אייל ../images/Emo24.gif
התגובה של אתמול נכתבה בהשראת היום המזעזע שהיה לי, ממי-אני כל כך מאמינה בך, אתה עם רגליים על הקרקע, לא מצפה לניסים ונפלאות, לא הוקוס פוקוס, יש לך ציפיות הגיוניות, לגיטמיות, מודעות. שיחות זה תמיד טוב, לשחרר, להוציא דברים שתקועים בפנים, להוציא דברים שלא נוח לך לדבר עליהם עם אף אחד אחר. אני דווקא נגד הקלות הבלתי נסבלת שבה נותנים מרשמים לתרופות, לא הפסיכולוגים כמובן. אתה תהיה בסדר, אני יודעת את זה. ואני פה, מחזיקה לך אצבעות.