שאלה

  • פותח הנושא vo5
  • פורסם בתאריך
היי

התכוונתי לאייל על גבול האור ואם אתה מצליח לבד אז אחלה. יש כאלה שלא יכולים לבד. אני דיאטה לא מסוגלת לבד, חייבת פיקוח, אז בטח שלחפור בנפש קשה לי יותר.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
למרות הרוח במפרשים

אנחנו קוראים שהיא לא הסיטה אותך מההחלטה לנסות להעזר באיש מקצוע. ונכון שאין לו מקל קסמים, ונכון שאין לו תשובות לשלוף מהכובע.. אבל אולי כן תהיה לך ולו את היכולת להגדיר עבורךמהי הדרך בה אתה רוצה לצעוד, ולעזור לך להבין וללמוד איך לצעוד בה. ואולי יש מעט שאלות, חששות, ואפילו תקוות.. אתה מוזמן לקרוא במאמר כיצד להעזר בטיפול נפשי. אולי זה יפיג קצת חששות אם קיימות, אולי זה יעשה את הצעד ההחלטה למשהו יותר ברור ומובן. מחזיקים אצבעות, מזמינים אותך לשוב ולספר איך יהיה.
 
למעלה