Silver Spiderweb
New member
הממ... להגיע לקטע פיזי זה נורא קל
קטע רגשי - זה תלוי באיך אתה מפרש את ה...קטע שקורה באותו רגע. אישית אני מוצאת את זה הרבה יותר קשה להגיד למישהו שאני מרגישה משהו כלפיו מאשר פשוט לנשק אותו. עכשיו איך אתה מגיע למצב שאתה מתנשק עם מישהי? הכלל הפשוט ביותר הוא - תסתכל לה הרבה בעיניים. אל תעתיק את המבט. זה אומר המון. עכשיו, לפי כמה זמן היא מחזיקה, אתה יכול לדעת אם היא מעוניינת או לא: אם היא מזיזה את המבט על ההתחלה (אבל היה לפחות רגע שהסתכלתם ישר בעיניים - אחרת יכול להיות שהיא סתם לא ננעלה על המבט) - זה סימן שהיא לא מעוניינת. אתה יכול לנסות עוד כמה פעמים, יכול להיות שהיא תשנה את דעתה... אם היא מזיזה ממך את העיניים רק אחרי כמה זמן שהסתכלתם אחד בשני, זה סימן או שהיא במבוכה או שהיא לא בטוחה מה בדיוק היא רוצה. במקרה הזה אתה צריך, לדעתי, לתת לה זמן, לעשות את זה עוד כמה פעמים (להסתכל בעיניים) ורק אחר כך להגיע לשלב שבו אתה מתקרב ומנשק (אני אסביר בהמשך). אם היא משתפת פעולה ונועצת בך מבט בחזרה, תשתדל להיות בטוח קודם, לפי הבעת הפנים שלה, שהיא באמת מתכוונת למה שאתה מתכוון ולא סתם משחקת קרב עיניים. אתה יודע מה, בעצם אתה לא צריך לעשות את זה. אם היא משתפת פעולה זה בעייה שלה. מכאן אני הייתי נותנת לך אור ירוק להתקדם, גם בתור חברה הכי טובה שלה. עכשיו מה שנשאר לך זה להתקרב אליה, בלי להוריד את המבט. אם אתם דיי רחוקים תעשה את זה ממש לאט. אתה תצטרך קצת סבלנות. או שתעשה את זה כאילו בצחוק, כאילו אתה בוחן אותה. לפי דעתי היא תמשיך לשתף פעולה, למרות שיכול להיות שהיא תשבור את המבט. אל תתייאש עדיין. תנסה עוד פעם. רק תשמור על המרחק שכבר צמצמת. בכל מקרה, בגלל ההגבלה הזו כדאי בכלל להתחיל את נעיצת העיניים הזו כשדיי קרובים. ככה גם הזמן שצריך לאישור הוא בד"ך יותר קצר. קיצור, אחרי שאתה מספיק קרוב, תשפשף את קצה האף שלך בשלה, ואם היא לא מתרחקת אז זה שלך בטוח ואתה יכול להרגע ולנשק אותה כאוות נפשך. היא בטוח רוצה את זה, אחרת היא כבר הייתה מתרחקת. עכשיו, אני ממש נגד לעשות משהו אם אתה חושב שיש מצב שהיא לא מעוניינת, כי זה יכול לגרום לה להצטרך להבהיר לך במילים שהיא לא מעוניינת וזה יוצר מצב ממש מביך ומגעיל. אגב, בזמן כל המבטים האלה תדבר בשקט או אל תדבר בכלל. זה מעצים את המסר. זה מה שיש לי לתת לך בקשר לזה. אחר כך תזרום אם מה שיש לך להגיד. רק אל תיהיה ישיר מדי! בבקשה! בבקשה! אל תיהיה ישיר! זה מגעיל! זה כל כך הרבה יותר יפה כשמבינים לבד את הכוונה... בקשר לדברים אחרים שכתבת: פסק זמן של שבוע זה בכלל לא כל כך הרבה ויש סבירות גדולה שעוד יש לה משקעים ממנו. למרות זאת, אני חוזרת ואומרת שאם היא הסכימה לצאת אתך כזוג, יש סבירות גדולה שהיא לא באמת התכוונה שזה יהיה ידידותי בלבד. לכן לא הייתי נותנת לזה 50:50, אלא הרבה יותר (לטובתך). חוץ מזה, שאם אתה ידיד שלה, זה אומר שאתה נחמד בעיניה, וכייף לה אתך, וזה כבר אומר שיש לך פוטנציאל. אתה בטח גם לא מכוער, אז בכלל הסיכויים שלך הם טובים. בתכלס, אני מאמינה שלכל אחד שהוא יפה בצורה סבירה ונחמד בצורה סבירה יש לו פוטנציאל עם כל אחד. אלא אם זה בן אדם ממש ממש בררן... ואגב, 3 שנים זה המון זמן... מסכן...
ועוד אגב, ממש לא נורא שטעית. אתה לא צריך להצטער
קטע רגשי - זה תלוי באיך אתה מפרש את ה...קטע שקורה באותו רגע. אישית אני מוצאת את זה הרבה יותר קשה להגיד למישהו שאני מרגישה משהו כלפיו מאשר פשוט לנשק אותו. עכשיו איך אתה מגיע למצב שאתה מתנשק עם מישהי? הכלל הפשוט ביותר הוא - תסתכל לה הרבה בעיניים. אל תעתיק את המבט. זה אומר המון. עכשיו, לפי כמה זמן היא מחזיקה, אתה יכול לדעת אם היא מעוניינת או לא: אם היא מזיזה את המבט על ההתחלה (אבל היה לפחות רגע שהסתכלתם ישר בעיניים - אחרת יכול להיות שהיא סתם לא ננעלה על המבט) - זה סימן שהיא לא מעוניינת. אתה יכול לנסות עוד כמה פעמים, יכול להיות שהיא תשנה את דעתה... אם היא מזיזה ממך את העיניים רק אחרי כמה זמן שהסתכלתם אחד בשני, זה סימן או שהיא במבוכה או שהיא לא בטוחה מה בדיוק היא רוצה. במקרה הזה אתה צריך, לדעתי, לתת לה זמן, לעשות את זה עוד כמה פעמים (להסתכל בעיניים) ורק אחר כך להגיע לשלב שבו אתה מתקרב ומנשק (אני אסביר בהמשך). אם היא משתפת פעולה ונועצת בך מבט בחזרה, תשתדל להיות בטוח קודם, לפי הבעת הפנים שלה, שהיא באמת מתכוונת למה שאתה מתכוון ולא סתם משחקת קרב עיניים. אתה יודע מה, בעצם אתה לא צריך לעשות את זה. אם היא משתפת פעולה זה בעייה שלה. מכאן אני הייתי נותנת לך אור ירוק להתקדם, גם בתור חברה הכי טובה שלה. עכשיו מה שנשאר לך זה להתקרב אליה, בלי להוריד את המבט. אם אתם דיי רחוקים תעשה את זה ממש לאט. אתה תצטרך קצת סבלנות. או שתעשה את זה כאילו בצחוק, כאילו אתה בוחן אותה. לפי דעתי היא תמשיך לשתף פעולה, למרות שיכול להיות שהיא תשבור את המבט. אל תתייאש עדיין. תנסה עוד פעם. רק תשמור על המרחק שכבר צמצמת. בכל מקרה, בגלל ההגבלה הזו כדאי בכלל להתחיל את נעיצת העיניים הזו כשדיי קרובים. ככה גם הזמן שצריך לאישור הוא בד"ך יותר קצר. קיצור, אחרי שאתה מספיק קרוב, תשפשף את קצה האף שלך בשלה, ואם היא לא מתרחקת אז זה שלך בטוח ואתה יכול להרגע ולנשק אותה כאוות נפשך. היא בטוח רוצה את זה, אחרת היא כבר הייתה מתרחקת. עכשיו, אני ממש נגד לעשות משהו אם אתה חושב שיש מצב שהיא לא מעוניינת, כי זה יכול לגרום לה להצטרך להבהיר לך במילים שהיא לא מעוניינת וזה יוצר מצב ממש מביך ומגעיל. אגב, בזמן כל המבטים האלה תדבר בשקט או אל תדבר בכלל. זה מעצים את המסר. זה מה שיש לי לתת לך בקשר לזה. אחר כך תזרום אם מה שיש לך להגיד. רק אל תיהיה ישיר מדי! בבקשה! בבקשה! אל תיהיה ישיר! זה מגעיל! זה כל כך הרבה יותר יפה כשמבינים לבד את הכוונה... בקשר לדברים אחרים שכתבת: פסק זמן של שבוע זה בכלל לא כל כך הרבה ויש סבירות גדולה שעוד יש לה משקעים ממנו. למרות זאת, אני חוזרת ואומרת שאם היא הסכימה לצאת אתך כזוג, יש סבירות גדולה שהיא לא באמת התכוונה שזה יהיה ידידותי בלבד. לכן לא הייתי נותנת לזה 50:50, אלא הרבה יותר (לטובתך). חוץ מזה, שאם אתה ידיד שלה, זה אומר שאתה נחמד בעיניה, וכייף לה אתך, וזה כבר אומר שיש לך פוטנציאל. אתה בטח גם לא מכוער, אז בכלל הסיכויים שלך הם טובים. בתכלס, אני מאמינה שלכל אחד שהוא יפה בצורה סבירה ונחמד בצורה סבירה יש לו פוטנציאל עם כל אחד. אלא אם זה בן אדם ממש ממש בררן... ואגב, 3 שנים זה המון זמן... מסכן...