נויה המיוחדת
New member
שאלה!!
התגייסתי ביום חמישי ועכשיו אני בטירונות במחנה 80. התפקיד שלי זה סמבצית. מישהו יכול לספר לי על התפקיד......? איך היציאות....?
התגייסתי ביום חמישי ועכשיו אני בטירונות במחנה 80. התפקיד שלי זה סמבצית. מישהו יכול לספר לי על התפקיד......? איך היציאות....?