שאלה..

yonVata

New member
שאלה..

אתמול בערב פתחתי לעצמי גנב מסדר.. אחרי זה חברה שלי הציעה לי לעשות אותו dexless כי ככה הדמות תהיה יותר חסכונית, אבל אני טענתי שהיא הרבה יותר יקרה ככה.. כי צריך לקנות הכל מסוקרל.. אחרת אתה נשאר חלש ועם ציוד עלוב... מה דעתכם?..
 

MR Lordi

New member
Dexless זה טיפשי...

לדעתי... אתה נשאר עם Claw לרמה 10 עד רמה 35. ומרמה 64 אין לך נשק אחר ואתה נשאר עם אותו נשק. (אם אתה רוצה לקנות משהו טוב לרמה 64 אתה צריך כסף. והרבה) ולפי מה שהתרשמתי מהסייגנוס, את הגנבים הכי פחות אהבתי...
 

D amaged R oses

New member
נתחיל מזה שגנבים [אססינים]

היא הדמות הכי יקרה שיש, במיוחד דקסלסס אבל, ההבדל הוא לא כזה גדול מדמות רגילה, למרות שלמדתי מלהסתובב הרבה במייפל, לראות עבודות, וביגלל שגם יש לי, סינים דקסלסס הם טובים ב"רמות הראשונות", הנמוכות אח"כ הם מתחלשים, -לרוב-, בעבודה רביעית הם חלשים יותר מסין רגיל בעבודה רביעית.. יש עוד קלאו לרמה 90 לדקסלסס חוץ ממייפל, אבל לקנות כזה דבר מסקורקל טוב יעלה לך הון תועפות, אבל שוב, בכלל, סינים זאת עבודה יקרה
 

yonVata

New member
דיכאון קל :p

בכל מקרה מזל שבנתיים יש לי קצת מימון מהלוחם.. אבל יהיה צורך לאסוף עוד המון כסף.. נראה לי שאני אנסה את טקטיקת המשקפים השבורות עם הגנב בשביל להשיג עוד כסף :p
 

P o o f i

New member
אי אפשר להגדיר אותם כדמות הכי יקרה שיש,

ידיד שלי בזבז קרוב ל20BIL על הקשת שלו, זה הכל תלוי במימון שלך. גם אי אפשר להגדיר את החפצים שלהם כהכי יקרים, בגלל שלכל עבודה יש את החפצים היקרים שלה.
 

Hasselblad

New member
../images/Emo45.gif

רוזי צודקת! כל הדמויות יקרות הרמיטים הם בהחלט לא הדמות הכי יקרה, להרמיטים הכי קל למצוא ציוד במשחק כי פשוט יש הכי הרבה כאלה אז גם יש הכי הרבה ציוד מסוסקרל שלהם... סתם לדוגמא קלאו לרמה 100 עם 7 סקרולים של 60 אחוז שעבדו תעלה הרבה הרבה הרבה פחות מקשת לרמה 100 שכל 7 הסלוטים עבדו עם 60%. לגבי הדקסלסים אני מסכימה עם רותם, ביזבוז של כסף, המצאה של ישראלים שלא עוברים את רמה 80 וכל פעם שמגיעים לרמה 80 פותחים דמות חדשה. דקסלסים חזקים אולי ברמה 50 וזהו בערך...
 

deisy

New member
כולן יקרות

אם אתה רוצה ציוד טוב.. לי זה נראה כאב ראש אחד גדול לחפש ציודים לדקסלס, יותר מידי התעסקות פחות מידי ציוד
 

yonVata

New member
למען הסר ספק...

רעיון הdexless היה שלי, כי חשבתי שהם חזקים יותר.. חברה שלי הניחה שהם זולים יותר בגלל הביגוד וכו... הגנב הוא לא גנב רגיל, אלא גנב של המסדר... ממם... נראה לי שזהו... המשך יום נעים :)
 
למעלה