שאלון בצפר...
שאלון בצפר… זה או זה.. מתמטיקה או ביולוגיה? אלגברה או הנדסה? ספרות או לשון? חינוך גופני או מחשבים? טכנולוגיה או כימיה? ערבית או אנגלית ? גאוגרפיה או הסטוריה? אזרחות או חינוך? מורשת או שעה עם הרכזת? שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9? קפיטריה או אוכל מהבית ? לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל? מחנכת או מורה לתנ"ך? יועצת או מנהלת? טיול שנתי או גיחה? טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00? חופש פסח או חנוכה? חופש גדול … בקיץ או בחורף? בני גורן או משו אחר? שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן? ואת המורה ללשון? ואת המורה לתנ"ך? אוהבים חנ"ג? ושל"ח? וחינוך? אוהבים ש.ב??? [רטורי אבל שיהיה] אוהבים להיות חולים בימי בצפר מבריזנים? חננות? חורשים למבחנים? יושבים בסוף הכיתה? יושבים בשורה הראשונה או האחרונה? מעתיקים במבחנים? גם משליפים? נכנסים ללחץ? אוהבים מבחנים? מצליחים במבחנים? אוהבים פיזיקה? ואת המורה לפיזיקה? כותבים בעט? אם כן אז… שחור? אדום? כחול? ירוק? סגול? אחר: מעתיקים שיעורים בהפסקות? חולמים על בצפר? חולמים על תלמידי מבצפר? חולמים על מורות? שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים? איזה מורה אתם הכי אוהבים? איזה מקצוע אתם הכי אוהבים? מה אתם אוהבים בסנוויץ'? איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר? אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה?? אם לא דלגו ל - * חולמים עליו/ה בלילה? הוא / היא יודע/ת מזה? אם לא, אז למה את/ה חושבת ככה… ואם כן, מאיפה?? יש לכם יומן? • מה אתם כותבים בו? • האם יש לכם דברים סודיים בתיק? • ותאים סודיים • באיזה צבע התיק שלכם? • והמחברות? • האם הוא כברבימי חמישי? • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי? • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה? • לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם? • נכשלתם במבחן? • ובתעודה? • מה אמרו עליך ביום הורים? • יש לך כתב יפה? • ומחברות מסודרות? • אם את בת ... • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך? • איזה מכנסיית את אוהבת לבוא ... ? גם איזה צבע.. • וחולצות?? • גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...? • ונעליים ... מותגים או רגיל [כולה בצפר..] נא לפרט.. • בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? • מותג או לא משנה? • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..??????????????????????????? [גם זו שאלה רטורית!!]
שאלון בצפר… זה או זה.. מתמטיקה או ביולוגיה? אלגברה או הנדסה? ספרות או לשון? חינוך גופני או מחשבים? טכנולוגיה או כימיה? ערבית או אנגלית ? גאוגרפיה או הסטוריה? אזרחות או חינוך? מורשת או שעה עם הרכזת? שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9? קפיטריה או אוכל מהבית ? לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל? מחנכת או מורה לתנ"ך? יועצת או מנהלת? טיול שנתי או גיחה? טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00? חופש פסח או חנוכה? חופש גדול … בקיץ או בחורף? בני גורן או משו אחר? שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן? ואת המורה ללשון? ואת המורה לתנ"ך? אוהבים חנ"ג? ושל"ח? וחינוך? אוהבים ש.ב??? [רטורי אבל שיהיה] אוהבים להיות חולים בימי בצפר מבריזנים? חננות? חורשים למבחנים? יושבים בסוף הכיתה? יושבים בשורה הראשונה או האחרונה? מעתיקים במבחנים? גם משליפים? נכנסים ללחץ? אוהבים מבחנים? מצליחים במבחנים? אוהבים פיזיקה? ואת המורה לפיזיקה? כותבים בעט? אם כן אז… שחור? אדום? כחול? ירוק? סגול? אחר: מעתיקים שיעורים בהפסקות? חולמים על בצפר? חולמים על תלמידי מבצפר? חולמים על מורות? שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים? איזה מורה אתם הכי אוהבים? איזה מקצוע אתם הכי אוהבים? מה אתם אוהבים בסנוויץ'? איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר? אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה?? אם לא דלגו ל - * חולמים עליו/ה בלילה? הוא / היא יודע/ת מזה? אם לא, אז למה את/ה חושבת ככה… ואם כן, מאיפה?? יש לכם יומן? • מה אתם כותבים בו? • האם יש לכם דברים סודיים בתיק? • ותאים סודיים • באיזה צבע התיק שלכם? • והמחברות? • האם הוא כברבימי חמישי? • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי? • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה? • לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם? • נכשלתם במבחן? • ובתעודה? • מה אמרו עליך ביום הורים? • יש לך כתב יפה? • ומחברות מסודרות? • אם את בת ... • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך? • איזה מכנסיית את אוהבת לבוא ... ? גם איזה צבע.. • וחולצות?? • גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...? • ונעליים ... מותגים או רגיל [כולה בצפר..] נא לפרט.. • בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? • מותג או לא משנה? • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..??????????????????????????? [גם זו שאלה רטורית!!]