נעמה השרוטה מחולון
New member
שאלה
לפי מה שהבנתי בגיבוש לוחמות המבחנים של בר אור הם מאוד קשים.... אני יודעת שצריך לעשות ריצת 2000 ב10 דק' כפיפות בטן 80+ בדקה שכיבות שמיכה 70+ בדקה אם אני עושה את הריצה ברבע שעה.... עושה בדקה איזה 40-50 כפיפות בטן.. ו..15-20 שכיבות שמיכה.... זה אומר שאני לא יתקבל להיות לוחמת ? תודה לכל מי שיכול לעזור
לפי מה שהבנתי בגיבוש לוחמות המבחנים של בר אור הם מאוד קשים.... אני יודעת שצריך לעשות ריצת 2000 ב10 דק' כפיפות בטן 80+ בדקה שכיבות שמיכה 70+ בדקה אם אני עושה את הריצה ברבע שעה.... עושה בדקה איזה 40-50 כפיפות בטן.. ו..15-20 שכיבות שמיכה.... זה אומר שאני לא יתקבל להיות לוחמת ? תודה לכל מי שיכול לעזור