שאלה!!

שאלה!!

התגייסתי ביום חמישי ועכשיו אני בטירונות במחנה 80. התפקיד שלי זה סמבצית. מישהו יכול לספר לי על התפקיד......? איך היציאות....?
 

Lady T

New member
אני סמבצית

אבל את הקורס עברתי בג'וליס את סמבצית עורף או חי"ר?
 
גם אני אעשה את הקורס בג'וליס

כשהייתי אצל הקצין מיון אמרתי שאני רוצה עורף , לא חיר. ואיך התפקיד?
 
זה משתנה מבסיס לבסיס

בבסיס שלי סמב"צים שעושים 2-5 (זה פשוט בית זונות!), ויש לי חברות סמב"ציות שעושות 11-4.
 

Holy Man

New member
זה הכול תלוי בבסיס

היציאות של הסמבציות שלויות רק בכח האדם שיש בחמ"ל במספר הסמבציות שצריכות לסגור... בדר כלל היציאות זה חצאים שלישים! אלא עם כן את בבסיס פתוח ואז זה די יומיות וכאלה עם לילה פעם בשבוע או משהו בסגנון אוג 01 מחזור עייף
 
למעלה