גאיה של זיו
New member
אין ספק שזה פוגע באיכות החיים שלי
דיברתי עם בן זוגי והחלטנו שבשלב ראשון נוריד את הווליום באופן משמעותי ואח"כ נסגור בכלל. נעשה זאת בשלבים, אחרת לא ארדם מדאגה... יש אנשים שמסוגלים לקום בלילה ולחזור לישון כאילו כלום לא קרה - לא אני! ישנם ימים שאני ממש לא מתפקדת, לא בעבודה ולא בבית. לכן אני חייבת למצוא פיתרון ולחזור לישון בלילות.
דיברתי עם בן זוגי והחלטנו שבשלב ראשון נוריד את הווליום באופן משמעותי ואח"כ נסגור בכלל. נעשה זאת בשלבים, אחרת לא ארדם מדאגה... יש אנשים שמסוגלים לקום בלילה ולחזור לישון כאילו כלום לא קרה - לא אני! ישנם ימים שאני ממש לא מתפקדת, לא בעבודה ולא בבית. לכן אני חייבת למצוא פיתרון ולחזור לישון בלילות.