שאלה

Aimer1

New member
אימוץ זה דבר מצויין, אבל...

במקרים שלכלב יש משימה טיפולית, כדאי להימנע מכלבים שעברו התעוללות, שיש להם בעיות רגשיות למיניהם...כלב "טיפולי" חייב להיות ידידותי ורגוע וסובלני...
 

randy1982

New member
הכלבה שלי אומצה מהרחוב

והיא הכי רגועה, חברית, וסבלנית.
היחס שלה לאנשים ובמיוחד לילדים זה משהו מדהים.
 

Aimer1

New member
ברור שגם ברחוב יש כלבות מתדימות:)

אני רק אומרת שזה סיכון כי לא יודעים עם איזה מטען רגשי היא באה ומה היא עברה.
 
במשפחה שלנו הילד הגיב לא טוב להכנסת כלב הביתה

משפחה לקחה במיוחד כלב בשביל הילד.
הילד הגיב ברגרסיה.

אני לא יודעת למה בדיוק, אבל כדאי לדעת שזו לא תרופת פלא.

כמו כן, גם צריכה להיות נכונות לטפל בכלב, שכן כלב זה כמו עוד ילד. צריך לקחת לטיפולים אצל וטרינר, אוכל מיוחד ועוד. צריך להקפיד לקחת אותו לטיולים, למשל.
במקרה הזה, המשפחה כולה התלהבה מאוד מהכלב, חוץ מהילד שבשבילו לקחו אותו.
 
אף אחד לא דיבר על תרופה ובטח לא על פלא

אוטיזם זה לא מחלה שמצריכה תרופה פשוט אומרים שזה עוד דרך, אגב זה ברור שאם אין כוונה לטפל בכלב אז אין מה להביא אותו, כמו שאמרתי כלב זה עוד בן בית שזקוק לטיפול מסור וגם אהבה.
 
לפי מה שכנתב בתגובות למעלה היה נראה שכלב

תמיד עושה טוב לילדים, וזה, לצערי, לא תמיד נכון.
רק רציתי לאזן.
 


 

dina199

New member
טוב מאוד שאת עושה את זה.

למשל לנו היה נסיון נהדר עם חתול, אז אני תמיד מדברת על חתולים
 

ימימה

New member
היא לא כתבה שהבעיה הייתה בכלב

והיא לא סיפרה על שום תגובה שלהם לכלב, מאיפה הבנת את זה?
היא רק כתבה שהילד הגיב ברגרסיה לנוכחות של הכלב.
בכל מקרה לפי מה שאני הבנתי, היא לא מדברת על המשפחה הגרעינית שלה ועל הילד שלה, אלא על משהו שקרה במשפחה המורחבת.
 

dina199

New member
לכן אני מעדיפה חתול


חתול כמעט ולא דורש טיפול.
ויש סיכוי שילד שלא הגיב טוב לכלב יגיב טוב יותר לחתול
 
התגובה של הילד לא הייתה בגלל הטיפול

ההורים משערים, שהוא דווקא קינא בתשומת הלב שהכלבה קיבלה.

זה ילד שאמנם מדבר, אך הדיבור לא תמיד בעל משמעות, ולכן קשה לפעמים לדעת את הגורמים להתנהגות. הם עובדים עם מדריך, שעוזר להם לאמץ את הכלבה.
ולמרות זאת, הילד מגיב בצורה לא טובה אל הכלבה עצמה, ומכה אותה ודורש לסלק אותה מהבית.
קשה לי להסביר, בלי לתת פרטים מסגירים, אך רואים שהכנסת הכלבה עשתה רע מאוד לילד.

מצד שני, אי אפשר הרי לזרוק כלבה רק בגלל שהיא עושה רע לילד שלך.
לקחת כלבה זו אחריות.

לכן היה חשוב לי להראות, שיש כאן שני צדדים.

אם למשל ממליצים על אפיקלציה - כי אז החרשתי.
כי אם מורידים למחשב משחק שמתברר אחר כך כלא מתאים - אז פשוט זורקים אותו.

כלב וגם חתול הם חיות ויש אחריות כלפיהם. אי אפשר סתם לזרוק אותם מהבית כשנמאס מהם.
 

dina199

New member
הכל יכול להיות ומכל מני סיבות.

למשל במקרה שלנו הבן הוא זה שרצה את החתול.
ובהחלט חשוב לדעת שאין תרופות פלא לשום דבר
 
למעלה