שאלה

שאלה

לפי מה שהבנתי בגיבוש לוחמות המבחנים של בר אור הם מאוד קשים.... אני יודעת שצריך לעשות ריצת 2000 ב10 דק' כפיפות בטן 80+ בדקה שכיבות שמיכה 70+ בדקה אם אני עושה את הריצה ברבע שעה.... עושה בדקה איזה 40-50 כפיפות בטן.. ו..15-20 שכיבות שמיכה.... זה אומר שאני לא יתקבל להיות לוחמת ? תודה לכל מי שיכול לעזור
 
לבנות זה 50 שכיבות שמיכה...

(מרפקים קוראים לזה). ונראה לי גם שבטן ומרפקים זה בשתי דקות ולא בדקה, כל עוד אין הפסקה של יותר משתי שניות בין כפיפה לכפיפה...
 
תיקון קל

בס"ד הבטן נמדדת במשך 2 דקות. לשכיבות השמיכה אין זמן מוגבל. אבלו, בשני המקרים, אסור לנוח (באיזושהי פוזיציה) למשך יותר מ-2 שניות
 

atypique

New member
אני חושב שאצל בנות אין זמן בבטן

לפחות ככה שמעתי מידידה שלי, אתה יכול לאשר או לשלול?
 
לצערי לא. אבל

בס"ד אני כן יכול לומר, שבעת השירות עצמו (ולא במיונים) גם לבנים וגם לבנות אין בכלל הגבלת זמן. האושר.
 

PHTLS

New member
תיקון

ביום סיירות גם אין הגבלה לבטן ולמרפקים (חדש..)
 
הבהרה

בס"ד אני הייתי ביום הסיירות האחרון שהיה (יולי). והייתה הגבלת זמן. אני אהיה גם בראשון שיהיה במחזור הזה. אני אחזור ואדווח. :)
 

PHTLS

New member
לא...

בגשם הוא נהיה קשה.. היית שם ..? יש שם מן אדמה אדומה כזאת, שנרטבת ונהיית מאוד חלקה..
 
הייתי שם. השתתפתי ביום סיירות

בס"ד אדמה אדומה?... לא היית איפה שעושים את התיזוזים. עושים אותם בדיונה
 

מיקס מפ

New member
בטן על זמן?

אני חשבתי שהבטן ללא זמן, כי חברה שלי שהייתה בגיבוש בשנה שעברה, עשתה בטן בלי הגבלת זמן. (וגם ידיים).
 

Nicki

New member
לבנות זה בלי הגבלת זמן

והתוצאות המדוייקות של הבטן הם 86 ושל הידיים 48. לא זוכרת מה צריך בריצה. בכל אופן החלוקה היא 15% מהציון- ידיים, 15%- בטן ו70% ריצה. ככה שאם עושים ידיים ובטן מלא מתחילים את הריצה עם ציון של 30. בהצלחה!
 

y a i r n

New member
פשוט תתאמני

הכי חזק שלך.. ויהיה טוב.. בבטן את בסדר גמור..על 40-50 בטן לא מעיפים אף אחד.. בידיים תנסי לשפר קצת.. וריצה.. שם הבעיה שלך.. פשוט רוצי כל יומיים ככה 2-3-4 ק"מ וזה יירד לך עם הזמן לתוצאה טובה יותר..
 
אל תדאגי...

במיונים ללוחמה לא בודקים רק ת'כושר הגופני שלך, ובטח שלא ייפסלו אותך אם אין לך את ההישגים הכי גבוהים שיש, או אפילו נמוכים... כושר זה דבר שבונים, וזה לא קריטריון כזה חשוב, בטח שלא הכי חשוב במיונים האלו... תני את כולך, בכל סוגי המבחנים ביום גיבוש הזה, ויהיה טוב
 

מיקס מפ

New member
באמת?

מה אם אני עושה 11:00 בערך, בריצת 2000? אני מתאמנת, אבל מסיבות כאלה ואחרות אין לי מוטיבציה רבה לגיבוש הזה... אבל אני כבר מנוסה בזחילות, אלונקות, שקים, ספרינטים, איך להתנהג בגיבוש, מה כדאי לעשות ומה לא. מה החסרונות שלי בגיבוש ומה היתרונות. הריצה הזאת עלולה להכשיל אותי???
 
נו מה...?

כתבתי בדיוק את ההיפך... אמרתי שהם לא מחפשים ת'כושר דווקא בגיבוש... מחפשים ת'מוטיבציה, את הכוח רצון ואת הנכונות לעשות מה שצריך, כשאת נותנת את כל מה שאת יכולה, גם אם זה לא הכי טוב שיש מבין כולם... כי שוב, כושר אפשר לבנות... הגיבוש לא מורכב רק מכושר גופני וקרבי, יש גם ראיון אישי, מבחנים פסיכוטכניים, כמה מבדקים נוספים, של התמודדיות במצבים נתונים וכל מיני דברים נוספים... לא רק הכושר שלך אם בכלל משחק כאן תפקיד...
 
למעלה