שאלון קטן

Burning Witch

New member
וואיי אבי!

איך שאני אחגוג כשיהיה לך יום הולדת! כי אז תפסיק לכתוב כמעט16. לפעמים אני מתבלבלת וחושבת שהכינוי שלך זה כמעט16 מרוב שאני כל הזמן רואה אותך כותב כמעט16!!! אוקיי נרגעתי
אני פשוט צריכה להזמין לבת דודה שלי 18 מגשי פיצה אז דיסקסתי שעה עם המנהל והוא אמר לי שהוא יחזור אליי... (כדי לדסקס איתי עוד איזה שעה...)
 
../images/Emo6.gif../images/Emo9.gif

מה את חושבת? אחרי שיהיה לי יומולדת 16 - אני אכתוב כמעט17!
הו, אימאל'ה!!!!!!!!!!!1111111111111
כמעט17?!!!!!!!!!!!!!!!!?!??!!??!!?!?!??!!??!.11!??!? אני גדללללללללללללללללל!!1 לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!111111
 

Evil T

New member
עונה

שם: צח גיל: 14 תאריך לידה [יומולדת ] : 22.5 מקום מגורים: חיפה סדר העדפות בספרי הארי פוטר: השלישי אייסיקיו: אין מסנג'ר: [email protected] תוסיפו אותי!!!
 
דנונה לייייייייייט!!!

שם: דניאלה גיל: 12 תאריך לידה [יומולדת ] : 1.12 מקום מגורים: כפ"ס סדר העדפות בספרי הארי פוטר: 3 אח"כ 5.. אממ..2 1 4 ו-6, טוב 4 גם ספר מעולה, אוף אני לא יודעת להחליט.. אייסיקיו: אין מסנג'ר:
 

nateli92

New member
../images/Emo105.gifעונה :)../images/Emo105.gif

שם: נטלי
גיל: 14.5
תאריך לידה [יומולדת ] : 1.1.1992
מקום מגורים: אי-שם במרכז...
סדר העדפות בספרי הארי פוטר: <<< 6>>> <<< 5 >>> <<< 4 >>> <<< 3>>> <<< 1 >>> <<< 2>>>
אייסיקיו: 327836283
מסנג'ר: [email protected]
 

nateli92

New member
חח כן, היה לי נורא משעמם :)

וכולנו כבר יודעים שזה אודי...
 
עונה../images/Emo9.gif

שם: לירן גיל: 14.5 תאריך לידה [יומולדת ] : 13.2.1992 מקום מגורים: אשקלון
סדר העדפות בספרי הארי פוטר: 6 3 5 2 4 1 אייסיקיו: 265937878 מסנג'ר: [email protected]
 

Black Pearl666

New member
../images/Emo109.gif../images/Emo29.gif עונה D:

שם: אני קוראים אותי אלה D: גיל: בנובמבר יהיה 15 D: תאריך לידה [יומולדת ] : 21.11.1991 מקום מגורים: נתניה סדר העדפות בספרי הארי פוטר: האסיר מאזקאבן, הנסיך חצוי הדם, גביע האש, אבן החכמים, חדר הסודות, מסדר עוף החול אייסיקיו: 253526384 מסנג'ר: [email protected]
 

Eos14

New member
../images/Emo29.gif אוקי, זה מגניב...

את בתאריך לידה שלי. בשנה שלי...
מגניב ברמות...
 

yuvi217

New member
זה גם התאריך לידה של בת דודה שלי

שגם היא כתבה פה בפורום מתישהו!
 
למעלה