אני ממש ממש מפחדת לא לעבור!
שמעתי כבר הרבה פעמים, שמי שרוצה את זה- עוברת. אז אני רוצה את זה. אז יש לי סיכוי לעבור? (אני מצטערת על כל ההטרדות, אבל אני ממש רוצה לעבור את זה. לקח לי שנה וחצי להשיג את המיון הזה!!) ושוב אני אשאל- יש בנות שהם ב-10? (מה-10 ועד ה-11?)