בנינו המטורף
New member
שאלה.....
אוקי , ככה אני בן 17 , לא הייתה לי קשר רציני בכלל , והכרתי ילדה לפני שלוש שנים. אני לא יודע מה קרה , אבל הקשר שלנו נותק לשנה , ואז נפגשנו בעבודה לפני כמה שבועות , וחזרנו להיות בקשר..... אני חולה על הילדה הזאת , ואני מאוהב בה ( אבל לא מאוהב בה עד הסוף ) הצעתי לה לצאת בסילבסטר , והיא הסכימה , אך בתור ידידים..... היה לה חבר שהיא בקשר איתו שנה וחצי , ועכשיו הם בפסק זמן , ועבר שבוע... אני רוצה להציע לה לצאת אחרי הסילבסטר , בתור דייט , ואני לא יודע אם היא תסכים.... הילדה הזאת אוהבת אותי גם , אבל בתור ידיד , ואני רוצה שזה יתפתח למשהו יותר מיזה. מה אתם אומרים לי לעשות? מה אתם מציעים?
אוקי , ככה אני בן 17 , לא הייתה לי קשר רציני בכלל , והכרתי ילדה לפני שלוש שנים. אני לא יודע מה קרה , אבל הקשר שלנו נותק לשנה , ואז נפגשנו בעבודה לפני כמה שבועות , וחזרנו להיות בקשר..... אני חולה על הילדה הזאת , ואני מאוהב בה ( אבל לא מאוהב בה עד הסוף ) הצעתי לה לצאת בסילבסטר , והיא הסכימה , אך בתור ידידים..... היה לה חבר שהיא בקשר איתו שנה וחצי , ועכשיו הם בפסק זמן , ועבר שבוע... אני רוצה להציע לה לצאת אחרי הסילבסטר , בתור דייט , ואני לא יודע אם היא תסכים.... הילדה הזאת אוהבת אותי גם , אבל בתור ידיד , ואני רוצה שזה יתפתח למשהו יותר מיזה. מה אתם אומרים לי לעשות? מה אתם מציעים?