם הייתי יכול/ה לפגוש דמות מהעבר: היטלר 34. אני מפחד/ת מ...: הפחד 35. אילו שפות את/ה דובר/ת? עברית 36. אילו ניתנה לך האפשרות לבחור כישרון שאין לך: כישרוני 37. אם אפשר היה לגלוש בזמן, לאן היית עובר/ת? 3000 38. המוטו שלי בחיים הוא: אין מקום שהוא רחוק מידי 39. את/ה מאמינ/ה באלהים? כן 40. מהי המילה האהובה עליך? PWNS 41. מהי המילה השנואה עליך? כנטובסדר 42. מה מדליק/מגרה אותך מבחינה רגשית/רוחנית/יצירתית? אווירה טובה 43. מה מכבה אותך? אווירה כבויה 44. מהי הקללה האהובה עליך? קיבינימט 45. איזה קול או רעש את/ה אוהב/ת? עייט 46. איזה קול או רעש את/ה שונא/ת?יחמור 47. באיזה מקצוע בנוסף למקצועך הנוכחי היית רוצה להתנסות? אינני בעל מקצוע 48. באיזה מקצוע לא היית רוצה להתנסות?קורבן של סרטים אלימים 49. איך היית רוצה שאלוהים יקבל את פניך בגן עדן? במוסיקה ראפ בקלילות ובסבבה של החיים 50. גלידה- בכוס או בוופל? כוס עם וופל 51. שוקו או וניל? ביחד 52. חוף או הרים? ביחד 53. לישון או לקום? לקום 54. בזבזן/ית או חסכן/ית? בזבזן 55. קור או חום?. פושר 56. סערות ברקים - מרגשות או מפחידות? מפחידות עד ריגוש 57. הכוס חצי ריקה או חצי מלאה? אם היא חצי מלאה היא גם חצי רקה כך ש... O__o 58. ברגע זה ממש, עם מי את/ה רוצה להיות ואיפה? הייתי רוצה להיות עם הילה לא משנה איפה 59. למי את/ה מתגעגע/ת? לעצמי של פעם 60. את מי/מה היית לוקח/ת לאי בודד? את דודי דברים אהובים עליך: 61. צבע: כחול 62. בעל-חיים: כן 63. ספר (בלי רשימות מכולת, פשוט לבחור אחד): מידע לנירשם שנת הלימודים תשס"ה 64. סרט: CAST AWAY 65. שחקן: וויל שמית' טום הנקס 66. שחקנית: יש הרבה 67. דיסק: עגול 68. שיר: שמח 69.מאכל: אהוב 70. מקום בילוי: עדיף 72. עונה: קיץ 73: מקום להעביר בו חופשה: חושה בסיני 74: רכב: NISSAN 75. מישהו שמאוד השפיע עליך: MAX PAYNE 76. מישהו שאת/ה אוהב/ת או מעריך/ה ומעולם לא אמרת לו/ה: אני משתדל להגיד לכולם מה אני מרגיש כלפיהם אם למישהו לא אמרתי שיודיע לי 77. עשית משהו מסוכן? כן :) 78. נשארת ער/ה כל הלילה? כן 79. דחפת דברים מתחת למיטה כדי לגרום לחדר שלך להראות יותר נקי ומסודר? כן 80. פחדת מהחושך? כן 81.נרדמת בשיעור?. כן 82. מה היית משנה בעצמך? את המראה 83. לא היית מסתדר/ת בלי? עצמי 84. איפה תהיה/י בעוד 5 שנים? מקווה בחיל האויר אחרי קורס טייס 85. נראה לך שמישהו בכלל יקרא את התשובות שלך? לא 86.מתי לדעתך ייגמר השאלון הזה? עוד מעט אני מאמין 87. חושב שנגמר כבר? לא 89. ועכשיו ? כן. 90. איפה נעלם שמונים ושמונה ? ברח מהסקר הזה :[
 

Hi BuB

New member
בעעעע

1. מה הדבר הראשון שאת/ה עושה כשאת/ה קמ/ה בבוקר? מצחצחת שיניים 2. מה הדבר האחרון שאת/ה עושה לפני שאת/ה הולכ/ת לישון? חושבת..על... 3. מהו הדבר הראשון עליו חשבת כשהתעוררת הבוקר? אממ...שאני הולכת להכשל באזרחות 4. מהו צבע העיניים שלך? חום 5. מהו צבע השיער שלך? חום חרא כהה 6. מה מעורר אותך? מכות 7. מה מרגיע אותך? מוזיקה 8. ההרגשה הכי טובה היא- להתאהב :) 9. ההרגשה הגרועה ביותר היא- אהבה נכזבת 10. איך את/ה אוהב/ת להעביר סופי שבוע? חברים 11. זכית במיליון דולר. מה הדבר הראשון שאת/ה עושה? מבזבזת 12. אמרו לך פעם שאת/ה דומה/מזכיר/ה את: ברטיני ספירס פחחחחח רק אני... 13. 3 תחביבים שלך: כדורעף...מוזיקה...לישוןאוכל.... 14. 3 תכונות טובות שלך: נאמנה...אמיתית...וחברה טובה... 15. 3 תכונות פחות טובות שלך: חסרת טאקט בטירוווף..חסרת שכל בטירווף...וחסרת חיים 16. זיכרון טוב שלך: אממ..בוווווווווווב וכלב 17. זיכרון רע שלך: המניאק 18. מה אתה שותה במהלך היום? מים..אני בדיאטה...צריך לשמור נו 19. ובלילה? וודקה... 20. מקום בו היית רוצה לבקר? הבית של נסט 21. מקום בעולם בו היית מוכן לחיות: אריאל כאילו דההה 22. מה יש לך מתחת למיטה? מצעים וחומר במתמטיקה :) 23. האיבר הכי סקסי אצלך: המוגלוג חחחח 24. מה רומנטי בעיניך? מה סקסי בעיניך? רומנטי- להתכרבל ולהתחבק סקסי- בראד פיט!!!!! 25. ספר על רגע מאושר בחייך: עכשיו ברגע זה!!! 26. שתף בתקרית מביכה: הקאתי על נדב קצת... 27. מעשה נועז שעשית: הרבה...לא זוכרת מרוב שיש פווול...אני ילדה עם בייצים נו!! 28. מעשה טיפשי שעשית: כנ"ל 29. סוד אפל, הרגל משעשע, או סטייה שיש לך: סטייה..יש לי משהו לבנים מפגרים...יש לי כשרון להסתבך איתם 30. תופעת טבע שמקסימה אותך: השמיים כוכבים וכל מה שקשור... 31. הדבר הכי מטורף שעשית בשביל אהבה: אמממ....אופס 32. מה את/ה רוצה להיות כשתהיה גדול/ה? כימיכאית 33. אם הייתי יכול/ה לפגוש דמות מהעבר: אנטיגונה 34. אני מפחד/ת מ...: חושך 35. אילו שפות את/ה דובר/ת? עברית אנגלית...ופאקצית (נו אני צריכה למצוא דרך לתקשר עם שני..לא?!) 36. אילו ניתנה לך האפשרות לבחור כישרון שאין לך: ריקוד 37. אם אפשר היה לגלוש בזמן, לאן היית עובר/ת? תחילת שנה... 38. המוטו שלי בחיים הוא: לא לבטוח באנשים כי כולם צבועים מניאקים 39. את/ה מאמינ/ה באלהים? יש שם משהו נו.. 40. מהי המילה האהובה עליך? איכ 41. מהי המילה השנואה עליך? איכ 42. מה מדליק/מגרה אותך מבחינה רגשית/רוחנית/יצירתית? ביישנות 43. מה מכבה אותך? אי אפשר לכבות אותי 44. מהי הקללה האהובה עליך? כוס אמאמק 45. איזה קול או רעש את/ה אוהב/ת? גניחות 46. איזה קול או רעש את/ה שונא/ת? לעיסת מסטיק בפראות 47. באיזה מקצוע בנוסף למקצועך הנוכחי היית רוצה להתנסות? נגרות 48. באיזה מקצוע לא היית רוצה להתנסות? נגרות 49. איך היית רוצה שאלוהים יקבל את פניך בגן עדן? אה כפרה ממצב עניים של?? איך את רוצה את הוודקה שלך?? 50. גלידה- בכוס או בוופל? וופל לייק דההה 51. שוקו או וניל? ריבת חלב 52. חוף או הרים? חוף כי אני כוסית בבגד ים1 53. לישון או לקום: לישוווווווווון 54. בזבזן/ית או חסכן/ית? בזבזניתתתתת 55. קור או חום?. חום 56. סערות ברקים - מרגשות או מפחידות? מפחידות :( 57. הכוס חצי ריקה או חצי מלאה? חצי מלאה 58. ברגע זה ממש, עם מי את/ה רוצה להיות ואיפה? עם המניאק בים 59. למי את/ה מתגעגע/ת? לאחותי 60. את מי/מה היית לוקח/ת לאי בודד? את נסטיה טוב נו וגם את מור...ואולי אם שני לא תהיה עסוקה נאסוף גם אותה בדרך דברים אהובים עליך: 61. צבע: אדום 62. בעל-חיים:כלב 63. ספר (בלי רשימות מכולת, פשוט לבחור אחד): לא קוראת...הטיפשות!!! 64. סרט: פרל הארבור..כי...כי ג'וש!!! 65. שחקן: בראד פיט 66. שחקנית: גוליה רוברטס 67. דיסק: ברטיני ספירס...היט מי בייבי 68. שיר: david gray-this years love 69.מאכל: פיצהההההה 70. מקום בילוי: ללה.. 72. עונה: קיץ 73: מקום להעביר בו חופשה: אילת 74: רכב: אופניים 75. מישהו שמאוד השפיע עליך: מישהו 76. מישהו שאת/ה אוהב/ת או מעריך/ה ומעולם לא אמרת לו/ה: חג'בי אין הוא שולט! 77. עשית משהו מסוכן? כן 78. נשארת ער/ה כל הלילה? כן 79. דחפת דברים מתחת למיטה כדי לגרום לחדר שלך להראות יותר נקי ומסודר? כן בטחחח 80. פחדת מהחושך? יאפ 81.נרדמת בשיעור?. חחחח כן... 82. מה היית משנה בעצמך? להפסיק לנתח דברים 83. לא היית מסתדר/ת בלי? משקפיים 84. איפה תהיה/י בעוד 5 שנים? בבית 85. נראה לך שמישהו בכלל יקרא את התשובות שלך? כן...נסטיה.. 86.מתי לדעתך ייגמר השאלון הזה? עכשיו...לילה טוב... ביייייייייי
 

טים ג

New member
רק בגלל שאני עובד מחר...

...ואין לי מה לעשות עכשיו 1. מה הדבר הראשון שאת/ה עושה כשאת/ה קמ/ה בבוקר? אימון אירובי 2. מה הדבר האחרון שאת/ה עושה לפני שאת/ה הולכ/ת לישון? טלויזיה 3. מהו הדבר הראשון עליו חשבת כשהתעוררת הבוקר? קרן(בחורה) 4. מהו צבע העיניים שלך? חום 5. מהו צבע השיער שלך? שחור 6. מה מעורר אותך? אזעקה 7. מה מרגיע אותך? דיווחי חדשות : המחבלים נורו ונהרגו, אין נפגעים לכוחותינו 8. ההרגשה הכי טובה היא- חמימות 9. ההרגשה הגרועה ביותר היא- קרירות 10. איך את/ה אוהב/ת להעביר סופי שבוע? טיול בצפון 11. זכית במיליון דולר. מה הדבר הראשון שאת/ה עושה? אוטו 12. אמרו לך פעם שאת/ה דומה/מזכיר/ה את: שרק 13. 3 תחביבים שלך: טיולים, מחשבים, דיג 14. 3 תכונות טובות שלך: נחמד, אדיב, חמוד 15. 3 תכונות פחות טובות שלך: שמן, שמן , שמן 16. זיכרון טוב שלך: מסווג 17. זיכרון רע שלך: כנ"ל 18. מה אתה שותה במהלך היום? H2O 19. ובלילה? ג'ין עם טוניק 20. מקום בו היית רוצה לבקר? האלפים 21. מקום בעולם בו היית מוכן לחיות: אין על ישראל אז קנדה 22. מה יש לך מתחת למיטה? נעליים 23. האיבר הכי סקסי אצלך: שרירי בטן 24. מה רומנטי בעיניך? מה סקסי בעיניך? נשיקות, ביקיני 25. ספר על רגע מאושר בחייך: מסווג 26. שתף בתקרית מביכה: לא רוצה 27. מעשה נועז שעשית: התרחצתי בעירום בים 28. מעשה טיפשי שעשית: התרחצתי בעירום בים 29. סוד אפל, הרגל משעשע, או סטייה שיש לך: מסווג 30. תופעת טבע שמקסימה אותך: ברקים 31. הדבר הכי מטורף שעשית בשביל אהבה: שחיתי בעירום 32. מה את/ה רוצה להיות כשתהיה גדול/ה? רועה צון 33. אם הייתי יכול/ה לפגוש דמות מהעבר: נוח, לשאול אותו למה לקח זבובים ויתושים לתיבה 34. אני מפחד/ת מ...: תיקנים 35. אילו שפות את/ה דובר/ת? עברית, רוסית, אנגלית, אמכרית, ערבית 36. אילו ניתנה לך האפשרות לבחור כישרון שאין לך: ראיית רנגן 37. אם אפשר היה לגלוש בזמן, לאן היית עובר/ת? 2894 38. המוטו שלי בחיים הוא: חייך כל הזמן 39. את/ה מאמינ/ה באלהים? כן 40. מהי המילה האהובה עליך? בלאט 41. מהי המילה השנואה עליך? בלאט 42. מה מדליק/מגרה אותך מבחינה רגשית/רוחנית/יצירתית? מוסיקת רוק 43. מה מכבה אותך? בריטני ספיארס ודומיה 44. מהי הקללה האהובה עליך? IDI NA HUY 45. איזה קול או רעש את/ה אוהב/ת? רכבת 46. איזה קול או רעש את/ה שונא/ת? מזלג על צלחת 47. באיזה מקצוע בנוסף למקצועך הנוכחי היית רוצה להתנסות? טייס 48. באיזה מקצוע לא היית רוצה להתנסות? רפואה 49. איך היית רוצה שאלוהים יקבל את פניך בגן עדן? R U READY TO ROCK??? 50. גלידה- בכוס או בוופל? וופל 51. שוקו או וניל? שוקו 52. חוף או הרים? הרים 53. לישון או לקום? לישון 54. בזבזן/ית או חסכן/ית? חסכן 55. קור או חום?. קור 56. סערות ברקים - מרגשות או מפחידות? מרגש 57. הכוס חצי ריקה או חצי מלאה? מלאה 58. ברגע זה ממש, עם מי את/ה רוצה להיות ואיפה? קרן, פ"ת 59. למי את/ה מתגעגע/ת? קרן 60. את מי/מה היית לוקח/ת לאי בודד? קרן דברים אהובים עליך: 61. צבע: כחול 62. בעל-חיים: חתול 63. ספר (בלי רשימות מכולת, פשוט לבחור אחד): אתם לא תקירו 64. סרט: T2 65. שחקן: BRAD PIT 66. שחקנית: זאת מאמריקן פאי 67. דיסק: MP3 68. שיר: אהה 69.מאכל: PLOV 70. מקום בילוי: צפון 72. עונה: חורף 73: מקום להעביר בו חופשה: צפון 74: רכב: HYUNDAI 75. מישהו שמאוד השפיע עליך: אפריים זלגה 76. מישהו שאת/ה אוהב/ת או מעריך/ה ומעולם לא אמרת לו/ה: אתם לא תקירו 77. עשית משהו מסוכן? כן 78. נשארת ער/ה כל הלילה? כן 79. דחפת דברים מתחת למיטה כדי לגרום לחדר שלך להראות יותר נקי ומסודר? כן 80. פחדת מהחושך? לא 81.נרדמת בשיעור?. כן 82. מה היית משנה בעצמך? משקל 83. לא היית מסתדר/ת בלי? אויר 84. איפה תהיה/י בעוד 5 שנים? לא פה 85. נראה לך שמישהו בכלל יקרא את התשובות שלך? לא 86.מתי לדעתך ייגמר השאלון הזה?עכשיו ?
 
למעלה