שאלון בצפר...

../images/Emo82.gif../images/Emo63.gif

מתמטיקה או ביולוגיה? ביולוגיה אלגברה או הנדסה? אלגברה (מה זה הנדסה?? גאומטריה!) ספרות או לשון? לא לומד ספרות... חינוך גופני או מחשבים? לא לומד מחשבים.. טכנולוגיה או כימיה? לא לומד את שניהם
ערבית או אנגלית ? לא לומד ערבית.. גאוגרפיה או הסטוריה? לא לומד הסטוריה.. (זה מתחיל להיות משעמם..) אזרחות או חינוך? חינוך, ברור! מורשת או שעה עם הרכזת? לא לומד את שניהם.. שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9? ברור שבסוף- כי אז משתחררים הביתה.. קפיטריה או אוכל מהבית? תלוי מה בא.. לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל? אני לומד כל יום עד אחרי 6 ולא לומד ביום שישי.. מחנכת או מורה לתנ"ך? זה אותו אחד. יועצת או מנהלת? לא נראה לי שיש לנו יועצת.. טיול שנתי או גיחה? גיחה טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00? אין לנו טיול של"ח.. מה זה? חופש פסח או חנוכה? חנוכה! חופש גדול … בקיץ או בחורף? ברור שבקיץ.. בני גורן או משו אחר? רק בני גורן!
שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן? ברווור
(סתם- אני צוחק, כמובן..) ואת המורה ללשון? לא כל כך. אבל מי לומד לשון? גמרתי עם זה לפני שנתיים! ואת המורה לתנ"ך? סבבה... אוהבים חנ"ג? לא ממש.. ושל"ח? אין לנו. מה זה?? וחינוך? למה לא? אוהבים ש.ב??? [רטורי אבל שיהיה] מ-מ-ש!! אוהבים להיות חולים בימי בצפר? לא אוהב להיות חולה בכלל.. מבריזנים? כן.... חננות? לא! חורשים למבחנים? לא ממש... יושבים בסוף הכיתה? בצד כזה.. יושבים בשורה הראשונה או האחרונה? באמצע בערך מעתיקים במבחנים? לא! גם משליפים? מה?! נכנסים ללחץ? רוב הזמן לא.. אוהבים מבחנים? מי אוהב?! מצליחים במבחנים? תלוי באיזה מקצוע.. אוהבים פיזיקה? לא לומד.. ואת המורה לפיזיקה? אני לא לומד! כותבים בעט? כן אם כן אז… שחור? מה שיש!! אדום? כחול? ירוק? סגול? אחר: מעתיקים שיעורים בהפסקות? מי עושה שיעורים בכלל? חולמים על בצפר? לא.. חולמים על תלמידים מבצפר? יש מצב.. חולמים על מורות? לא ממש.. שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים? בעיקרון ליד רועי איזה מורה אתם הכי אוהבים? אממ.. לא יודע. אולי את הרב חגי איזה מקצוע אתם הכי אוהבים? נראה לי גמרא.. מה אתם אוהבים בסנדוויץ'? גבינה או חומוס איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר? אם אני לא שוכח אז בקבוק מים אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה?? אם לא דלגו ל - * חולמים עליו/ה בלילה? הוא / היא יודע/ת מזה? אם לא, אז למה את/ה חושבת ככה… ואם כן, מאיפה?? יש לכם יומן? לא • מה אתם כותבים בו? - • האם יש לכם דברים סודיים בתיק? לא • ותאים סודיים? לא • באיזה צבע התיק שלכם? חום בהיר עם כתום • והמחברות? למי יש מחברות?... • האם הוא כברבימי חמישי? מה?! • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון? נראה לי תנ"ך • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי? שיחה עם הראש ישיבה • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה? לא שזכור לי.. • לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם? מה זה "תפסו"?.. • נכשלתם במבחן? בטח.. • ובתעודה? כן ברור • מה אמרו עליך ביום הורים? לא יודע, לא ממש התעניינתי.. • יש לך כתב יפה? כן • ומחברות מסודרות? ממש לא! • אם את בת ... • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך? • איזה מכנסיית את אוהבת לבוא ... ? גם איזה צבע.. • וחולצות?? • גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...? • ונעליים ... מותגים או רגיל [כולה בצפר..] נא לפרט.. • בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? מה שיוצא.. • מותג או לא משנה? לא משנה • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..??????????????????????????? [גם זו שאלה רטורית!!] ...
 

galit2510

New member
אתה לא מתבייש??? במתמטיקה או

ביולוגיה בחרת ביולוגיה כשהכינוי שלך הוא בני גורן??.
 

galit2510

New member
חוצמזה על הספרים של בני גורן

כתוב הנדסה חלק א ... חלק ב... וכל אלא אז רשמתי הנדסה!! [ואני לא מתייחסת לגיאומטריה של המישור]
 

D o o S h a

New member
עונ ה

מתמטיקה או ביולוגיה? מתמטיקה! אלגברה או הנדסה? אלגברה... ספרות או לשון? לשון חינוך גופני או מחשבים? מחשבים! טכנולוגיה או כימיה? טכנולוגיה ערבית או אנגלית ? אנגלית גאוגרפיה או הסטוריה? בעע אזרחות או חינוך? לא יודעת... מורשת או שעה עם הרכזת? אין לנו שעה עם הרכזת שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9? התחלה ב-9 קפיטריה או אוכל מהבית ? ביתתת לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל? רגיל! כולל שישי מחנכת או מורה לתנ"ך? מחנכתתת יועצת או מנהלת? מנהלת טיול שנתי או גיחה? טיולל שנתי טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00? של"ח.. משום מה חופש פסח או חנוכה? פסח! יותר ארוך חופש גדול … בקיץ או בחורף? קיץץץ! בני גורן או משו אחר? משו אחר!!!!!!!! שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן? "כי גמלי בני גורן הרס ת'ילדות" ואת המורה ללשון? איכ ואת המורה לתנ"ך? עוד יותר אוהבים חנ"ג? לא כ"כ ושל"ח? זה סתם שיעמום וחינוך? לא אוהבים ש.ב??? כמו שאמרת.. רטורי אוהבים להיות חולים בימי בצפר? לא! לא אוהבת להיות חולה, אוהבת לא להיות בבצפר מבריזנים? לא בקביעות חננות? לא חורשים למבחנים? לא יושבים בסוף הכיתה? לא יושבים בשורה הראשונה או האחרונה? לא מעתיקים במבחנים? מי לא
גם משליפים? כע נכנסים ללחץ? תלוי אוהבים מבחנים? משו מצליחים במבחנים? בדר"כ כן אוהבים פיזיקה? לאאאא ואת המורה לפיזיקה? לא כותבים בעט? כה אם כן אז… שחור? אפשרי אדום? אפשרי כחול? אפשרי ירוק? אפשרי סגול? אפשרי אחר: כל צבע שעולךה על הדעת מעתיקים שיעורים בהפסקות? כן חולמים על בצפר? חח קרה פעם. לא דבר טוב חולמים על תלמידי מבצפר? כן. חברות וכאלה חולמים על מורות? חח פעם אחת יצא לי שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים? ילד אחד איזה מורה אתם הכי אוהבים? מחנכת, ומורה למתמטיקה איזה מקצוע אתם הכי אוהבים? מתמטיקה
מה אתם אוהבים בסנוויץ'? דבר ראשון=> סנדוויץ'! לא סנוויץ'! ו.. כל מיני דברים.. חומוס+פסטרמה+זיתים, חמאה+גבינ"צ+זיתים, סתם איזה גבינה כלשהי... סלט ביצים, חביתה... ועוד ועוד איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר? מים אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה?? לא יש לכם יומן? ברור • מה אתם כותבים בו? שיעורים מדי פעם, דברים חשובים, שורות משירים, משפטים כאלה, חברות כותבות לי.. ועוד
• האם יש לכם דברים סודיים בתיק? לא... • ותאים סודיים? כע • באיזה צבע התיק שלכם? תכלת ואדום כזה • והמחברות? כל אחת בצבע שונה • האם הוא כברבימי חמישי? ?? • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון? כן... • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי? נראלי ספורט... • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה? לא • לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם? כן.... • נכשלתם במבחן? לא נראלי • ובתעודה? לא • מה אמרו עליך ביום הורים? דברים טובים
• יש לך כתב יפה? לא אוהבת אותו • ומחברות מסודרות? ככה • אם את בת ... • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך? קוקו גבוה, קוק בלוף, קוקו עם שביל, פזור, גולגול,
• איזה מכנסיית את אוהבת לבוא ? כל מיני בכל מיני צבעים • וחולצות?? תלבושת אחידה... • גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...? גם וגם. תלוי בעונה • ונעליים ...? בדיוק. כולה בצפר. או נעלי ספורט (בדר"כ) או אולסטאר לעיתים יותר רחוקות • בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? • מותג או לא משנה? • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..? בכלליות- בוא נאמר שאני לא סובלת. לא אוהבת לא שונאת.
 

SexyHilooshi

New member
שלי

שאלון בצפר… זה או זה.. מתמטיקה או ביולוגיה? ביולוגיה אלגברה או הנדסה? אלגברה ספרות או לשון? ספרות חינוך גופני או מחשבים? מחשבים טכנולוגיה או כימיה? כימיה ערבית או אנגלית ? אנגלית גאוגרפיה או הסטוריה? היסטוריה אזרחות או חינוך? אזרחות מורשת או שעה עם הרכזת? שעה עם הרכזת שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9? שיעור חופשי קפיטריה או אוכל מהבית ? אוכל מהבית לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל? לומדים יום שישי מחנכת או מורה לתנ"ך? מחנכת יועצת או מנהלת? מנהלת טיול שנתי או גיחה? טיול שנתי טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00? לא יודעת חופש פסח או חנוכה? פסח חופש גדול … בקיץ או בחורף? בקיץ בני גורן או משו אחר? משהו אחר שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן? לאאאאאאאאאאא ואת המורה ללשון? כן ואת המורה לתנ"ך? לא אוהבים חנ"ג? בערך ושל"ח? מה? וחינוך? מה? אוהבים ש.ב??? [רטורי אבל שיהיה] לא אוהבים להיות חולים בימי בצפר: לא מבריזנים? לא חננות? לא חורשים למבחנים? לא יושבים בסוף הכיתה? כן יושבים בשורה הראשונה או האחרונה? האחרונה מעתיקים במבחנים? לפעמים גם משליפים? מה? נכנסים ללחץ? כן אוהבים מבחנים? לא תמיד מצליחים במבחנים? לפעמים אוהבים פיזיקה? לא ממש ואת המורה לפיזיקה? לא יודעת כותבים בעט? גם אם כן אז… שחור? לא משנה אדום? לא משנה כחול? לא משנה ירוק? לא משנה סגול? לא משנה אחר: לא משנה מעתיקים שיעורים בהפסקות? לפעמים חולמים על בצפר? לא חולמים על תלמידי מבצפר? לפעמים חולמים על מורות? לא שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים? פקאצה מעצבנת איזה מורה אתם הכי אוהבים? את המורה לאנגלית של הקבצה א' איזה מקצוע אתם הכי אוהבים? אנגלית מה אתם אוהבים בסנוויץ'? שוקולד איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר? מים אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה?? אם לא דלגו ל - * חולמים עליו/ה בלילה? הוא / היא יודע/ת מזה? אם לא, אז למה את/ה חושבת ככה… ואם כן, מאיפה?? יש לכם יומן? • מה אתם כותבים בו? חוויות וצרות מחיי היומיום • האם יש לכם דברים סודיים בתיק? כן • ותאים סודיים: כן • באיזה צבע התיק שלכם? בורדו • והמחברות? כל מיני • האם הוא כברבימי חמישי? כן • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון: לא זוכרת • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי? לא זוכרת • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה? לא, חחחח • לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם? לא • נכשלתם במבחן? כן • ובתעודה? לא • מה אמרו עליך ביום הורים? שאני מקסימה כרגיל, חחח
• יש לך כתב יפה? כן • ומחברות מסודרות? בערך • אם את בת ... • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך? לא תמיד • איזה מכנסיית את אוהבת לבוא ... ? גם איזה צבע.. ג'ינסים כחולים • וחולצות?? כל מיני • גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...? גזרה נמוכה • ונעליים ... מותגים או רגיל [כולה בצפר..] נא לפרט.. לא מותגים • בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? • מותג או לא משנה? לא משנה • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..??????????????????????????? [גם זו שאלה רטורית!!] חהחהחהחהחה
 
עונה../images/Emo13.gif../images/Emo42.gif

שאלון בצפר… זה או זה.. מתמטיקה או ביולוגיה? איכסה על שניהם. אלגברה או הנדסה? כנ"ל. ספרות או לשון? ספרות ולשון
חינוך גופני או מחשבים? אממ... אף אחד
[אצלנו הכל די חרא..] טכנולוגיה או כימיה? וואו, טכנולוגיה.. כיתה ו'. אממ... נגיד טכנולוגיה ערבית או אנגלית ? לא לומדת ערבית, אז..
גאוגרפיה או הסטוריה?
אזרחות או חינוך? חינוך.. מורשת או שעה עם הרכזת? אין לנו רכזת שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9? בלי בצפר בכלל ! קפיטריה או אוכל מהבית ? קפיטריה לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל? מה? מחנכת או מורה לתנ"ך? שונאת את שתיהן, זונות. יועצת או מנהלת? יועצת, המנהלים שלנו סתם חרא אנשים טיול שנתי או גיחה? מה זה גיחה?
טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00? של"ח, אם הוא עד 13:00
חופש פסח או חנוכה? פסח, ארוך יותר.. חופש גדול … בקיץ או בחורף? בקיץ ! בני גורן או משו אחר? כל דבר [כמעט, נו..] עדיף על בני גורן שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן? לא ואת המורה ללשון? כן ואת המורה לתנ"ך? לא אוהבים חנ"ג? לא ושל"ח? לא וחינוך? לא אוהבים ש.ב??? [רטורי אבל שיהיה] ממש לא! אוהבים להיות חולים בימי בצפר כן מבריזנים? כן
חננות? לא חורשים למבחנים? בחיים לא יושבים בסוף הכיתה? ניסיתי, המורים כבר מבינים לבד שזה או מולם או אצל המנהל.. [למרות שבד"כ אני אצל המנהל גם ככה וגם ככה..] יושבים בשורה הראשונה או האחרונה? שנייה או שלישית, תלוי מאיפה מסתכלים. מעתיקים במבחנים? ת=מ=י=ד=! למרות ששליפים לשלטון
גם משליפים? ברור, יש לי איזה מיליון שיטות שהמצאתי
נכנסים ללחץ? לא אוהבים מבחנים? לא מצליחים במבחנים? אממ.. תלוי במה אוהבים פיזיקה? לא ואת המורה לפיזיקה? איכסה, לא. כותבים בעט? כן אם כן אז… שחור? כן אדום? גם כחול? גם ירוק? גם סגול? גם אחר: מעתיקים שיעורים בהפסקות? לא, לא איכפת לי אם אני לא עושה חולמים על בצפר? לאאאאאאאאאא חולמים על תלמידי מבצפר? לא חולמים על מורות? לא
אלא אם זה סיוט
שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים? שתי חברות שלי רייצ'ל וטל איזה מורה אתם הכי אוהבים? לספרות איזה מקצוע אתם הכי אוהבים? ספרות ואנגלית מה אתם אוהבים בסנוויץ'? כלום איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר? קולה אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה?? אם לא דלגו ל - * חולמים עליו/ה בלילה? הוא / היא יודע/ת מזה? אם לא, אז למה את/ה חושבת ככה… ואם כן, מאיפה?? יש לכם יומן? כן • מה אתם כותבים בו? משפטים • האם יש לכם דברים סודיים בתיק? חוץ מסיגריות שהיו לי פעם, לא • ותאים סודיים לא • באיזה צבע התיק שלכם? שחור • והמחברות? כל מיני צבעים • האם הוא כברבימי חמישי? ? • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון אנגלית • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי? לא זוכרת, אין לי כוח לבדוק • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה? על כל דבר בערך • לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם? מיליון פעם • נכשלתם במבחן? כמעט תמיד
• ובתעודה? לא, סוף שנה אני נחמדה אז אומרים לי שאני מנסה להשתפר • מה אמרו עליך ביום הורים? שאני מופרעת
• יש לך כתב יפה? לפעמים • ומחברות מסודרות? לא • אם את בת ... • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך? פזור. • איזה מכנסיית את אוהבת לבוא ... ? גם איזה צבע.. ג'ינס\שחורות • וחולצות?? ??????????????????????????? • גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...? נמוכה • ונעליים ... מותגים או רגיל [כולה בצפר..] נא לפרט.. מותגים. ALLSTAR, PUMA • בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? • מותג או לא משנה? • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..??????????????????????????? [גם זו שאלה רטורית!!] לא
איכסה.
 

coullette

New member
גיכנגנבצ

שאלון בצפר… זה או זה.. מתמטיקה או ביולוגיה? מתמטיקה אלגברה או הנדסה? אלגברה ספרות או לשון? ספרות חינוך גופני או מחשבים? מחשבים טכנולוגיה או כימיה? כימיה ערבית או אנגלית ? אנגלית גאוגרפיה או הסטוריה? גיאוגרפיה אזרחות או חינוך? חינוך מורשת או שעה עם הרכזת? רכזת שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9? 9 קפיטריה או אוכל מהבית ? קפיטריה לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל? לא יודעת אני לומדת עד 8 כוסעמק מחנכת או מורה לתנ"ך? מחנכת יועצת או מנהלת? יועצת טיול שנתי או גיחה? חח טיו"ש טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00? תלוי.בשלח זה עם שינה? חופש פסח או חנוכה? פסח חופש גדול … בקיץ או בחורף? קיץ בני גורן או משו אחר? יואל גבע שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן? מה זה.אחוק שלי ואת המורה ללשון? אין לי כבר ואת המורה לתנ"ך? כנל אוהבים חנ"ג? לא ושל"ח? מה זה? וחינוך? כן אוהבים ש.ב??? [רטורי אבל שיהיה] לע אוהבים להיות חולים בימי בצפר לא.כי אז צריך להשלים מבריזנים? כן חננות? לא חורשים למבחנים? לא יושבים בסוף הכיתה? באמצע יושבים בשורה הראשונה או האחרונה? ראה שאלה לפני מעתיקים במבחנים? לא גם משליפים? לא נכנסים ללחץ? קצת אוהבים מבחנים? לא מצליחים במבחנים? לא אוהבים פיזיקה? לא ואת המורה לפיזיקה? אין כותבים בעט? כן אם כן אז… שחור? אדום? כחול? ירוק? סגול? אחר: כל הצבעים מעתיקים שיעורים בהפסקות? מצלמת חולמים על בצפר? לא חולמים על תלמידי מבצפר? לא חולמים על מורות? לא שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים? משתנה.לפעמים ליד צבי/טניה/אמילה...תלוי איזה שיעור איזה מורה אתם הכי אוהבים? לא אוהבת אף אחד איזה מקצוע אתם הכי אוהבים? אין מה אתם אוהבים בסנוויץ'? אבוקדו/גבינת שמנת איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר? לא לוקחת (קונה) אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה?? אם לא דלגו ל - * פחח כולם שם מכוערים חולמים עליו/ה בלילה? הוא / היא יודע/ת מזה? אם לא, אז למה את/ה חושבת ככה… ואם כן, מאיפה?? יש לכם יומן? כן • מה אתם כותבים בו? מה שאני צריכה לעשות • האם יש לכם דברים סודיים בתיק? לא • ותאים סודיים לא • באיזה צבע התיק שלכם? כתום • והמחברות? אין מחברות.זה דפים • האם הוא כברבימי חמישי? • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון חלון • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי? פסיכופתולוגיה • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה? כן • לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם? לא • נכשלתם במבחן? כן • ובתעודה? לא • מה אמרו עליך ביום הורים? שאני לא לומדת • יש לך כתב יפה? כן • ומחברות מסודרות? כן • אם את בת ... • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך? לפעמים • איזה מכנסיית את אוהבת לבוא ... ? גם איזה צבע.. לא יודעת רגיל • וחולצות?? מה שבא לי • גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...? עד הברך • ונעליים ... מותגים או רגיל [כולה בצפר..] נא לפרט.. רגיל • בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? • מותג או לא משנה? • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..??????????????????????????? [גם זו שאלה רטורית!!]
 
עונה..

שאלון בצפר… זה או זה.. מתמטיקה או ביולוגיה? שניהם אלגברה או הנדסה? הנדסה ספרות או לשון? ספרות חינוך גופני או מחשבים? חינוך גופני טכנולוגיה או כימיה? אף אחד ערבית או אנגלית ? אנגלית גאוגרפיה או הסטוריה? היסטוריה אזרחות או חינוך? חינוך מורשת או שעה עם הרכזת? שעה עם הרכזת שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9? התחלה ב-9 קפיטריה או אוכל מהבית ? קפיטריה לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל? רגיל מחנכת או מורה לתנ"ך? יועצת או מנהלת? יועצת טיול שנתי או גיחה? טיול שנתי טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00? טיול שלח חופש פסח או חנוכה? פסח חופש גדול … בקיץ או בחורף? בקיץ בני גורן או משו אחר? שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן? ואת המורה ללשון? ואת המורה לתנ"ך?כן אוהבים חנ"ג? כן ושל"ח? כן וחינוך? כן אוהבים ש.ב??? [רטורי אבל שיהיה] חחחחח ממש.... מה פתאום?! אוהבים להיות חולים בימי בצפר כן מבריזנים? די חננות? לא חורשים למבחנים? לא יושבים בסוף הכיתה? כן יושבים בשורה הראשונה או האחרונה? אחת לפני אחרונה מעתיקים במבחנים? כן גם משליפים? לא נכנסים ללחץ? לא אוהבים מבחנים? תפסתם אותי מצליחים במבחנים? לפעמים אוהבים פיזיקה? קצת ואת המורה לפיזיקה? לא כותבים בעט? כן אם כן אז… שחור? לפעמים אדום? לא כחול? לפעמים ירוק? לא סגול? לא אחר: מעתיקים שיעורים בהפסקות? לא חולמים על בצפר? כן חולמים על תלמידי מבצפר? לא חולמים על מורות? לא שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים? אין לי מקום קבוע איזה מורה אתם הכי אוהבים? איזה מקצוע אתם הכי אוהבים? מה אתם אוהבים בסנוויץ'? כלום איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר? כלום אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה?? אם לא דלגו ל - * חולמים עליו/ה בלילה? הוא / היא יודע/ת מזה? אם לא, אז למה את/ה חושבת ככה… ואם כן, מאיפה?? יש לכם יומן? כן • מה אתם כותבים בו? מה זה משנה? אישי! • האם יש לכם דברים סודיים בתיק? כן • ותאים סודיים? כן • באיזה צבע התיק שלכם? ורוד • והמחברות? עם ציורים • האם הוא כברבימי חמישי? • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון? מתמטיקה • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי? לא זוכרת • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה? לא • לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם? נו ברור • נכשלתם במבחן? מי לא?! מה אמרו עליך ביום הורים? לא זוכרת • יש לך כתב יפה? לדעתי • ומחברות מסודרות? כן • אם את בת ... כן • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך? פזור • איזה מכנסיית את אוהבת לבוא ... ? גם איזה צבע.. ג'ינס • וחולצות?? לא רחבות, בכל הצבעים (זה לא תלוי רק בצבע) • גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...? גזרה נמוכה • ונעליים ... מותגים או רגיל [כולה בצפר..] נא לפרט.. אני מעדיפה מותגים-אבל יש לי "מותגים" ב"רמה" יותר "נמוכה".. • בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? • מותג או לא משנה? • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..??????????????????????????? [גם זו שאלה רטורית!!] חחח
 

מ ו ג ה

New member
עווונההה

שאלון בצפר… זה או זה.. מתמטיקה או ביולוגיה? ביולוגיה אלגברה או הנדסה? אלגברה ספרות או לשון? ספרות חינוך גופני או מחשבים? חינוך גופני טכנולוגיה או כימיה? טכנולוגיה ערבית או אנגלית ? אנגלית גאוגרפיה או הסטוריה? הסטוריה אזרחות או חינוך? חינוך מורשת או שעה עם הרכזת? שעה עם הרכזת
שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9? סוף יום קפיטריה או אוכל מהבית ? קפיטריה לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל? לומדים בשישי וכמעט כל הימים ב3 וחצי
מחנכת או מורה לתנ"ך? מחנכת יועצת או מנהלת? מנהלת טיול שנתי או גיחה? טיול שנתייי =] טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00? אה?!? חופש פסח או חנוכה? פסח..השנה חנוכה יצא קצר בעעע חופש גדול … בקיץ או בחורף? בקיץ ברור!!!! בני גורן או משו אחר? משו אחר!!!!!!!! שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן? ל=======א...קודם כל הבנאדם הרס לנו ת'חיים וחוצמי זה הבנאדם נורא נורא נורא נורא נורא טחון! ואת המורה ללשון? כן..היא דווקא פסדרר, חח היא מדברת מהאף וזה XD ואת המורה לתנ"ך? לא ממש ...היא דומה לרפיקי, זה שמרח את סימבה במצח..נו הקופיף הזה הכחול ממלך האריות..קופי שלו
אוהבים חנ"ג? לאא ושל"ח? מזה וחינוך? כן אוהבים ש.ב??? [רטורי אבל שיהיה] נו בטחחחח
אוהבים להיות חולים בימי בצפר? בטחח מבריזנים? לא הכיי חננות? לא
חורשים למבחנים? כבר לאאא יושבים בסוף הכיתה? לאא יושבים בשורה הראשונה או האחרונה? שנייהה מעתיקים במבחנים? בטחח גם משליפים? כןן...תורת השליפים דווקא מוצאת חן בעייני =] נכנסים ללחץ? כןן אוהבים מבחנים? האמת שנאי מחכה לשעה של המבחן רק כדי לגמור עם זה אבל בככה לא אוהבת בעעע מצליחים במבחנים? מממ תלוי חיחחי אוהבים פיזיקה? ל=========א בעעע....50 זה הציון הכי גבוה ביינתים
ואת המורה לפיזיקה? אממ כן היא סבבה...אבל היא נורא לחוצה יוו כותבים בעט? כהה אם כן אז… שחור?
אדום? כחול? לפעמיםם ירוק? סגול? אחר: מעתיקים שיעורים בהפסקות? כההה אם יש זמןן גם בשיעוריםם חולמים על בצפר? ל-א חולמים על תלמידי מבצפר? חיחיח כן חולמים על מורות? נראלי חלמתי פעם על איזו מורהה שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים? ליד ספיר כפרעליהה איזה מורה אתם הכי אוהבים? אמממ ענבר המורה למחשבים איזה מקצוע אתם הכי אוהבים? אממ ביולוגיה מה אתם אוהבים בסנוויץ'? חביתה :-פ יאמממ איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר? מים או פחית קולהה אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה?? לאא אם לא דלגו ל - * חולמים עליו/ה בלילה? הוא / היא יודע/ת מזה? אם לא, אז למה את/ה חושבת ככה… ואם כן, מאיפה?? יש לכם יומן? כהה • מה אתם כותבים בו? סתםם ימי הולדת ובתחילת השנה את מה שצריך...ולפעמים מבחנים • האם יש לכם דברים סודיים בתיק? לאא רוקנתי הכל
חיחי • ותאים סודיים? לאא • באיזה צבע התיק שלכם? שחור לבןן זברה כזה של בילה בונג • והמחברות? אין מוגדרררר • האם הוא כברבימי חמישי? מה??????? • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון? מתמטיקה ...מרבע לשמונה עד 10 וחצי יש לי שלוש שעות מתמטיקה!!! איזה סבללל
• ומה בשעה הראשונה ביום שלישי? פיזיקהההה! בע • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה? אממ כהה נראלי בכיתה ח'...על אייזה אישור טיול שלא הבאתי
• לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם? אממ כהה • נכשלתם במבחן? כהה • ובתעודה? לא עוד לא ברוךךך השם..אבל זה יגיע בשליש הזה..בפיזיקה :] • מה אמרו עליך ביום הורים? שאני צכה להשתפר..למה אני בכיתה מדעית...חחח • יש לך כתב יפה? כןן :] • ומחברות מסודרות? כההה • אם את בת ... • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך? לפעמים בקוקס או בחצי קוקו ולפעמים מתולתל עם סיכות • איזה מכנסיים את אוהבת לבוא ... ? גם איזה צבע.. ברור שג'ינס...איזה צבע?
כחוללל בהיר או כהה חחח • וחולצות?? ביצפררר :OOO בקיץ צמודות ובחורףף סוויצ'רטים קנגורו וכאלו • גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...? עד הברךךך • ונעליים ... מותגים או רגיל [כולה בצפר..] נא לפרט.. מגפיים של מרקו...ונעלי ספורט אדידס • בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? • מותג או לא משנה? • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..??????????????????????????? [גם זו שאלה רטורית!!] חחחח ל==========א אוהבת ביצפר אולי רק בגלל ההפסקות הקרועות עם חברים שלי חיחיח
 

CrazyYoYo

New member
תשובות

זה או זה.. מתמטיקה או ביולוגיה? ביולוגיה אלגברה או הנדסה? הנדסה ספרות או לשון? ספרות חינוך גופני או מחשבים? חינוך גופני טכנולוגיה או כימיה? כימיה ערבית או אנגלית ? אנגלית גאוגרפיה או הסטוריה? היסטוריה אזרחות או חינוך? חינוך מורשת או שעה עם הרכזת? שעה עם הרכזת[?] שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9? התחלה ב-9 קפיטריה או אוכל מהבית ? מהבית לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל? רגיל מחנכת או מורה לתנ"ך? מחנכת יועצת או מנהלת? מנהלת טיול שנתי או גיחה? שנתי טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00? שלח חופש פסח או חנוכה? פסח חופש גדול … בקיץ או בחורף? קיץ X: בני גורן או משו אחר? מה שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן? אין דעה ואת המורה ללשון? לא ואת המורה לתנ"ך? כן אוהבים חנ"ג? כן ושל"ח?לא וחינוך?כן אוהבים ש.ב??? [רטורי אבל שיהיה] אוהבים להיות חולים בימי בצפר לא מבריזנים? לא חננות? תגידו אתם
חורשים למבחנים? לא יושבים בסוף הכיתה?לא יושבים בשורה הראשונה או האחרונה? לא זה ולא זה :X מעתיקים במבחנים? לא גם משליפים? לא נכנסים ללחץ? לא אוהבים מבחנים? לא מצליחים במבחנים? כן אוהבים פיזיקה?לא לומד ואת המורה לפיזיקה?^ כותבים בעט? לא אם כן אז… שחור? אדום? כחול? ירוק? סגול? אחר: עפרון מעתיקים שיעורים בהפסקות? לא חולמים על בצפר? לא חולמים על תלמידי מבצפר? לפעמים חולמים על מורות? חלמתי שאני מרביץ למורה ללשון:-| שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים? ליד חבר איזה מורה אתם הכי אוהבים? מחנכת איזה מקצוע אתם הכי אוהבים? ספורט ומדעים מה אתם אוהבים בסנוויץ'? שוקולד
למרות שאף פעם אני לא לוקח כזהX: איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר? מים אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה?? אם לא דלגו ל - * אולי חולמים עליו/ה בלילה? כן הוא / היא יודע/ת מזה? אולי אם לא, אז למה את/ה חושבת ככה… ואם כן, מאיפה?? יש לכם יומן? בלוג • מה אתם כותבים בו? מה שקורה ביומיום • האם יש לכם דברים סודיים בתיק? לא • ותאים סודיים לא • באיזה צבע התיק שלכם? שחור • והמחברות? משתנה • האם הוא כברבימי חמישי? מה? • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון אין לי כח לבדוק במערכת • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי? היסטוריה • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה? לא • לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם? כן • נכשלתם במבחן? כן • ובתעודה? לא • מה אמרו עליך ביום הורים? שאני מקסים • יש לך כתב יפה? אפשר להגיד • ומחברות מסודרות? כן • אם את בת ... • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך? • איזה מכנסיית את אוהבת לבוא ... ? גם איזה צבע.. • וחולצות?? • גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...? • ונעליים ... מותגים או רגיל [כולה בצפר..] נא לפרט.. • בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? גם וגם • מותג או לא משנה? לא משנה • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..??????????????????????????? [גם זו שאלה רטורית!!] מאוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
עונה

מתמטיקה או ביולוגיה?ביולוגיה אלגברה או הנדסה?הנדסה ספרות או לשון?לשון חינוך גופני או מחשבים?מחשבים טכנולוגיה או כימיה?טכנולוגיה ערבית או אנגלית ? ערבית גאוגרפיה או הסטוריה?היסטוריה אזרחות או חינוך?חינוך מורשת או שעה עם הרכזת?עם הרכזת(שהיאבעצם גם המכחנחת) שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9?התחלה ב 9 קפיטריה או אוכל מהבית ? קפיטריה לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל?לא לומדים יום שישי מחנכת או מורה לתנ"ך?מחנכת יועצת או מנהלת?יועצת טיול שנתי או גיחה?טיול שנתי טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00?טיול של"ח חופש פסח או חנוכה?פסח חופש גדול … בקיץ או בחורף?בקיץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ בני גורן או משו אחר?אה? שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן?מי זה? ואת המורה ללשון?לא ואת המורה לתנ"ך?לא אוהבים חנ"ג?לא ושל"ח?לא וחינוך?כן אוהבים ש.ב??? [רטורי אבל שיהיה]לא אוהבים להיות חולים בימי בצפרכן מבריזנים?כן חננות?לא חורשים למבחנים?לא יושבים בסוף הכיתה?לא יושבים בשורה הראשונה או האחרונה?אמצע מעתיקים במבחנים?לפעמים גם משליפים?כן נכנסים ללחץ?לא אוהבים מבחנים?לא מצליחים במבחנים?לא אוהבים פיזיקה?לא ואת המורה לפיזיקה?לא כותבים בעט?כן אם כן אז… שחור?כן אדום?כן כחול?כן ירוק?כן סגול?כן אחר: כן... מעתיקים שיעורים בהפסקות?כן חולמים על בצפר?כן חולמים על תלמידי מבצפר?כן חולמים על מורות? כן שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים?ירדן פילוסוף איזה מורה אתם הכי אוהבים?אפחת איזה מקצוע אתם הכי אוהבים?לא אוהבת אום מקצועעע מה אתם אוהבים בסנוויץ'?גבינה צהובה איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר?לא לוקחת אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה?? אם לא דלגו ל - *לא חולמים עליו/ה בלילה? הוא / היא יודע/ת מזה? אם לא, אז למה את/ה חושבת ככה… ואם כן, מאיפה?? יש לכם יומן?כן • מה אתם כותבים בו? לא כותבת בו.... • האם יש לכם דברים סודיים בתיק?לא • ותאים סודיים-כן • באיזה צבע התיק שלכם?צבע של צבא • והמחברות?כל מיני • האם הוא כברבימי חמישי? • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון- מולטימדיה • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי?לא זוכרת • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה?לא • לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם?כן • נכשלתם במבחן?כן • ובתעודה?לא • מה אמרו עליך ביום הורים?צריך להשתפר היה היה טוב • יש לך כתב יפה?לא • ומחברות מסודרות?לא • אם את בת ... • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך? פזור • איזה מכנסיית את אוהבת לבוא ... ? גם איזה צבע..-ג'ינס וטרניגים • וחולצות??חולצות בית ספר • גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...?גזרה נמוכנה יותר נוח• ונעליים ... מותגים או רגיל [כולה בצפר..] נא לפרט....מותגים • בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? • מותג או לא משנה? • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..??????????????????????????? לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא[גם זו שאלה רטורית!!]
 

britney4u

New member
עונה! ../images/Emo13.gif

זה או זה.. מתמטיקה או ביולוגיה? מתמטיקה אלגברה או הנדסה?
איכס!!! אממ.... אלגברה ספרות או לשון? הממ, לשון בסדר וספרות גם בסדר.. אני מניח שספרות, בגלל המורה המטומטמת שיש לי חינוך גופני או מחשבים? חינוך גופני (=שיעור חופשי) טכנולוגיה או כימיה? מעולם לא למדתי את המקצועות האלה :/ ערבית או אנגלית ? אנגלית גאוגרפיה או הסטוריה?
הסטוריה ZzZzZzZ אזרחות או חינוך? חינוך
מורשת או שעה עם הרכזת? שעה עם הרכז* שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9? שיעור חופשי בסוף היום (ללכת הביתה-DUH) קפיטריה או אוכל מהבית ? קפיטריה לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל? רגיל מחנכת או מורה לתנ"ך? מחכנת יועצת או מנהלת? יועצת טיול שנתי או גיחה? טיול שנתי
טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00? טיול חופש פסח או חנוכה? חנוכה, פסח - ארוך מדי חופש גדול … בקיץ או בחורף? בחורף בני גורן או משו אחר? משו אחר ולא משנה מה!!! שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן? לא ואת המורה ללשון? ל וגם לא שונא ואת המורה לתנ"ך? לא אוהבים חנ"ג? לא ושל"ח? לא וחינוך? כן! מעניין אוהבים ש.ב??? [רטורי אבל שיהיה] --> צודק, רטורי ביותר אוהבים להיות חולים בימי בצפר- תלוי במצב הרוח מבריזנים? כן, מאוד חננות? ל-א! חורשים למבחנים? לא חורשים, לומדים קצת וגם זה בקושי יושבים בסוף הכיתה?
כמעט יושבים בשורה הראשונה או האחרונה? שורה אחת לפני אחרונה מעתיקים במבחנים? כן! גם משליפים? לפעמים נכנסים ללחץ? תלוי איזה מבחן זה אוהבים מבחנים? ממש לא מצליחים במבחנים? יש לי ציונים ממוצעים בהכל אוהבים פיזיקה? לא יודע מה זה בכלל
ואת המורה לפיזיקה?
כותבים בעט? כן! אם כן אז… שחור?
אדום?
כחול?
ירוק?
סגול?
אחר: בהכל! מעתיקים שיעורים בהפסקות? כן חולמים על בצפר? חחחחחח לאאאאאא חולמים על תלמידי מבצפר? לא חולמים על מורות? ממש לא
שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים? חבר טוב שלי איזה מורה אתם הכי אוהבים? המחנך והמורה לספרות- בגלל שהיא ממש מצחיקה עקב טימטומה הגדול איזה מקצוע אתם הכי אוהבים? תקשורת! ותאטרון מה אתם אוהבים בסנוויץ'? שוקולד או חביתה עם מיונז איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר? לא לוקח אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה?? אם לא דלגו ל - * חולמים עליו/ה בלילה? הוא / היא יודע/ת מזה? אם לא, אז למה את/ה חושבת ככה… ואם כן, מאיפה?? יש לכם יומן? היה
• מה אתם כותבים בו? מה קרה לי בכל יום • האם יש לכם דברים סודיים בתיק? לא • ותאים סודיים - לא • באיזה צבע התיק שלכם? כחול-שחור • והמחברות? צבעוניות • האם הוא כברבימי חמישי? האע?!
• מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון? תעבורה • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי? ספרות • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה? כן, כשהייתי בכיתה ד' המורה רשמה לי ביומן שהייתי רע וכו' ואמרה שההורים יחתמו על זה ולא רציתי שהם יראו אז חתמתי במקומם
כן, אני יודע, הייתי ילד מאוד נבון! • לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם? כן, וואו זה היה מביך. • נכשלתם במבחן? ברור • ובתעודה? לא נראה לי • מה אמרו עליך ביום הורים? שאני ילד עם פונטציאל גדול • יש לך כתב יפה? כן, למרות שהוא התדרדר בשנתיים האחרונות • ומחברות מסודרות? לא כל כך
• בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? ג'ינס, ואני בא רגיל כשיי ספורט באותו יום • מותג או לא משנה? לא משנה, העיקר שהחולצה תהיה יפה • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..??????????????????????????? [גם זו שאלה רטורית!!] האמת היא שכן!
 

nni8

New member
עונה

שאלון בצפר… זה או זה.. מתמטיקה או ביולוגיה?בילולוגיה אלגברה או הנדסה?בעע בעעע בעעע כלום!! ספרות או לשון?ספרות חינוך גופני או מחשבים?מחשבים חח כי אין לי טכנולוגיה או כימיה?טכנולוגיה|= ערבית או אנגלית ? ערבית כי אני לא לומדת גאוגרפיה או הסטוריה?היסטורייי אזרחות או חינוך?אזרחות כי יש לי מחנך חינוך איתו זה לא טוב בכלל|= מורשת או שעה עם הרכזת?שעה עם הרכזת חח שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9?להשתחרר בסוף היום חח קפיטריה או אוכל מהבית ? קיוסק חוחו לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל?רגיל מחנכת או מורה לתנ"ך?מורה לתנ"ך יועצת או מנהלת?יועצתת טיול שנתי או גיחה?טיול שנתי טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00?טיול|= חופש פסח או חנוכה?פסח חופש גדול … בקיץ או בחורף?קיץ בני גורן או משו אחר?בעע שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן?לא=\ ואת המורה ללשון?לא ממש ואת המורה לתנ"ך?בערך אוהבים חנ"ג?לא ושל"ח?אין לנו וחינוך?לא אוהבים ש.ב??? [רטורי אבל שיהיה]אממ אהממ אוהבים להיות חולים בימי בצפר? אם אין משו רציני להשלים כן מבריזנים?לפעמים חננות?לפעמים חיחי חורשים למבחנים?לא יושבים בסוף הכיתה?אמצע יושבים בשורה הראשונה או האחרונה?אמצע מעתיקים במבחנים?לא ממש גם משליפים?לפעמים נכנסים ללחץ?כן אוהבים מבחנים?מאודד לא מצליחים במבחנים?לא אוהבים פיזיקה?לאאאאא ואת המורה לפיזיקה?בסדר כותבים בעט?כן אם כן אז… שחור?כן אדום?כן כחול?כן ירוק?לא סגול?כן אחר: ורוד חחח מעתיקים שיעורים בהפסקות?לפעמים חולמים על בצפר?לא חולמים על תלמידי מבצפר?לפעמים חולמים על מורות? לא ממש אולי פעם אחת בלעלעל=\=\ שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים?חחח זה מתחלף איזה מורה אתם הכי אוהבים?יש כמה חיחי איזה מקצוע אתם הכי אוהבים?היסטורי מה אתם אוהבים בסנוויץ'?טוסט או מהקיוסק איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר?אני לא אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה?? אם לא דלגו ל - * חולמים עליו/ה בלילה? הוא / היא יודע/ת מזה? אם לא, אז למה את/ה חושבת ככה… ואם כן, מאיפה?? יש לכם יומן? • מה אתם כותבים בו? אירועים יותר משיעורים חח • האם יש לכם דברים סודיים בתיק?לא • ותאים סודיים? לא • באיזה צבע התיק שלכם?אדום • והמחברות?כל מיני • האם הוא כברבימי חמישי?לא • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון?אנגלית • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי?היסטוריה • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה?לא • לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם?כן • נכשלתם במבחן?כן • ובתעודה?כן • מה אמרו עליך ביום הורים?אממפפ • יש לך כתב יפה?לאדעת לא משו • ומחברות מסודרות?תלוי איזה • אם את בת ... • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך? פזור • איזה מכנסיית את אוהבת לבוא ... ? גם איזה צבע..לאדעת • וחולצות??בציפר • גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...?=\ • ונעליים ... מותגים או רגיל [כולה בצפר..] נא לפרט..כל הנעליים שלי זה מותגים או הרוב אז כן=\ • בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? • מותג או לא משנה? • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..??????????????????????????? [גם זו שאלה רטורית!!]
 

yardenga

New member
אני

שאלון בצפר… זה או זה.. מתמטיקה או ביולוגיה? ביולוגיה.. אלגברה או הנדסה?שומדבר ספרות או לשון? ספרות חינוך גופני או מחשבים? מחשבים טכנולוגיה או כימיה? ממ לא למדתי שומדבר מזה ערבית או אנגלית ? אנגלית גאוגרפיה או הסטוריה? היסטוריה אזרחות או חינוך? חינוך מורשת או שעה עם הרכזת? מורשת שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9? התחלה ב 9 קפיטריה או אוכל מהבית ? קפיטריה.. אבל תלוי איזה אוכל לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל? רגיל.. ממלא אנחנו בקושי לומדים בגלל קיצוצים.. מחנכת או מורה לתנ"ך? מחנכתת יועצת או מנהלת? יועצת טיול שנתי או גיחה? מה זה גיחה? טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00? מה זה של"ח? חופש פסח או חנוכה? פסח חופש גדול … בקיץ או בחורף? בקיץ בני גורן או משו אחר? משהו אחר.. שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן? לא ואת המורה ללשון?לא ואת המורה לתנ"ך?לא אוהבים חנ"ג?לא ושל"ח?לא יודעת מה זה וחינוך? כן אוהבים ש.ב??? [רטורי אבל שיהיה] לא אוהבים להיות חולים בימי בצפר כן מבריזנים?כן חננות?לא חורשים למבחנים?לא יושבים בסוף הכיתה? לא.. לצערי :\ יושבים בשורה הראשונה או האחרונה? אמצעית מעתיקים במבחנים? לא גם משליפים?אמממ נכנסים ללחץ?כן אוהבים מבחנים?לא מצליחים במבחנים?כן אוהבים פיזיקה?לא ואת המורה לפיזיקה? לא לומדת כותבים בעט? אממ כן אם כן אז… שחור? כן אדום?כן כחול?ככן ירוק?לא סגול?לא אחר: עיפרון.. גם בזה אני רושמת.. מעתיקים שיעורים בהפסקות? כן חולמים על בצפר? לא חולמים על תלמידי מבצפר? לא חולמים על מורות? לא שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים? דניאל... איזה מורה אתם הכי אוהבים? למדעים איזה מקצוע אתם הכי אוהבים?שומדבר מה אתם אוהבים בסנוויץ'?שוקולד איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר? קולה.. לא.. קולה אני קונה משם אם אני לוקחת אז מים אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה?? אם לא דלגו ל - * חולמים עליו/ה בלילה? הוא / היא יודע/ת מזה? אם לא, אז למה את/ה חושבת ככה… ואם כן, מאיפה?? יש לכם יומן? לא ממש • מה אתם כותבים בו? כלטם האמת • האם יש לכם דברים סודיים בתיק? המממממ • ותאים סודיים כן • באיזה צבע התיק שלכם? שחור • והמחברות? ציבעוניות • האם הוא כברבימי חמישי? מה??? • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון אמממ חנ"ג • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי? יווו ספרות • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה? כן על המון דברים • לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם?כן • נכשלתם במבחן? מממ לא השנה.. בלי עין הרעעע טפו טפו טפו • ובתעודה? כנ"ל • מה אמרו עליך ביום הורים? שאני שקטה ובלה ובלה ובלה • יש לך כתב יפה? לא • ומחברות מסודרות? לא • אם את בת ... • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך? פעם כן ופעם לא • איזה מכנסיית את אוהבת לבוא ... ? גם איזה צבע.. ג'ינס.. כחול בעיקר • וחולצות?? יש רק חולצות בצפר רגילות • גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...? מה קשור.? ואממ לא יודעת • ונעליים ... מותגים או רגיל [כולה בצפר..] נא לפרט.. אולסטאר.. חוץ משיעורי ספורט שזה חיקוי של פומה ב 50 שקל כדי שהאולסטאר לא יהרסו חח • בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? • מותג או לא משנה? • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..??????????????????????????? [גם זו שאלה רטורית!!] לאא!!!!!!!!!!!!
 

Guitar Girl1

New member
בעע

שאלון בצפר… זה או זה.. מתמטיקה או ביולוגיה? ביולוגיה אלגברה או הנדסה? המממ... אלגברה ספרות או לשון? איכסה פיכסה זאת שאלה קשה.. נניח שלשון חינוך גופני או מחשבים? חנ"ג טכנולוגיה או כימיה? טכנולוגיה (לא שקיים דבר כזה בימנו) ערבית או אנגלית ? אנגלית!!! גאוגרפיה או הסטוריה? גאוגרפיה אזרחות או חינוך? חינוך מורשת או שעה עם הרכזת? שעה עם הרכזת... שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9? אם זה בסוף היום אז הולכים הביתה קפיטריה או אוכל מהבית ? עלק קפיטריה.. לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל? לא ללמוד שישי ולסיים ב4 מחנכת או מורה לתנ"ך? מחנכתתתתתתתת *סגידה* יועצת או מנהלת? טחחח.. אממ היועצת הי הר מהלך אז עדיף המנהל כבר טיול שנתי או גיחה? טיול שנתי (ותאמינו לי שגיחה זה סבל) טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00? של"ח חופש פסח או חנוכה? פסחחחח@!@! חופש גדול … בקיץ או בחורף? בחורף
(חבל שאין דבר כזה) בני גורן או משו אחר? כל דבר אחר.... שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן? לא ואת המורה ללשון? היא קרציה ואת המורה לתנ"ך? מעצבנת אוהבים חנ"ג? שונאת מתעבת ושל"ח? מקצוע כזה מיותר.. וחינוך? חופשי.. אוהבים ש.ב??? [רטורי אבל שיהיה] חולה על זה.. מחכה לזה כל רגע נתון אוהבים להיות חולים בימי בצפר? לא מבריזנים? לא חננות? לא חורשים למבחנים? אפשר להגיד יושבים בסוף הכיתה? באמצע אבל הכי בצד יושבים בשורה הראשונה או האחרונה? באמצע! מעתיקים במבחנים? השנה כבר לא גם משליפים? לא נכנסים ללחץ? מאוד אוהבים מבחנים? נו תעשו לי טובה... מצליחים במבחנים? לא
אוהבים פיזיקה? ממש לא.. אני לא לומדת את זה ואת המורה לפיזיקה? לא אבל אני יודעת טוב מאוד שהוא ממש גרוע כותבים בעט? כן אם כן אז… שחור? גם אדום? לפעמים.. כחול? הכי הרבה בכחול ירוק? לא סגול? לא אחר: לפעמים אני כותבת גם בעיפרון... מעתיקים שיעורים בהפסקות? השנה כבר לא חולמים על בצפר? רק לפני מבחנים כשיש לי סיוטים חולמים על תלמידי מבצפר? לצערי כן חולמים על מורות? חחחחח לעיתים רחוקות שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים? ליד חברה איזה מורה אתם הכי אוהבים? המחנכנת שלי שהיא המורה למוזיקה איזה מקצוע אתם הכי אוהבים? שאלה קשה.. אולי מחשבים או מוזיקה (תולדות) מה אתם אוהבים בסנוויץ'? גבינה צהבהבה איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר? מים.. אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה?? אם לא דלגו ל - * לאאאאא חולמים עליו/ה בלילה? הוא / היא יודע/ת מזה? אם לא, אז למה את/ה חושבת ככה… ואם כן, מאיפה?? יש לכם יומן? • מה אתם כותבים בו? אין לי יומן • האם יש לכם דברים סודיים בתיק? לא.. • ותאים סודיים לא • באיזה צבע התיק שלכם? שחור • והמחברות? כל מיני.. אדום כחול וכאלה • האם הוא כברבימי חמישי? אה? • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון? מוזיקה • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי? גם מוזיקה • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה? לא שזכור לי • לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם? כן.. הרבה *אופס* • נכשלתם במבחן? כן • ובתעודה? לא • מה אמרו עליך ביום הורים? שאני מקסימה וכל זה.. אבל בקטע של הציונים עדיף שלא תדעו • יש לך כתב יפה? ממש לא
• ומחברות מסודרות? אממ ככה ככה • אם את בת ... • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך? אני אוספת רק לחנ"ג • איזה מכנסיית את אוהבת לבוא ... ? גם איזה צבע.. ג'ינסים • וחולצות?? חולצות בצפר
• גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...? זה לא נוח עד הברך • ונעליים ... מותגים או רגיל [כולה בצפר..] נא לפרט.. אולסטאר וואנס • בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? • מותג או לא משנה? • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..??????????????????????????? [גם זו שאלה רטורית!!] אממ אז הינה לכם תשובה ממצאת נורא: ללללללללללללללללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
 

ffiendd

New member
../images/Emo13.gif../images/Emo54.gif

זה או זה.. מתמטיקה או ביולוגיה? ביו, למרות שגם זה לא. אלגברה או הנדסה? גאומטריה. ספרות או לשון? ספרות. חינוך גופני או מחשבים? חנ"ג. טכנולוגיה או כימיה? מהזה טכנולוגיה, למדתי את זה בה'. כימיה, וגם זה לאמשהו. ערבית או אנגלית ? אנגלית. גאוגרפיה או הסטוריה? הסטוריה. אזרחות או חינוך? גם וגם, שני שיעורים מהנים נורא. מורשת או שעה עם הרכזת? מורשת? למדתי בח'. שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9? שיעור חופשי. קפיטריה או אוכל מהבית ? קפיטריה. לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל? לא ללמוד יום שישי. מחנכת או מורה לתנ"ך? מחנכת. יועצת או מנהלת? יועצת. טיול שנתי או גיחה? טיול שנתי. טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00? של"ח. חופש פסח או חנוכה? פסח. חופש גדול … בקיץ או בחורף? חורף. אבל כבר התרגלתי לקיץ. בני גורן או משו אחר? משהו אחר. שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן? למזלי כבר לא לומדת אותו. לא. ואת המורה ללשון? היא בסדר. ואת המורה לתנ"ך? ממש לא. אוהבים חנ"ג? זה נחמד. ושל"ח? זה בסדר, לפעמים. וחינוך? הכי פאן. אוהבים ש.ב? מה רע. אוהבים להיות חולים בימי בצפר? ממש לא. מבריזנים? כן. חננות? שאלה טפשית. חורשים למבחנים? לא. יושבים בסוף הכיתה? כן. יושבים בשורה הראשונה או האחרונה? אחרונה. מעתיקים במבחנים? כן. גם משליפים? פעם ב, כשיש לי כח להכין. נכנסים ללחץ? לפעמים. אוהבים מבחנים? כשאני יודעת. מצליחים במבחנים? ^ אוהבים פיזיקה? לא לומדת. ואת המורה לפיזיקה? - כותבים בעט? בעפרון מכני. לפעמים בעט. אם כן אז… שחור? גם. אדום? גם. כחול? לא. ירוק? לא. סגול? לא. אחר: - מעתיקים שיעורים בהפסקות? חה, למי יש כח. חולמים על בצפר? לפעמים. חולמים על תלמידי מבצפר? לרוב. חולמים על מורות? לפעמים. שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים? דניאלתה. איזה מורה אתם הכי אוהבים? הרצל, ושוקי. איזה מקצוע אתם הכי אוהבים? היסטוריה, ציור. מה אתם אוהבים בסנוויץ'? גבינה לבנה. למרות שאני לאוכלת סנדוויץ'. איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר? מים. אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה? ישלי חבר, הבחורים מהכתה לא מספיק טובים בשבילזה. חולמים עליו/ה בלילה? - הוא / היא יודע/ת מזה? - אם לא, אז למה את/ה חושבת ככה… ואם כן, מאיפה? - יש לכם יומן? כן. • מה אתם כותבים בו? תוכניות, שיעורים, מציירת שטויות. • האם יש לכם דברים סודיים בתיק? לא, לא ממש. • ותאים סודיים? אין לי מה לשים בהם. • באיזה צבע התיק שלכם? כחול. • והמחברות? כלמיני. • האם הוא כברבימי חמישי? לא, דווקא הכיקל. • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון? לשון. • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי? תולדות. • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה? זה לא לזייף, זה לחתום על טיול של"ח כי אין לי כח להביא להם את זה. • לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם? מהזה תפסו אותי? אומרים. • נכשלתם במבחן? כן. • ובתעודה? כן. • מה אמרו עליך ביום הורים? שאני חכמה. • יש לך כתב יפה? כן. • ומחברות מסודרות? כן. • אם את בת ... • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך? שיער פזור. כרגע. • איזה מכנסיית את אוהבת לבוא ... ? כל המכנסיים שלי טובים. • וחולצות? כנ"ל. • גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...? מעדיפה עד הברך או עד חצי הרגל. • ונעליים ... מותגים או רגיל [כולה בצפר..] נא לפרט.. עקב. מגף שחור עם עקב גבוה. • בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? • מותג או לא משנה? • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..? [גם זו שאלה רטורית!!] כן.
 

essit

New member
אני.......

שאלון בצפר… זה או זה.. מתמטיקה או ביולוגיה?שניהם בעעעעע אלגברה או הנדסה?אלגברה ספרות או לשון?גם וגםםםם חינוך גופני או מחשבים?מחשביייייים טכנולוגיה או כימיה?טכנולוגיה ערבית או אנגלית ? ערבית גאוגרפיה או הסטוריה?הסטוריה אזרחות או חינוך?אצלנו זה אותו דבר מורשת או שעה עם הרכזת?מורשתתתת חחחח שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9?התחלה ב9 קפיטריה או אוכל מהבית ? לפעמים זה ולפעמים זה לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל?רגיל מחנכת או מורה לתנ"ך?לא היא ולא היא(שתיהן כלבות) יועצת או מנהלת?מנהלת טיול שנתי או גיחה?גם וגם אבל עדיף שנתיייייי טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00?של"ח חופש פסח או חנוכה?פסססח חופש גדול … בקיץ או בחורף?עדיף חורף בני גורן או משו אחר?משו אחרררר שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן?לא ואת המורה ללשון?תגדירו"אוהבים"היא בסדר... ואת המורה לתנ"ך?לא סובלים אותההההההה אוהבים חנ"ג?אה...ככה ככה ושל"ח?כןןן וחינוך?אההה אוהבים ש.ב??? [רטורי אבל שיהיה]ברורררררררררררררררררררררררררר..שלא אוהבים להיות חולים בימי בצפר?לא אוהבת להיות חולה אבל עדיף... מבריזנים?לא חננות?לאאאאאאאא חורשים למבחנים?לא יושבים בסוף הכיתה?לא יושבים בשורה הראשונה או האחרונה?אמצע... מעתיקים במבחנים?לא גם משליפים?לא נכנסים ללחץ?לא אוהבים מבחנים?לא מצליחים במבחנים?כשלומדים אז כן.. אוהבים פיזיקה?לאאאאאאא ואת המורה לפיזיקה?לאאאאא כותבים בעט?גם אם כן אז… שחור?כן אדום? כחול?כן ירוק? סגול? אחר: מעתיקים שיעורים בהפסקות?לא חולמים על בצפר?לאאאאאאאא חולמים על תלמידי מבצפר?לאאאאאאאא חולמים על מורות? לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים?מישהי... איזה מורה אתם הכי אוהבים?לא אוהבת אף אחת.....אבל עדיף לשון איזה מקצוע אתם הכי אוהבים?לשון+ספרות.. מה אתם אוהבים בסנוויץ'? איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר?מים אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה?? אם לא דלגו ל - * חולמים עליו/ה בלילה? הוא / היא יודע/ת מזה? אם לא, אז למה את/ה חושבת ככה… ואם כן, מאיפה?? יש לכם יומן?לא • מה אתם כותבים בו? • האם יש לכם דברים סודיים בתיק?כן • ותאים סודיים-לא • באיזה צבע התיק שלכם?כחול-שחור • והמחברות?כל מיני...... • האם הוא כברבימי חמישי?מאווווד • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון?לא זוכרת • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי?------- • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה?לא • לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם?כן • נכשלתם במבחן?כןן • ובתעודה?כן • מה אמרו עליך ביום הורים?שאני חמודה...חחחח • יש לך כתב יפה?כן • ומחברות מסודרות?כן • אם את בת ...כןןן • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך?פזור • איזה מכנסיית את אוהבת לבוא ... ? גם איזה צבע..ג'ינסים • וחולצות??חולצות בית ספר • גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...?רגילות נו... • ונעליים ... מותגים או רגיל [כולה בצפר..] נא לפרט..י ויש • בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? • מותג או לא משנה? • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..??????????????????????????? [גם זו שאלה רטורית!!]אוהבת את ההפסקות...חוץ מזה.........לא!
 

Come Alive

New member
אוקיאוקיאוקיאוקיאוקי

זה או זה.. מתמטיקה או ביולוגיה? מתמטיקה אלגברה או הנדסה? אלגברה ספרות או לשון? ספרות חינוך גופני או מחשבים? מחשבים טכנולוגיה או כימיה? טכנולוגיה ערבית או אנגלית ? אנגלית גאוגרפיה או הסטוריה? הסטוריה אזרחות או חינוך? חינוך מורשת או שעה עם הרכזת? שעה עם הרכזת שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9? שיעור חופשי בסוף היום קפיטריה או אוכל מהבית? קפיטריה לא לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל? רגיל. מחנכת או מורה לתנ"ך? מורה לתנ"ך יועצת או מנהלת? יועצת טיול שנתי או גיחה? מהזה גיחה
טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00? לימודים רגילים עד 13.00 חופש פסח או חנוכה? פסח חופש גדול … בקיץ או בחורף? בקיץ בני גורן או משו אחר? משו אחר שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן?
ואת המורה ללשון?
ואת המורה לתנ"ך?
אוהבים חנ"ג?
ושל"ח?
וחינוך?
אוהבים ש.ב??? [רטורי אבל שיהיה]
אוהבים להיות חולים בימי בצפר
מבריזנים?
חננות?
חורשים למבחנים?
יושבים בסוף הכיתה?
יושבים בשורה הראשונה או האחרונה? אחרונה. מעתיקים במבחנים? לפעמים. גם משליפים?
נכנסים ללחץ?
אוהבים מבחנים?
מצליחים במבחנים? לפעמים.. תלוי. אוהבים פיזיקה?
ואת המורה לפיזיקה? אין לי מורה לפיזיקה. כותבים בעט?
אם כן אז… שחור?
אדום?
כחול?
ירוק?
סגול?
אחר: ורוד/תכלת מעתיקים שיעורים בהפסקות?
חולמים על בצפר?
חולמים על תלמידי מבצפר?
חולמים על מורות?
שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים? לבד
איזה מורה אתם הכי אוהבים? המורה לתנ"ך, ספרות והבעה (אותה מורה) איזה מקצוע אתם הכי אוהבים? הבעה. מה אתם אוהבים בסנוויץ'? אני לא אוכלת סנדוויצ'ים. איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר? אני לא. • יש לכם יומן? לא • מה אתם כותבים בו? לא • האם יש לכם דברים סודיים בתיק? לא חוץ מטמפונים
• ותאים סודיים? לא. • באיזה צבע התיק שלכם? משובץ אדום-שחור-ירוק-צהוב כזה. כמו חצאית סקוטית. • והמחברות? זה קלסרים. ויש עליהם ציורים. • האם הוא כברבימי חמישי? מה. • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון? חלון • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי? גאוגרפיה. • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה? כן. על כמעט הכל
• לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם? כן • נכשלתם במבחן? כן • ובתעודה? כן • מה אמרו עליך ביום הורים? לא משו. • יש לך כתב יפה? כן • ומחברות מסודרות? לא • אם את בת ... • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך? לא. בעיקרון פזור אבל עכשיו הרסתי לעצמי ת'פוני אז אני עם סיכות שמחזיקות את הפוני למעלה. זה יפה. • איזה מכנסיית את אוהבת לבוא ... ? גם איזה צבע.. ג'ינס. נחשו איזה צבע
• וחולצות?? הכי אוהבת גווני כחול, מבליט לי את העיניים. • גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...? גזרה נמוכה (אבל מה הקשר) • ונעליים ... מותגים או רגיל [כולה בצפר..] נא לפרט..- מכפת לי עזבו אותי. • בכללי אתם אוהבים בצפר..??????????????????????????? [גם זו שאלה רטורית!!] וואו, תיזהרי שלא להרדם שם על המקש של הסימן שאלה. לא.
 
למעלה