שאלה

לינוי169

New member
שאלה

כלבי כיס יכולים לקדם ילד בן שנה וחצי עם הוא על הרצף האוטיסטי?
 

ימימה

New member
מה זה כלבי כיס?

 

schlomitsmile

Member
מנהל
אקח את המלה שלך על זה
אצל ה
חתול זו מילת-גנאי: כשהוא מתעצבן על אחיו, הוא אומר שהוא חתול
 

schlomitsmile

Member
מנהל
לדעתי ומנסיוני, כל כלב יכול לעשות טוב לכל ילד, בודאי לילד א"ס.
אבל
כלב הוא יצור חי- זה אומר שהוא זקוק לטיפול יומיומי,
והרבה תשומת-לב.
אם ההורים לא בעניין, לא אוהבים כלבים,
עדיף לחשוב על משהו אחר.

יש בקישורים שלנו, בסעיף 'סרטים' סרט שמביא סיפור אמיתי,
על משפחה ובה ילד אוטיסט, שהצטרפותו של כלב לחייה,
שיפרה אותם מאד- שווה צפיה (הכינו את הממחטות
).
 
שלומית

אני הבאתי לילדה כלבה ומרוב שזה היה מוצלח לא רק לה לכולנו הבאתי עוד כלבה וכולנו שמחים ואכן יש תחושה שהיא נפתחה עוד יותר מאז שהכלבים הגיעו פשוט מחממם את הלב אם הייתה לי האופציה הייתי פותחת כלביה.
 
מצטרפת דיעה

רק רוצה להדגיש גודל הכלב ממש לא חשוב
חשוב האופי שלו!
צירך לוודא טוב טוב ורצוי לאמץ כלב שאינו גור
לנו יש 2 כלבות, שתיהם גדולות אבל בעלות אופי מדהים וסבלני ביותר לכל המשיכות בזנב, באוזניים וכו... עם אחת תפסתי ילדון מחטט לאחת מהכלבות באף
 
את רואה

אני חושבת דווקא שגור עדיף לגורים יש סבלנות ורצון לשחק לפחות מהניסיון שלי אם הכלב כבר גדול כשהוא הגיע הביתה הוא יהיה פחות סבלני כלפי הילדים
 

schlomitsmile

Member
מנהל
מסכימה איתך שאופי הכלב חשוב מגודלו ושעדיף לא גור.
מניחה שהגודל משמעותי בלי קשר לילד-
מי שגר בדירה בלי חצר, עדיף שלא ייקח כלב גדול.
 
לשאלתך

אני הבאתי לבתי כלבה ומרוב שזה היה מוצלח הבאתי עוד אחת ובאמת זה מחולל פלאים, אני לא חושבת שיש חשיבות לגודל של הכלב, האחת זו צ'יואואה והשנייה רועה גרמני מעורב הלברדור כרגע גם היא קטנה כי מדובר בגורה אבל מה שחשוב בבחירת הכלב זה שהוא יהיה חברותי ועם רצון לשחק לכן אולי עדיף להביא גור. אבל וזה אבל גדול, אם אתם בעניין של כלב רק כדי לקדם את הילד אז תוותרו ותחשבו על משהו אחר כי כלב דורש טיפול ותשומת לב כמו בנאדם. בהצלחה
 

randy1982

New member
מצטרפת לדיעה שכל כלב יעשה טוב

לכל המשפחה.
הימנעו מזנים אגרסיביים.
אל תקנו כלב. תאמצו כלב מעורב:
הם בריאים יותר וחכמים יותר,
ולדעתי גם חבריים ואוהבים יותר...
לפני 4 וחצי שנים מצאתי גורה,
מעורבת יפיפיה שמישהו כנראה זרק מהבית.
זאת אחת המתנות הטובות שהחיים נתנו לי (אחרי הילדים, כמובן).
 
למעלה