שאלון כזה

Anat L

New member
עכשיו אניייייייייייייייייייי!!!!!!!

1. גיל? 16.4!! 2. מה את לובשת כרגע?מכנסי פיג´מה וחולצה ירוקה 3. באיזה צבע הגרביים שלך?אפור 4. והתחתונים? צהיוב! (בלעעע) 5. מה המשקה הכי חזק ששתית? תירוש....חחח סתם...לא זוכרת 6. מאכל אהוב? .. 7. סרט אהוב? מת לצעוק 8. שחקן קולנוע אהוב? ... 9. כמה את שוקלת? (באמת!!) נו מאיפה אני זוכרת? 10. מה האייקון האהוב עלייך?
11. והפורום? בלו! 12. סדרת טלוויזיה אהובה? חברים..סיינפלד ז"ל 13. שיר אהוב? Like a Rose,Flexin 14. משקה אהוב? אממ...קולה.. 15. באיזה צבע הסוודר האהוב עלייך? אין 16. הספר האחרון שקראת? התפסן בשדה השיפון (לביצפר) 17. מה הספר האהוב עלייך? הארי פור!! 18. האתר האהוב עלייך? ... 19. מה ההתמכרות הכי קשה שלך? טופי! 20. כמה ניקים יש לך בתפוז? 1 21. באיזו ארץ היית רוצה לגור? אנגליה, אוסטרליה 22. כבר ראית את שר הטבעות? בטחחח (עם לירון ויולי- לירון הכריחה אותי...
) 23. היה לך פעם גשר/קוביות/פלטה/ווטאוור? לאאאאא 24. איך הגעת לפורום הזה? לירון אני חושבת.. 25. באיזה צבע הטלפון שלך? לבן 26. שולת או שולט? שולט! 27. איזה צבע עיניים היית רוצה שיהיה לך? נשארת עם שלי! כחול! 28. באיזה מצב את נמצאת הכי הרבה באייסיקיו? ... 29. איזה פורום את מנהלת/היית רוצה לנהל? בן אדמס! חח בעצם לא...יפעת המנהלת אני עוזרת מנהלת..חחח 30. פיות – אמיתיות או שטויות? שטויות!! 31. איזה משפט תמיד רצית להגיד? שום דבר 32. מהי חיית/חיות המחמד שלך, או שהיית רוצה שיהיו לך? חתולים 33. מה היית מעדיפה לאכול; מוח של קוף, שבלול, אשך של שור? חס וחלילה! כלוווווום 34. מה עדיף לאכול; אתה מה שבחרת בשאלה הקודמת או בשר אדם? כמו למעלה! 35. מה בא קודם, הביצה או התרנגולת? התרנגולת! 36. אם היית יכולה להגיד לנשיא ארה"ב, בוש, משהו אחד, מה זה היה? ... 37. מפחדת מהמלחמה שמתקרבת? כן 38. מיהו הגבר/בחורה (תלוי בהעדפה המינית) הכי סקסי בעולם? כרגע דאנקי 39. עפרון חודים, רגיל או עט? עט 40. ולסיום, ספרי משהו על עצמך שאף אחד בפורום לא יודע: אני אחשוב על משהו... תגובותתתתתתתתתתת
 

LaLyBLooM

New member
../images/Emo13.gif

YEP אני הבאתי אותך לפורום אני אפילו זוכרת את זה ואיזה כיף זה לגרור אנשים לשר הטבעות חחח שנה הבאה אני אגרור אותך לבא
 

LaLyBLooM

New member
איכססססס

ד"ר פפפפפפר *מקיאה* חחח... סתאאם... פעם אחת בשדה התעופה בלונדון, שעה לפני שעליתי על המטוס חזרה לארץ קניתי שם במכונה ד"ר פפר כדי לטעום... יש שם מכונה ממש ליד העליה למטוסי אל על כי זה ב99.9% מהפעמים משם עולים למטוסי אל על ובקיצר שתיתי קצת ויש לזה טעם של תרופה :-| חח כל אחד והטעם שלו I GUESS
 

ריילי

New member
לא נכון! בהתחלה שנאתי את זה!

אבל התאהבתי בזה! רק אסור לשתות את זה עם סוכריית מנתה זה הכי מגעיל!
 

LaLyBLooM

New member
חח

טוף, באפריל אני אנסה שוב הפעם יהיה לי שבועיים באנגליה אז יהיה לי זמן לטעום כל מיני דברים כי יש שם מלא משקאות וחטיפים שאף פעם לא טעמתי ותמיד אני אומרת שאני אטעם
אוייי... TIZER, זה כל כךךךךךךךךךךךךךךך טעים זה משקה מוגז בטעם פירות והוא מעולההה
 

ריילי

New member
אהה שאני יטוס בקיץ אז נטעם!

תשתי עוד פעם! אבל בלי סכריית מנטה פליז1 זה יעשה לך רע!
 

LaLyBLooM

New member
חח

אל תדאגי לא מתה על סוכריות מנטה גם ככה
בקיץ, תטוסי ביולי או באוגוסט? אני ממש בסוף יולי
 
למעלה