כמוני כמוך
שי עברה שלחדר משלה בגיל 3 חודשים, כי בחדר שלנו היה מקום רק לעריסה. אבל החדר שלה צמוד לשלנו. אז בהתחלה השתמשתי באינטרקום, ואז גיליתי שגם הוא מפריע לי לישון. אז ניתקתי אותו ואני משתמשת בו רק כשאני יוצאת לשכנה בזמן ששי ישנה, או כשהיא ישנה אצל חברים וכד´. את הביביסנס ניתקתי כי הוא פשוט התקלקל לפני בערך חודשיים (חצי שנה של שי), וכיוון שכבר אין עליו אחריות (קיבלנו אותו בירושה), פשוט ויתרתי על שירותיו.