בני גורן מלך המספרים
New member
../images/Emo82.gif../images/Emo63.gif
מתמטיקה או ביולוגיה? ביולוגיה אלגברה או הנדסה? אלגברה (מה זה הנדסה?? גאומטריה!) ספרות או לשון? לא לומד ספרות... חינוך גופני או מחשבים? לא לומד מחשבים.. טכנולוגיה או כימיה? לא לומד את שניהם
ערבית או אנגלית ? לא לומד ערבית.. גאוגרפיה או הסטוריה? לא לומד הסטוריה.. (זה מתחיל להיות משעמם..) אזרחות או חינוך? חינוך, ברור! מורשת או שעה עם הרכזת? לא לומד את שניהם.. שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9? ברור שבסוף- כי אז משתחררים הביתה.. קפיטריה או אוכל מהבית? תלוי מה בא.. לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל? אני לומד כל יום עד אחרי 6 ולא לומד ביום שישי.. מחנכת או מורה לתנ"ך? זה אותו אחד. יועצת או מנהלת? לא נראה לי שיש לנו יועצת.. טיול שנתי או גיחה? גיחה טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00? אין לנו טיול של"ח.. מה זה? חופש פסח או חנוכה? חנוכה! חופש גדול … בקיץ או בחורף? ברור שבקיץ.. בני גורן או משו אחר? רק בני גורן!
שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן? ברווור
(סתם- אני צוחק, כמובן..) ואת המורה ללשון? לא כל כך. אבל מי לומד לשון? גמרתי עם זה לפני שנתיים! ואת המורה לתנ"ך? סבבה... אוהבים חנ"ג? לא ממש.. ושל"ח? אין לנו. מה זה?? וחינוך? למה לא? אוהבים ש.ב??? [רטורי אבל שיהיה] מ-מ-ש!! אוהבים להיות חולים בימי בצפר? לא אוהב להיות חולה בכלל.. מבריזנים? כן.... חננות? לא! חורשים למבחנים? לא ממש... יושבים בסוף הכיתה? בצד כזה.. יושבים בשורה הראשונה או האחרונה? באמצע בערך מעתיקים במבחנים? לא! גם משליפים? מה?! נכנסים ללחץ? רוב הזמן לא.. אוהבים מבחנים? מי אוהב?! מצליחים במבחנים? תלוי באיזה מקצוע.. אוהבים פיזיקה? לא לומד.. ואת המורה לפיזיקה? אני לא לומד! כותבים בעט? כן אם כן אז… שחור? מה שיש!! אדום? כחול? ירוק? סגול? אחר: מעתיקים שיעורים בהפסקות? מי עושה שיעורים בכלל? חולמים על בצפר? לא.. חולמים על תלמידים מבצפר? יש מצב.. חולמים על מורות? לא ממש.. שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים? בעיקרון ליד רועי איזה מורה אתם הכי אוהבים? אממ.. לא יודע. אולי את הרב חגי איזה מקצוע אתם הכי אוהבים? נראה לי גמרא.. מה אתם אוהבים בסנדוויץ'? גבינה או חומוס איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר? אם אני לא שוכח אז בקבוק מים אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה?? אם לא דלגו ל - * חולמים עליו/ה בלילה? הוא / היא יודע/ת מזה? אם לא, אז למה את/ה חושבת ככה… ואם כן, מאיפה?? יש לכם יומן? לא • מה אתם כותבים בו? - • האם יש לכם דברים סודיים בתיק? לא • ותאים סודיים? לא • באיזה צבע התיק שלכם? חום בהיר עם כתום • והמחברות? למי יש מחברות?... • האם הוא כברבימי חמישי? מה?! • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון? נראה לי תנ"ך • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי? שיחה עם הראש ישיבה • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה? לא שזכור לי.. • לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם? מה זה "תפסו"?.. • נכשלתם במבחן? בטח.. • ובתעודה? כן ברור • מה אמרו עליך ביום הורים? לא יודע, לא ממש התעניינתי.. • יש לך כתב יפה? כן • ומחברות מסודרות? ממש לא! • אם את בת ... • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך? • איזה מכנסיית את אוהבת לבוא ... ? גם איזה צבע.. • וחולצות?? • גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...? • ונעליים ... מותגים או רגיל [כולה בצפר..] נא לפרט.. • בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? מה שיוצא.. • מותג או לא משנה? לא משנה • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..??????????????????????????? [גם זו שאלה רטורית!!] ...
מתמטיקה או ביולוגיה? ביולוגיה אלגברה או הנדסה? אלגברה (מה זה הנדסה?? גאומטריה!) ספרות או לשון? לא לומד ספרות... חינוך גופני או מחשבים? לא לומד מחשבים.. טכנולוגיה או כימיה? לא לומד את שניהם