ANGEL1989 GRIL
New member
שאלה..
ליפעמים כשאני מיתעצבן על מישהו ממש אני מרגיש כאילו כוחי גדל מבחינה פנימית וחיצונית. כוח גופי גודל ואני מרגיש כאילו משהו בגופי נא ומחזק אותי. זה קשור לניבחרים או לנושא שעליו אנחנו מדברים?
ליפעמים כשאני מיתעצבן על מישהו ממש אני מרגיש כאילו כוחי גדל מבחינה פנימית וחיצונית. כוח גופי גודל ואני מרגיש כאילו משהו בגופי נא ומחזק אותי. זה קשור לניבחרים או לנושא שעליו אנחנו מדברים?