התגובה של הילד לא הייתה בגלל הטיפול
ההורים משערים, שהוא דווקא קינא בתשומת הלב שהכלבה קיבלה.
זה ילד שאמנם מדבר, אך הדיבור לא תמיד בעל משמעות, ולכן קשה לפעמים לדעת את הגורמים להתנהגות. הם עובדים עם מדריך, שעוזר להם לאמץ את הכלבה.
ולמרות זאת, הילד מגיב בצורה לא טובה אל הכלבה עצמה, ומכה אותה ודורש לסלק אותה מהבית.
קשה לי להסביר, בלי לתת פרטים מסגירים, אך רואים שהכנסת הכלבה עשתה רע מאוד לילד.
מצד שני, אי אפשר הרי לזרוק כלבה רק בגלל שהיא עושה רע לילד שלך.
לקחת כלבה זו אחריות.
לכן היה חשוב לי להראות, שיש כאן שני צדדים.
אם למשל ממליצים על אפיקלציה - כי אז החרשתי.
כי אם מורידים למחשב משחק שמתברר אחר כך כלא מתאים - אז פשוט זורקים אותו.
כלב וגם חתול הם חיות ויש אחריות כלפיהם. אי אפשר סתם לזרוק אותם מהבית כשנמאס מהם.