הנה שלי
1. גיל? 16 וחצי בעוד פחות מחודש
חחח 2. מה את לובשת כרגע? זה נשמע כמו שאלה שהחרמנים האלה בICQ שואלים :-| ג´ינס, חוה שחורה וג´קט כחול! DOES IT REALLY MATTER? 3. באיזה צבע הגרביים שלך? אפור... גועל של התאמת צבעים
4. והתחתונים? אין לי מושג ואני לא מתכוונת לבדוק 5. מה המשקה הכי חזק ששתית? וואי, קשה מדי :-| שתיתי כל כך הרבה שטויות בחיים שלי... אני מניחה שזו הוודקה הכחולה הזאת ששתיתי עם חברות שלי פעם אחרונה בלונדון, וואי, זה היה מזעזע 6. מאכל אהוב? כל דבר טעים ומשמין, חח 7. סרט אהוב? שר הטבעות שני הצריחים, מה השאלה בכלל?! 8. שחקן קולנוע אהוב? אורלנדוווווווווווווו 9. כמה את שוקלת? (באמת!!) FUCK U, חחח 10. מה האייקון האהוב עלייך? אייקון? כזה לפלאפון? 11. והפורום? אני אוהבת יותר מדי פורומים... הפורום של אורלנדו *ארם למרות שיש שם אחד מטומטם*, הפורום הרשמי של VS, הפורום אבק כוכבים בתפוז (אחלה פורום) וזה... 12. סדרת טלוויזיה אהובה? גראהם נורטון 13. שיר אהוב? יותר מדי!! :-| 14. משקה אהוב? כל דבר שיש בו אלכוהול והוא בטעם פירות, חחח 15. באיזה צבע הסוודר האהוב עלייך? יש לי רק סוודר אחד ויש עליו כזה דגל של אנגליה
חולה עליו 16. הספר האחרון שקראת? שני הצריחים (שר הטבעות) ואני עכשיו באמצע שובו של המלך (שר הטבעות מספר 3, חחח) 17. מה הספר האהוב עלייך? אני מאוד נהנית משובו של המלך אז אני מניחה שזה
18. האתר האהוב עלייך? אין 19. מה ההתמכרות הכי קשה שלך? אינטרנט ואנגליה (-> זו התמכרות?) 20. כמה ניקים יש לך בתפוז? 2, אבל אני לא אשתמש יותר בקודם 21. באיזו ארץ היית רוצה לגור? אנגליה, ואני אגור שם!! אתם עוד תראו!! 22. כבר ראית את שר הטבעות: שני הצריחים? כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!! 4 פעמים ואני אראה שוב ושוב ושוב
23. היה לך פעם גשר/קוביות/פלטה/ווטאוור? NOP !! ואני לא צריכה, איזה כיף לי? חחח 24. איך הגעת לפורום הזה? בתור מעריצה מספר אחת של בלו בארץ, זו שאלה מפגרת לשאול!! 25. באיזה צבע הטלפון שלך? כחול שקוף... מה זה יפה 26. שולת או שולט? מה זה שולת?! 27. איזה צבע עיניים היית רוצה שיהיה לך? אני אוהבת את העיניים החומות (בהירות) שלי, אבל אני מניחה שהייתי רוצה קצת יותר בהיר, קצת יותר קרוב לירוק, כמו של אימא שלי 28. באיזה מצב את נמצאת הכי הרבה באייסיקיו? OFFLINE... חחח 29. איזה פורום את מנהלת/היית רוצה לנהל? שומדבר, ושומדבר, כאילו יש לי עדיין זמן לשטויות האלה :-| 30. פיות – אמיתיות או שטויות? אני מאמינה בהרבה מהדברים האלה כמו רוחות וחייזרים... אבל פיות?! פחחח 31. איזה משפט תמיד רצית להגיד? UM... כלום :-| אה בעצם "אל תשכחו לקפוץ לבקר, הכתובת שלי בלונדון תהיה..." 32. מהי חיית/חיות המחמד שלך, או שהיית רוצה שיהיו לך? חולה על החיות שלי... מיכלו התוכי (מסוג אמזונס) שניצל העכבר (כלב יורקשייר טרייר) ושוורצנגר החולדה (כלב פינצ´ר) 33. מה היית מעדיפה לאכול; מוח של קוף, שבלול, אשך של שור? טוב, אני לא אהיה מהמניאקים ואני אענה למרות שזה ממש מזעזע, אני מניחה ששבלול כי זה הכי נורמלי, הרבה אוכלים את הגועל הסליימי הזה... אבל אני אוכל את זה רק אם זה יהיה שאלה של חיים ומוות, חחח 34. מה עדיף לאכול; אתה מה שבחרת בשאלה הקודמת או בשר אדם? מה שבחרתי בשאלה הקודמת מן הסתם, שוב פעם אם זו שאלה של חיים ומוות 35. מה בא קודם, הביצה או התרנגולת? הביצה!! 36. אם היית יכולה להגיד לנשיא ארה"ב, בוש, משהו אחד, מה זה היה? ALL WE R SAYING, IS GIVE PEACE A CHANCE... המלחמה בעיראק לא נראית לך מטופשת? 37. מפחדת מהמלחמה שמתקרבת? כן 38. מיהו הגבר/בחורה (תלוי בהעדפה המינית) הכי סקסי בעולם? מאבק קרוב בין אורלנדו בלום לדאנקן 39. עפרון חודים, רגיל או עט? עטטט!! 40. ולסיום, ספרי משהו על עצמך שאף אחד בפורום לא יודע... UM....... תנו לי לישון על זה, אני מבטיחה לחזור לזה אחר כך