DoubleTrouble
New member
אניייייייי
שעת התחלה: - 20:49 . שיר שמתנגן ברקע: - ריי צ'ארלס ספר קצת על עצמך: - אני הולך לענות על כל השאלון זה לא נקרה לספר על עצמי. מחשבה שעוברת בראש: - איך לענות על השאלה הזאת. מה עשית היום? - עזרתי לסבא שלי והייתי בפורום מה תעשה מחר? - מחר זה גורל. חשק ל...: - שיירד כבר המשחק שאני מוריד באיזה פורום אפשר למצוא אותך? - הארי פוטר-הספר (למה איפה חשבתם שאני יהיה) איפה נראה אותך בעוד 15 שנה? - האאאא ינסה להשתלט על העולם, לא סתם באוניברסיטה משלים דוקטורט במהנדס מחשבים מה אתה הכי אוהב לאכול? - שניצל עוף. מה אתה הכי שונא לאכול? - כבד. מה המעשה הכי מטורף שעשיתם בחיים? - ממממ.... ברחתי מהבית במשך יומיים. מה המעשה הכי מטופש שעשיתם בחיים? - זה לא אותו הדבר? נולדתי, חח סתם הלכתי לאיבוד בבית הספר מה הצבע האהוב עלייך? - ירוק (הכי מועדף) זית כחול ואדום מה הצבע השנוא עלייך? - ירוק טוקיז בערך משהו כזה מה המקצוע האהוב עלייך? - מחשבים, איך לא? מה אני אבי ומי שבמגמה לא עושים למורה שם, מה המקצוע השנוא עלייך? - כנראה שנה הבאה (י"א) ספרות איך אתה יכול לסכם את השנה שעברה שלך? - שנה מפתיעה חשבתי שהשנה אני הולך להיות במגמת ירידה מפחידה ולהפך נהייתי טוב עיר/ים אהובות: - ירושלים,(בראש ובראשונה (ואני לא אוהד בית"ר)) יהוד,ות"א איך אתה הכי אוהב לבלות? - עם חברים בסרט או בכל מקום אחר מתי אתה הולך לישון בדרך כלל? - בימי בית-ספר-בעשר בחופש- לא מוגבל מתי שאני מרגיש עייף יש לכם תלבושת אחידה בבית ספר? - כן אבל מי שם לב כולם לובשים מה בא להם מה היה המבחן האחרון? - בגרות במתמתיקה מועד ב' יש לך חברים מחוץ לכיתה? - מה אני בדד? ברור אתה נוהג לדבר עם חפצים? - הרבה וגם עם חיות (שלי) היית פעם אצל פסיכולוג? - לא (אז נכון שאני מדבר לחפצים אבל זה לא אומר שאני משוגע). חשבת פעם על התאבדות? - מי לא חשב,אבל לי לא היה אומץ אף פעם מתי פעם אחרונה שבכית? - שערס הרביץ לי מכות לקחת סמים מתישהו? - לא אבל אבי לקח (מה אתם לא יודים מה סה צחוק). אתה מעשן? - לא אבל לקחתי שחטה איזה שיר אחרון הורדת מהאינטרנט? - COMPLICATED או איך שלא כותבים את זה (של אבריל לוין). מי הבן אדם האחרון שרצית להרביץ לו? - חסן נסראללה ולחבק? - יווו אני לא זוכר נראה לי אח שלי על זה שהוא הלך לצא (כן כן לצפון הוא קרבי) ולא נפרדתי ממנו. ולנשק? - את עצמי על זה שאני גאון ולספר לו משהו מהלב? - אמא יש לך חברה? - לא את מי היית לוקח לאי בודד? - את אישתי לעתיד, מחשב (כדי להתכתב אתכם) ואוכל (כדי להתקיים) ואת חסן נאסראללה קשור בחבל (בישביל הנאת חיים קטנה שעליי לסגור). שם מיוחד לבן? - אלירם חולה על השם הזה. שם מיוחד לבת? - לא חשבתי (מצטער בנות סולחות???) דבר אחרון שאכלת: - פסטה בן אדם שניתקת איתו קשר ורוצה לחדש? - חבר שלי לירון מהיסודי . איזה בגד בארון שלך אתה לובש הכי הרבה? - חולצות טי אתה לומד ביום שישי? - כן מה הספר האחרון שקראת? - הארי פוטר והנסיך חצוי הדם (בפעם המיליון) אהבת?- ברור כאילו דה מה הסרט האחרון שראית? - הטרמינל אהבת? - כן מאד מי הבנאדם שיודע עליך הכי הרבה? - אין מה לדעת אני לא המוסד ואני לא מסתיר כלום על מי אתה יודע הכי הרבה? - אף אחד אני לא ממש מחפש לעומק את הבן אדם ואם כן אז אבי ממי הsms האחרון שקיבלת? - אבי מי הבנאדם האחרון ששלחת לו sms? - אבי מה המילה הראשונה של הsms הכי ישן שיש לך בפלאפון? - עזבו שטויות מה ממש בא לך לאכול עכשיו? - אותכם את השאלון המטמטם הזה יש לך עדשות/ משקפיים? - לא ברוך ה' עשית ישור שיניים? - כן אני עדיין עושה. מתי בפעם האחרונה היית אצל רופא שיניים? - לפני שבוע מתי בפעם האחרונה היית בירושלים? - ביום ירושלים. מה העיר האחרונה (חוץ מאיפה שאתה גר) שביקרת בה? - חולון למה הלכת לשם? - כי שם אבא שלי ואמא שלי עובדים אתה קרוי על שם מישהו? מי? - סבתא רבא ז"ל קראו לה לוסי ובעברית זה אורי אתה אוהב ילדים קטנים? - אני מסתדר איתם יפה מאוד כמה בני דודים יש לך מצד אמא? - 1 כמה בני דודים יש לך מצד אבא? - 3 (בנות) איזה בנדוד/בת דודה אתה הכי אוהב? - מצד אמא בן דוד שלי כי מצד אבא בקנדה בן כמה היית רוצה להיות עכשיו?- 17 וחצי בעל רישיון מה היית רוצה לשנות בעצמך בחיצוניות? -את הגובה ובפנימיות? - מניאקיות שלי איזו תכונה הכי מעצבנת אותך אצל החבר הכי טוב שלך? - סודיות איזה סוג סרטים אתה אוהב לראות? (אימה/ קיטש/ מתח/ פעולה/ דרמה/ קומדיה/ מד"ב וכו') - אימה מתח פעולה קומדיה כמה ילדים יהיו לך כשתהיה גדול? - 3 עד 5 מה המילה הראשונה שעולה לך עכשיו בראש? - גדי סוקניק (הוא עכשיו בחדשות) מה השם הראשון שעולה לך עכשיו בראש? - גדי סוקניק חחחח כמה קומות יש לך בבית? - 1 ועוד מעט 2 הלכת פעם להפגנה? - כן נגד ההתנתקות מתי זה היה? - קצת לפני ההתנתקות (לפני החופש שעבר). מה תעשה/י כשתהיי/ה גדול: - מהנדס מחשים או משהו שקשור למחשבים. מה הרגע המאושר ביותר בחייך? - שהביאו את החתולה שלי היא הייתה כזאת חמודה גורה קטנה כזאת אפילו ברחתי מבצפר כדי לשחק איתה מה עושה לך טוב? - לשתף אנשים בבעיות שלי (מרמז להיות בפורום). מה מעצבן אותך? -זבובים שעוברים ולא הולכים מאלה שעוקבים אחריך. מה תמיד צריך להיות בכיס? - תהילים למרות שאין שם כלום חוץ משטויות איזה כשרון היית רוצה שיהיה לך? - לשכנע אנשים ולא להשתכנע מהם. מה נמצא אצלך תמיד במקרר? - חלב. המלצה לסרט: - דוח מיוחד שר הטבעות ו... הארי פוטר (למאות שמקצצים משם אין סוף קטעים שספר). תוכנית טלוויזיה? - הרצועה, למרות שבזמן המלחמה הזאת חדשות מה הדבר הכי יפה שאי פעם אמרו לך ? - שיש לי נשמה טובה (כאילו בן אדם טוב (וזה לא מאמא)). איך את/ה מתגבר על באסה? - חושב על דברים אחרים או בדרך הקלה (רק אם זה יותר מידי קשה) בוכה איפה היית רוצה לבקר בעולם? - פורטוגל מה התכונה הכי ישראלית בעיניך? - אי פרגון לאחר איזה עונה בשנה אהובה עליך? - אביב איזה חג אהוב עליך? - סוכות ופסח האם את/ה אוהב/ת לצחוק על אנשים: - מתי שאני מרגיש שזה בסדר חיית מחמד : - 2 חתולים חמודים או יותר נכון חמודות כמה אחים יש לך? - אחד איזה כיף כולם מקנים בי שאני אומר להם את זה למרות שהוא ממש קרצייה. מאמינ/ה באהבה וירטואלית? - ברור למה לא אבל יש מגבלה קטנה... הכרת פעם מישהו/מישהי מהאינטרנט? - מפגש פורום גם מכאן וגם מאחר נפגשת איתו/ איתה? - יותר נכון איתם מאמינ/ה באהבה ממבט ראשון? - כן מהי אהבה בשבילך? - החיים היעוד האמיתי בחיים שאנשים לא מודעים לו. את/ה חושב/ת שאת/ה חזק/ה מבחינה ריגשית? - לא ממש אני לא רגיש מידי אבל אני רגיש. מה הדבר שעושה אותך מאושר/ת? - לראות מישהו ששחמח בגלל שעשיתי לו משהו טוב. מה את/ה אוהב/ת לעשות? - להיות על המחשב ולשחק כדורסל וכדורגל. מקומות בילוי מועדפים: - נמל ת"א ועזריאלי את/ה אוהב/ת להיות בבית? - לרוב כשיש לך אהבה את/ה נאמנ/ה? - עדיין לא היה אבל שיהיה אני כמעט בטוח שאני יוציא את נשמה את/ה וותרנ/ית או עקשנ/ית? - דיי וותרן אני שונה ממך, תנסי לשנות אותי? - רק אם זה ממש ממש יפריע לי. את/ה בחור/ה קנאי/ת? - קצת לא ממש. מילים או משפטים שאת/ה מרבה להגיד: - לא שם לב לזה. האם את/ה מאמינ/ה בה´? - כן החיים טובים לדעתך? - אלוקים נתן לך תיקח לבוש: - חולצות טי ומכנסיים 3/4 איפור: - אין מאכל אהוב: - אמרתי שתייה אהובה: -סודה קלאב להקה אהובה: - לינקין פארק (אני הייתי עצוב שהם התפרקו). סרט אהוב: - דו"ח מיוחד גלידה: - וניל עם תוספות עיר בעולם: - ירושלים ארץ: - ישראל מה תעשה כשתסיים את השאלון? - יראה מה עם האחרים. שיר ברקע: - אין שעת סיום: 21:30
שעת התחלה: - 20:49 . שיר שמתנגן ברקע: - ריי צ'ארלס ספר קצת על עצמך: - אני הולך לענות על כל השאלון זה לא נקרה לספר על עצמי. מחשבה שעוברת בראש: - איך לענות על השאלה הזאת. מה עשית היום? - עזרתי לסבא שלי והייתי בפורום מה תעשה מחר? - מחר זה גורל. חשק ל...: - שיירד כבר המשחק שאני מוריד באיזה פורום אפשר למצוא אותך? - הארי פוטר-הספר (למה איפה חשבתם שאני יהיה) איפה נראה אותך בעוד 15 שנה? - האאאא ינסה להשתלט על העולם, לא סתם באוניברסיטה משלים דוקטורט במהנדס מחשבים מה אתה הכי אוהב לאכול? - שניצל עוף. מה אתה הכי שונא לאכול? - כבד. מה המעשה הכי מטורף שעשיתם בחיים? - ממממ.... ברחתי מהבית במשך יומיים. מה המעשה הכי מטופש שעשיתם בחיים? - זה לא אותו הדבר? נולדתי, חח סתם הלכתי לאיבוד בבית הספר מה הצבע האהוב עלייך? - ירוק (הכי מועדף) זית כחול ואדום מה הצבע השנוא עלייך? - ירוק טוקיז בערך משהו כזה מה המקצוע האהוב עלייך? - מחשבים, איך לא? מה אני אבי ומי שבמגמה לא עושים למורה שם, מה המקצוע השנוא עלייך? - כנראה שנה הבאה (י"א) ספרות איך אתה יכול לסכם את השנה שעברה שלך? - שנה מפתיעה חשבתי שהשנה אני הולך להיות במגמת ירידה מפחידה ולהפך נהייתי טוב עיר/ים אהובות: - ירושלים,(בראש ובראשונה (ואני לא אוהד בית"ר)) יהוד,ות"א איך אתה הכי אוהב לבלות? - עם חברים בסרט או בכל מקום אחר מתי אתה הולך לישון בדרך כלל? - בימי בית-ספר-בעשר בחופש- לא מוגבל מתי שאני מרגיש עייף יש לכם תלבושת אחידה בבית ספר? - כן אבל מי שם לב כולם לובשים מה בא להם מה היה המבחן האחרון? - בגרות במתמתיקה מועד ב' יש לך חברים מחוץ לכיתה? - מה אני בדד? ברור אתה נוהג לדבר עם חפצים? - הרבה וגם עם חיות (שלי) היית פעם אצל פסיכולוג? - לא (אז נכון שאני מדבר לחפצים אבל זה לא אומר שאני משוגע). חשבת פעם על התאבדות? - מי לא חשב,אבל לי לא היה אומץ אף פעם מתי פעם אחרונה שבכית? - שערס הרביץ לי מכות לקחת סמים מתישהו? - לא אבל אבי לקח (מה אתם לא יודים מה סה צחוק). אתה מעשן? - לא אבל לקחתי שחטה איזה שיר אחרון הורדת מהאינטרנט? - COMPLICATED או איך שלא כותבים את זה (של אבריל לוין). מי הבן אדם האחרון שרצית להרביץ לו? - חסן נסראללה ולחבק? - יווו אני לא זוכר נראה לי אח שלי על זה שהוא הלך לצא (כן כן לצפון הוא קרבי) ולא נפרדתי ממנו. ולנשק? - את עצמי על זה שאני גאון ולספר לו משהו מהלב? - אמא יש לך חברה? - לא את מי היית לוקח לאי בודד? - את אישתי לעתיד, מחשב (כדי להתכתב אתכם) ואוכל (כדי להתקיים) ואת חסן נאסראללה קשור בחבל (בישביל הנאת חיים קטנה שעליי לסגור). שם מיוחד לבן? - אלירם חולה על השם הזה. שם מיוחד לבת? - לא חשבתי (מצטער בנות סולחות???) דבר אחרון שאכלת: - פסטה בן אדם שניתקת איתו קשר ורוצה לחדש? - חבר שלי לירון מהיסודי . איזה בגד בארון שלך אתה לובש הכי הרבה? - חולצות טי אתה לומד ביום שישי? - כן מה הספר האחרון שקראת? - הארי פוטר והנסיך חצוי הדם (בפעם המיליון) אהבת?- ברור כאילו דה מה הסרט האחרון שראית? - הטרמינל אהבת? - כן מאד מי הבנאדם שיודע עליך הכי הרבה? - אין מה לדעת אני לא המוסד ואני לא מסתיר כלום על מי אתה יודע הכי הרבה? - אף אחד אני לא ממש מחפש לעומק את הבן אדם ואם כן אז אבי ממי הsms האחרון שקיבלת? - אבי מי הבנאדם האחרון ששלחת לו sms? - אבי מה המילה הראשונה של הsms הכי ישן שיש לך בפלאפון? - עזבו שטויות מה ממש בא לך לאכול עכשיו? - אותכם את השאלון המטמטם הזה יש לך עדשות/ משקפיים? - לא ברוך ה' עשית ישור שיניים? - כן אני עדיין עושה. מתי בפעם האחרונה היית אצל רופא שיניים? - לפני שבוע מתי בפעם האחרונה היית בירושלים? - ביום ירושלים. מה העיר האחרונה (חוץ מאיפה שאתה גר) שביקרת בה? - חולון למה הלכת לשם? - כי שם אבא שלי ואמא שלי עובדים אתה קרוי על שם מישהו? מי? - סבתא רבא ז"ל קראו לה לוסי ובעברית זה אורי אתה אוהב ילדים קטנים? - אני מסתדר איתם יפה מאוד כמה בני דודים יש לך מצד אמא? - 1 כמה בני דודים יש לך מצד אבא? - 3 (בנות) איזה בנדוד/בת דודה אתה הכי אוהב? - מצד אמא בן דוד שלי כי מצד אבא בקנדה בן כמה היית רוצה להיות עכשיו?- 17 וחצי בעל רישיון מה היית רוצה לשנות בעצמך בחיצוניות? -את הגובה ובפנימיות? - מניאקיות שלי איזו תכונה הכי מעצבנת אותך אצל החבר הכי טוב שלך? - סודיות איזה סוג סרטים אתה אוהב לראות? (אימה/ קיטש/ מתח/ פעולה/ דרמה/ קומדיה/ מד"ב וכו') - אימה מתח פעולה קומדיה כמה ילדים יהיו לך כשתהיה גדול? - 3 עד 5 מה המילה הראשונה שעולה לך עכשיו בראש? - גדי סוקניק (הוא עכשיו בחדשות) מה השם הראשון שעולה לך עכשיו בראש? - גדי סוקניק חחחח כמה קומות יש לך בבית? - 1 ועוד מעט 2 הלכת פעם להפגנה? - כן נגד ההתנתקות מתי זה היה? - קצת לפני ההתנתקות (לפני החופש שעבר). מה תעשה/י כשתהיי/ה גדול: - מהנדס מחשים או משהו שקשור למחשבים. מה הרגע המאושר ביותר בחייך? - שהביאו את החתולה שלי היא הייתה כזאת חמודה גורה קטנה כזאת אפילו ברחתי מבצפר כדי לשחק איתה מה עושה לך טוב? - לשתף אנשים בבעיות שלי (מרמז להיות בפורום). מה מעצבן אותך? -זבובים שעוברים ולא הולכים מאלה שעוקבים אחריך. מה תמיד צריך להיות בכיס? - תהילים למרות שאין שם כלום חוץ משטויות איזה כשרון היית רוצה שיהיה לך? - לשכנע אנשים ולא להשתכנע מהם. מה נמצא אצלך תמיד במקרר? - חלב. המלצה לסרט: - דוח מיוחד שר הטבעות ו... הארי פוטר (למאות שמקצצים משם אין סוף קטעים שספר). תוכנית טלוויזיה? - הרצועה, למרות שבזמן המלחמה הזאת חדשות מה הדבר הכי יפה שאי פעם אמרו לך ? - שיש לי נשמה טובה (כאילו בן אדם טוב (וזה לא מאמא)). איך את/ה מתגבר על באסה? - חושב על דברים אחרים או בדרך הקלה (רק אם זה יותר מידי קשה) בוכה איפה היית רוצה לבקר בעולם? - פורטוגל מה התכונה הכי ישראלית בעיניך? - אי פרגון לאחר איזה עונה בשנה אהובה עליך? - אביב איזה חג אהוב עליך? - סוכות ופסח האם את/ה אוהב/ת לצחוק על אנשים: - מתי שאני מרגיש שזה בסדר חיית מחמד : - 2 חתולים חמודים או יותר נכון חמודות כמה אחים יש לך? - אחד איזה כיף כולם מקנים בי שאני אומר להם את זה למרות שהוא ממש קרצייה. מאמינ/ה באהבה וירטואלית? - ברור למה לא אבל יש מגבלה קטנה... הכרת פעם מישהו/מישהי מהאינטרנט? - מפגש פורום גם מכאן וגם מאחר נפגשת איתו/ איתה? - יותר נכון איתם מאמינ/ה באהבה ממבט ראשון? - כן מהי אהבה בשבילך? - החיים היעוד האמיתי בחיים שאנשים לא מודעים לו. את/ה חושב/ת שאת/ה חזק/ה מבחינה ריגשית? - לא ממש אני לא רגיש מידי אבל אני רגיש. מה הדבר שעושה אותך מאושר/ת? - לראות מישהו ששחמח בגלל שעשיתי לו משהו טוב. מה את/ה אוהב/ת לעשות? - להיות על המחשב ולשחק כדורסל וכדורגל. מקומות בילוי מועדפים: - נמל ת"א ועזריאלי את/ה אוהב/ת להיות בבית? - לרוב כשיש לך אהבה את/ה נאמנ/ה? - עדיין לא היה אבל שיהיה אני כמעט בטוח שאני יוציא את נשמה את/ה וותרנ/ית או עקשנ/ית? - דיי וותרן אני שונה ממך, תנסי לשנות אותי? - רק אם זה ממש ממש יפריע לי. את/ה בחור/ה קנאי/ת? - קצת לא ממש. מילים או משפטים שאת/ה מרבה להגיד: - לא שם לב לזה. האם את/ה מאמינ/ה בה´? - כן החיים טובים לדעתך? - אלוקים נתן לך תיקח לבוש: - חולצות טי ומכנסיים 3/4 איפור: - אין מאכל אהוב: - אמרתי שתייה אהובה: -סודה קלאב להקה אהובה: - לינקין פארק (אני הייתי עצוב שהם התפרקו). סרט אהוב: - דו"ח מיוחד גלידה: - וניל עם תוספות עיר בעולם: - ירושלים ארץ: - ישראל מה תעשה כשתסיים את השאלון? - יראה מה עם האחרים. שיר ברקע: - אין שעת סיום: 21:30