ה-ב-ה-ר-ה!!!! ../images/Emo2.gif
ראשית, תודה רבה על תשומת הלב. שנית, זה לא שכל השנים חיכיתי לו, היה לי בן זוג רציני במיוחד, שלוש שנים של יחד כששנה וחצי מתוך זה גרנו יחד. שלישית, זו הייתה סתם שאלה של סקרנות. אני בחיים אבל בחיים לא מתכוונת להתעסק עם עולם הרוחות ועם עולם הכישוף, זה עסק מסוכן. איני רוצה לנצל את זה אפילו אם זה לכאורה לטובתי. אני מאמינה בגורל, אם האהוב הזה לא יהיה בחיי זה אומר שאנחנו לא מיועדים זה לזו, זה הכול!!