שאלה

מיקס מפ

New member
אני ממש ממש מפחדת לא לעבור!

שמעתי כבר הרבה פעמים, שמי שרוצה את זה- עוברת. אז אני רוצה את זה. אז יש לי סיכוי לעבור? (אני מצטערת על כל ההטרדות, אבל אני ממש רוצה לעבור את זה. לקח לי שנה וחצי להשיג את המיון הזה!!) ושוב אני אשאל- יש בנות שהם ב-10? (מה-10 ועד ה-11?)
 
טוב קודם כל אל תלחיצי ת'צמך כ"כ...

אני מכירה מלא בנות שעשו את זה גם ב12 ומשהו ועברו ת'גיבוש... כי כמו שכבר אמרתי, הריצה בפרט והכושר הגופני בכלל הם לא המרכיב העיקרי בגיבוש הזה, אפילו אולי מרכיב פחות רלוונטי... באמת, את צריכה לרצות את זה, להוכיח שאת רוצה את זה, וזהו
 

Katia18

New member
10 דקות 2000 זה לא כזה קשה

אולי זה נדמה לך ככה אבל זה ממש לא ביג דיל!
 
למעלה