שאלה
ראיתי שיש בכל מיני מכללות (אולי גם בכל מיני אוניברסיטאות ואני פשוט לא יודע) כל מיני קורסים בפסיכולוגיה בתחומים חדשים. כלומר בנוסף לקורסים "הרגילים" (חברתית, פיזיולוגית, קוגניטיבית וכו') יש גם כל מיני קורסים "חדשים" כמו פסיכולוגיה של האינטרנט, פסיכולוגיה עסקית, וכו'...... שאלתי היא האם קורסים שכאלה נכנסים לממוצע הפסיכולוגיה של סטודנט לתואר ראשון בבואו להגיש מועמדות לתואר שני? משקל של קורס כזה (שסביר להניח שהוא גם לא יהיה קורס מאתגר במיוחד) שווה למשקלו של קורס "רגיל" בפסיכולוגיה? אם כן זה די ביזיוני לא? כי זה אומר שמי שאין לו קורסים כאלה בתכנית לימודים , בהכרח יהיה לו ממוצע יותר נמוך מאשר בוגר שכן עשה את הקורסים האלה זה משהו שראיתי בתכנית לימודים של מרכז אקדמי פרס, ושל הבינתחומי מה אתם אומרים?
ראיתי שיש בכל מיני מכללות (אולי גם בכל מיני אוניברסיטאות ואני פשוט לא יודע) כל מיני קורסים בפסיכולוגיה בתחומים חדשים. כלומר בנוסף לקורסים "הרגילים" (חברתית, פיזיולוגית, קוגניטיבית וכו') יש גם כל מיני קורסים "חדשים" כמו פסיכולוגיה של האינטרנט, פסיכולוגיה עסקית, וכו'...... שאלתי היא האם קורסים שכאלה נכנסים לממוצע הפסיכולוגיה של סטודנט לתואר ראשון בבואו להגיש מועמדות לתואר שני? משקל של קורס כזה (שסביר להניח שהוא גם לא יהיה קורס מאתגר במיוחד) שווה למשקלו של קורס "רגיל" בפסיכולוגיה? אם כן זה די ביזיוני לא? כי זה אומר שמי שאין לו קורסים כאלה בתכנית לימודים , בהכרח יהיה לו ממוצע יותר נמוך מאשר בוגר שכן עשה את הקורסים האלה זה משהו שראיתי בתכנית לימודים של מרכז אקדמי פרס, ושל הבינתחומי מה אתם אומרים?