שאלה.....

הממ... להגיע לקטע פיזי זה נורא קל

קטע רגשי - זה תלוי באיך אתה מפרש את ה...קטע שקורה באותו רגע. אישית אני מוצאת את זה הרבה יותר קשה להגיד למישהו שאני מרגישה משהו כלפיו מאשר פשוט לנשק אותו. עכשיו איך אתה מגיע למצב שאתה מתנשק עם מישהי? הכלל הפשוט ביותר הוא - תסתכל לה הרבה בעיניים. אל תעתיק את המבט. זה אומר המון. עכשיו, לפי כמה זמן היא מחזיקה, אתה יכול לדעת אם היא מעוניינת או לא: אם היא מזיזה את המבט על ההתחלה (אבל היה לפחות רגע שהסתכלתם ישר בעיניים - אחרת יכול להיות שהיא סתם לא ננעלה על המבט) - זה סימן שהיא לא מעוניינת. אתה יכול לנסות עוד כמה פעמים, יכול להיות שהיא תשנה את דעתה... אם היא מזיזה ממך את העיניים רק אחרי כמה זמן שהסתכלתם אחד בשני, זה סימן או שהיא במבוכה או שהיא לא בטוחה מה בדיוק היא רוצה. במקרה הזה אתה צריך, לדעתי, לתת לה זמן, לעשות את זה עוד כמה פעמים (להסתכל בעיניים) ורק אחר כך להגיע לשלב שבו אתה מתקרב ומנשק (אני אסביר בהמשך). אם היא משתפת פעולה ונועצת בך מבט בחזרה, תשתדל להיות בטוח קודם, לפי הבעת הפנים שלה, שהיא באמת מתכוונת למה שאתה מתכוון ולא סתם משחקת קרב עיניים. אתה יודע מה, בעצם אתה לא צריך לעשות את זה. אם היא משתפת פעולה זה בעייה שלה. מכאן אני הייתי נותנת לך אור ירוק להתקדם, גם בתור חברה הכי טובה שלה. עכשיו מה שנשאר לך זה להתקרב אליה, בלי להוריד את המבט. אם אתם דיי רחוקים תעשה את זה ממש לאט. אתה תצטרך קצת סבלנות. או שתעשה את זה כאילו בצחוק, כאילו אתה בוחן אותה. לפי דעתי היא תמשיך לשתף פעולה, למרות שיכול להיות שהיא תשבור את המבט. אל תתייאש עדיין. תנסה עוד פעם. רק תשמור על המרחק שכבר צמצמת. בכל מקרה, בגלל ההגבלה הזו כדאי בכלל להתחיל את נעיצת העיניים הזו כשדיי קרובים. ככה גם הזמן שצריך לאישור הוא בד"ך יותר קצר. קיצור, אחרי שאתה מספיק קרוב, תשפשף את קצה האף שלך בשלה, ואם היא לא מתרחקת אז זה שלך בטוח ואתה יכול להרגע ולנשק אותה כאוות נפשך. היא בטוח רוצה את זה, אחרת היא כבר הייתה מתרחקת. עכשיו, אני ממש נגד לעשות משהו אם אתה חושב שיש מצב שהיא לא מעוניינת, כי זה יכול לגרום לה להצטרך להבהיר לך במילים שהיא לא מעוניינת וזה יוצר מצב ממש מביך ומגעיל. אגב, בזמן כל המבטים האלה תדבר בשקט או אל תדבר בכלל. זה מעצים את המסר. זה מה שיש לי לתת לך בקשר לזה. אחר כך תזרום אם מה שיש לך להגיד. רק אל תיהיה ישיר מדי! בבקשה! בבקשה! אל תיהיה ישיר! זה מגעיל! זה כל כך הרבה יותר יפה כשמבינים לבד את הכוונה... בקשר לדברים אחרים שכתבת: פסק זמן של שבוע זה בכלל לא כל כך הרבה ויש סבירות גדולה שעוד יש לה משקעים ממנו. למרות זאת, אני חוזרת ואומרת שאם היא הסכימה לצאת אתך כזוג, יש סבירות גדולה שהיא לא באמת התכוונה שזה יהיה ידידותי בלבד. לכן לא הייתי נותנת לזה 50:50, אלא הרבה יותר (לטובתך). חוץ מזה, שאם אתה ידיד שלה, זה אומר שאתה נחמד בעיניה, וכייף לה אתך, וזה כבר אומר שיש לך פוטנציאל. אתה בטח גם לא מכוער, אז בכלל הסיכויים שלך הם טובים. בתכלס, אני מאמינה שלכל אחד שהוא יפה בצורה סבירה ונחמד בצורה סבירה יש לו פוטנציאל עם כל אחד. אלא אם זה בן אדם ממש ממש בררן... ואגב, 3 שנים זה המון זמן... מסכן...
ועוד אגב, ממש לא נורא שטעית. אתה לא צריך להצטער
 
עוד דבר - במקרה שזה לא מצליח

ואתה רואה שהיא מתרחקת ונמנעת - אתה תמיד יכול לחייך ואפיל לצחוק, כאילו אתה פשוט משחק איתה... וזה יכול להיות תירוץ טוב בכל מצב, גם אם אתם כבר ממש ממש קרובים. גם אם השפתיים שלכם נגעו אפילו ואז היא התחרטה. אפילו אז - אתה יכול לעשות את עצמך כאילו הכל היה משחק וסתם רצית לראות מה היא תעשה עם זה. תחייך
 

Dark Muse

New member
פשש לקחת על עצמך את התפקיד

של "איך כל בחורה מבינה דברים"... צאי מזה ילדה.
 
מה?! לא הבנתי מה זה אומר...

סורי... מה התכוונת? מה זה אומר "התפקיד של 'איך כל בחורה מבינה דברים'"?
 
זהו. שדוקא כן. ראה בתת-נושא השני

בתגובה שכתבתי על מוח האדם. ההבעות פנים הן דומות אצל כולם והמוח יודע לפרש אותן בדיוק. כל מה שצריך בשביל להבין ולמסור רמזים זה לזרום עם הטבע.
 

Dark Muse

New member
טוב זאת דעתך...

לדעתי עדיף בצורה ישירה, אם אי אפשר להגיד את זה בפנים, אז אפשר לכתוב את זה במכתב יפה. אני אומר את זה מנסיון של אחרים כי לי אין בכלל, וגם מה שלדעתי הוא ההגיוני ביותר לעשות שרוצים מישהי. למרות שהדרך שלך יכולה להיות טובה מאוד, היא יותר מסובכת ארוכה ויכולה להוביל לדברים אחרים לדעתי
 
זה לא נכון. היא לא מסובכת ולא ארוכה

להפך. לדעתי בסופו של דבר היא חוסכת זמן. כי הבעות פנים מועברות הרבה יותר מהר מאשר הזמן שלוקח לנסח את כל מה שרוצים להגיד. If you wanna shoot - shoot! Don't talk. אני מאמינה במשפט הזה בכל ליבי, ולא רק לגבי ירי. ואגב, אני מדבר כן מניסיון, ודוקא ניסיתי את שתי השיטות, משני הכיוונים (זה אומר שגם דיברתי ישירות, גם דיברו איתי ישירות, גם רמזתי וגם רמזו לי) ואני חושבת שהדרך של הרמזים א) הרבה יותר רומנטית (עד כמה שזה נשמע אבסורד) - כי כל המבוכה הזו של לנסות לנסח את הדברים שפשוט עומדים באוויר באופן טבעי במילים מסורבלות... זה פשוט הורס! ב) הרבה יותר פשוטה. (מאותה סיבה של סעיף א') ג) כשיש גורם הפתעה ומישהו פתאום מנשק אותך בלי שהזהיר קודם שהוא מעוניין, ושיש לו כוונות, ושבעצם הוא רוצה לצאת איתך קודם, אלא עושה את זה כי הוא ראה בסימני הגוף שלך שאתה גם מעוניין, זה כל כך הרבה יותר כייף! אני אכתוב עוד סיפור אישי: יצאתי עם מישהו. זה היה רגע דיי רומנטי כזה, ישבנו בגן ציבורי שקט והכל, מסתכלים בעיניים. והבנתי שהוא רוצה לנשק אותי. האמת שלא כל כך התלהבתי, אבל... שיהיה. בכל אופן, במקום פשוט לנצל את האווירה, הוא פתאום התחיל לדבר. האמת שאני אפילו לא זוכרת מה הוא אמר כי עצבן אותי שהוא הרס את השקט היפה הזה שהיה שם. אז פשוט הנהנתי, להגיד לו, כן, אני כבר יודעת שאתה חושב את זה. כן, אני כבר יודעת שאתה מתכוון לזה. אתה לא רואה אותי מתנגדת, נכון?! אבל לא! הוא היה צריך להיות ישיר ובטוח, וכבר התחיל לשאול "זה בסדר..." פשוט קטעתי אותו ואמרתי לו "תעשה מה שאתה רוצה" (כשהדגש במשפט הוא על תעשה). מה רע בניסוי וטעיה?! הרי אם הוא היה מנצל את הרגע הזה שהיה שם, ואפילו מתקרב סתם, ונגיד שכן הייתי מתנגדת ומתרחקת, אז כל מה שהוא היה צריך לעשות זה לחייך ולחזור למקום שלו. אבל לא! הוא היה צריך לשאול רשות בקול רם. מזה הוא לא יכול לחייך ולעשות את עצמו כאילו שום דבר לא קרה...
 
זה לא סתם. זה עקרוני.

אי אפשר לפתח פה דיון שהוא קצת יותר מעמיק? בעצם מה שאני מנסה להבהיר שכל ה-over ישירות הזו שהתפתחה בזמן האחרון, ונתפסת אצל כולם כדבר טוב (היום כבר אין כל כך דבר כזה "חסר טאקט". יש - כן, אמין, ישר, ישיר, פתוח. כל הדברים האלה. זה בולשיט לדעתי) היא לא! זה מכביד, לא משחרר. זה אגואיסטי, לא מתחשב. זה... בעעע!... מה רע בלהיות קצת יותר מסתוריים? בלהקשיב לתנועות גוף והבעות פנים של אנשים במקום לצפות שיגידו לכם הכל ישירות?...
 

Dark Muse

New member
את לא מבינה...

קודם כל אני מסכים שאפשר לדון, אני לא רב איתך. דבר שני, רמזים יכולים לעבור בצורה לא טובה! מה גם שאני הייתי מעדיף שיגידו לי ישר מה רוצים מאשר ללכת סחור וסחור. לא תמיד אנשים מבינים רמזים. למשל אני ילד ביישן, ואם נגיד איזו מישהי תעשה לי רמזים, אני אתייחס לזה בצורה של "היא לא באמת רוצה..." אבל אם היא תבוא אליי ותגיד לי "רוצה לצאת איתי" והיא תהיה מוצאת חן בעיניי, הסיכוי שאני אגיד לה כן הוא 99%.
 
לא חשבתי שאתה רב איתי ../images/Emo13.gif

זה חבל שאנשים לא מבינים רמזים. אבל הבעייה היא שהם לא מבינים אותם כי הם אלו שהולכים סחור-סחור. אם הם פשוט יקחו את מה שהם רואים פשוטו כמשמעו - לא תיהיה שום בעייה. הרי זו הדרך הישירה ביותר והקצרה ביותר להעביר מסרים - דרך שפת גוף! דרך הבעות פנים!
 

Dark Muse

New member
הוא חשב שאנחנו רבים סתם ../images/Emo3.gif

בכל אופן ובכל מקרה, מה שאת מתארת זה פשוט שמישהו צריך להיות ישיר. אם אני נותן רמזים, אז הוא צריך לבוא באופן ישיר ולפרש אותם, ומה אם הוא טועה? פאדיחה
 
למה לטעות?

זה הדבר הכי טבעי שיש בעולם! אם יש לך הרגשה שהיא רוצה אותך, ההרגשה הזו לא באה סתם! היא שם כי ראית משהו בעיניים. זה לא סתם נדמה לך! הרי אם היא מסתובבת אתך וגם אתה בן אדם נחמד ונראה טוב (אתה לא חייב להיות דוגמן כדי שמישהי תמשך אליך) אז למה שלא תרצה אותך? אם אתה לא בטוח בקשר לאם זה רמז או סתם הבעה רגעית - חכה שהוא יופיע כמה פעמים. צ'מע, זה עובד. אני משתמשת בשיטה הזו כל הזמן (של לפענח שפת גוף של אנשים כדי להבין מה הם רוצים). זה עובד. ומה שאני עושה זה פשוט זורמת אם מה שנראה לי בהתחלה, ולא מנסה להתפלסף עם זה. אחרים גם יכולים לעשות את זה. חבל שאתם לא מאמינים בעצמכם. גם אני פעם לא הבנתי איך עושים את זה. עד שפעם אחת פשוט הסתכלתי על הדברים בראש בהיר, והייתה לי הרגשה שאני יודעת ובסוף הסתבר שבאמת צדקתי. ומאז שמתי לב שזה אותם סימנים אצל כולם, אז אני בד"ך יודעת מה רוצים (במידה ואני בוחנת קצת את השפת גוף של אותו בן אדם). זה לא קסם. זה קיים אצל כולם. זה אפיון של המין האנושי. אנחנו יודעים להעביר מסרים בשפת גוף, ואנחנו גם יודעים להבין שפת גוף (אחרת זה היה מיותר שתיהיה לנו את התכונה של העברת מסרים בשפת גוף). אז תשתמשו בזה. זה טווווב!!!
 

Dark Muse

New member
אני לא אמרתי שאת טועה...

אבל מדובר בידידים, תחשבי ידידים... לרמוז דברים יכולים לגרום להרחקה של ידיד שאינו מעוניין. לדבר על זה לעומת זאת באופן ישיר יכול לחסוך הרבה כאב לב
(או גם להרחיק) בקיצור זאת דרך וזאת דרך, כל אחד והדרך שלו
 
אז זהו. שברמזים זה עוד גמיש

אם אתה נותן רמזים, ורואה שהיא מבינה אותם ומבין לפי השפת גוף שהיא לא מעוניינת, אתה פשוט יכול להפסיק, ושום דבר לא קרה. ואחרי שאתה מפסיק היא יכולה לחשוב שאולי היא סתם דמיינה את זה או משהו. או שזה היה משהו חד פעמי. אם אתה מדבר איתה על זה - זה לא אפשרי. זהו. אמרת. נגמר. אתה לא יכול לחזור בך.
 
עוד דבר. אני אספר סיפור אישי שלי

לא מזמן דווקא התנשקתי עם ידיד שלי. קדמו לזה סדרה של מבטים והתנהגויות שונות ומשונות שעל פיהן ידעתי שזה הולך לקרות. ידעתי שהוא רוצה (וגם אני רציתי) ולכן שיתפתי איתו פעולה. אחרי שהתנשקנו דיברנו קצת, ואז אמרתי, זה לא כייף לדעת דברים מראש. אז הוא הסתכל עליי במבט כזה של "מה?!" ושאל, מה זאת אומרת? את ידעת שזה הולך לקרות?" אז אמרתי כן. אז הוא שאל "איך ידעת, לפי מה ידעת, ממתי ידעת?" והתשובה הייתה לפי ההתנהגות, לפי ההבעות פנים שלך, לפי איך שהסתכלת עליי ונגעת בי (הכוונה לנגיעות "ידידותיות" כמו סתם חיבוק או נגיעות בידיים וכאלה). וממתי ידעתי? אמרתי שממזמן, לא רציתי להגיד שכבר חודש בערך, וזה ממש התחזק כמה ימים לפני ובתחילת הערב כבר הייתי בטוחה שזה הולך לקרות. הוא אמר שזה בא לו ספונטני וזה פשוט התאים באותו זמן (אני מתארת לעצמי שהוא התכוון לשעתיים-שלוש שלפני שהתנשקנו). אבל איך ידעתי. הרי הוא לא אמר כלום כי הוא לא באמת התכוון לעשות את זה עד קצת לפני. אבל אני קלטתי שהוא רוצה. ובסוף השתלם לי.
 
אין לי כוח/זמן לקרא את שאר התגובות

אז... -אני חושבת שזה גורל שלא דיברתם שנה ואז במקרה נפגשתם... -אבל מצד שני.. ברגע שיש חבר (במיוחד כל כך הרבה זמן).. אני לא חושבת שאותו בנאדם ירצה להיכנס שוב למערכת יחסית.. קיצר אני לא חושבת שאתה צריך לצפות לדייט או קשר רציני ממנה.. או... שאני אחזור למה שאמרתי בהתחלה.. כי אני מאמינה בגורל.. ויכול להיות ש... זה הגורל!! (אממ?!
) קיצר.. נתתי לך 2 אפשרויות.. תתייעץ ו..בהצלחה נשמה!!!
 

ssshirly

New member
תשמעעעע..חחח..

קראתי תגובות של אנשים וחשבתי על זה.. יש לי שני דברים להגיד.. א. זה שמישהי או מישהו שסיימו קשר לא מזמן .. קשר ארוך .. של מעל לשנה.. אלוקח לו הרבהה זמן להתאושש.. כניראה שהיית שם אהבה גדולה אם הקשר יצליח להחיזק זמן ארוך כל כך.. ולהרפה מאהבהל וקח זמן.. אז לכן גם אם באמת יש לה רגשולת אלייך יקח לה זמן עד שהיא תוכל לצאת איך .. אז לדעתי פשוט תדחה את הבקשה שלך.. כי אני מבינה מהדברים שלך שאת רוצה להיצע לה בכל מכיר גם אם התשובה תיהיה לא.. אז לדעתי פשוט תדחה את זה.. תחכה עוד קצת.. תיראה לאן זה מתגלגל.. קח תזמן אל תמהר.. כי מהירות יכולה להרוס..
 
למעלה