נתחיל מזה שגנבים [אססינים]
היא הדמות הכי יקרה שיש, במיוחד דקסלסס אבל, ההבדל הוא לא כזה גדול מדמות רגילה, למרות שלמדתי מלהסתובב הרבה במייפל, לראות עבודות, וביגלל שגם יש לי, סינים דקסלסס הם טובים ב"רמות הראשונות", הנמוכות אח"כ הם מתחלשים, -לרוב-, בעבודה רביעית הם חלשים יותר מסין רגיל בעבודה רביעית.. יש עוד קלאו לרמה 90 לדקסלסס חוץ ממייפל, אבל לקנות כזה דבר מסקורקל טוב יעלה לך הון תועפות, אבל שוב, בכלל, סינים זאת עבודה יקרה