טפשות.יום לאחר פלישת חמאס לעוטף עזה,
מה היו הסיבות האסטרטגיות של איראן וחיזבאללה,
לא לפלוש מייד לצפון המדינה, ולשלוח טילים לישראל כדי לעכב את גיוס המילואים.
טיפש לא מבין את היריבים שלו,טפשות.
פלישת חמאס הייתה כי נמאס לבוס שם "להיות בכלא" בעזה לפי דבריו.יום לאחר פלישת חמאס לעוטף עזה,
מה היו הסיבות האסטרטגיות של איראן וחיזבאללה,
לא לפלוש מייד לצפון המדינה, ולשלוח טילים לישראל כדי לעכב את גיוס המילואים.
שילוב של בורכות וטימטוםפלישת חמאס הייתה כי נמאס לבוס שם "להיות בכלא" בעזה לפי דבריו.
איראן והפרוקסים אהבו את המצב כמו שהיה - להפעיל לחץ על ישראל דרך הפחדה.
ז"א אם ישראל פוגעת לטעמם בערבים ביו"ש ועזה יותר מידי הם מגיבים.
איראן ספציפית רק שהורידו את השגרירות שלה בלבנון היא ירתה לכאן - "יענו" פגעתם קרוב מידי לטעמנו.
במילים אחרות הם לא היו מתואמים במאבק הפיזי מחמת ניגוד אינטרסים.
המטרה של איראן הייתה להפעיל לחץ עקיף מתמיד על ישראל וככה להראות דומיננטיות במזרח התיכון
ולמנוע מישראל "להשתולל".
למה אתה שואל אם לכל תשובה אתה אומר אומר שכמה התשובה והעונה מגוכחים. אם אתה רוצה לכתוב את דעתך בעניין תכתוב ישירות ואל תבקש מאנשים להביע את דעתם כדי ללעוג אחר כך לדעה שלהם.שילוב של בורכות וטימטום
אתה בפורום הלא מתאים
פנה לפורום "בריאות נפש – שיקום והחלמה"
אולי בכל זאת יש לך סיכוי להחלמה?
שם לא תהרוג דיונים רציניים של אחרים,
כי שם כולם ברמתך.
להוציא מהעונים את המקסימום.למה אתה שואל אם לכל תשובה אתה אומר אומר שכמה התשובה והעונה מגוכחים. אם אתה רוצה לכתוב את דעתך בעניין תכתוב ישירות ואל תבקש מאנשים להביע את דעתם כדי ללעוג אחר כך לדעה שלהם.
אני מנסה להעלות רמת הפורום,למה אתה שואל אם לכל תשובה אתה אומר אומר שכמה התשובה והעונה מגוכחים. אם אתה רוצה לכתוב את דעתך בעניין תכתוב ישירות ואל תבקש מאנשים להביע את דעתם כדי ללעוג אחר כך לדעה שלהם.
אכן עד שישראל השיבה להם אש היא פחדה מהם פחד מוות כל הזמן איימו שבעימות עם חיזבאאלה לא יהיה לנו חשמל ונצטרך גנטרטורים במשך חודשים. לגבי איראן בכלל קבעו שאם ארה"ב תשאיר אותנו לבד ישראל תושמד.פלישת חמאס הייתה כי נמאס לבוס שם "להיות בכלא" בעזה לפי דבריו.
איראן והפרוקסים אהבו את המצב כמו שהיה - להפעיל לחץ על ישראל דרך הפחדה.
ז"א אם ישראל פוגעת לטעמם בערבים ביו"ש ועזה יותר מידי הם מגיבים.
איראן ספציפית רק שהורידו את השגרירות שלה בלבנון היא ירתה לכאן - "יענו" פגעתם קרוב מידי לטעמנו.
במילים אחרות הם לא היו מתואמים במאבק הפיזי מחמת ניגוד אינטרסים.
המטרה של איראן הייתה להפעיל לחץ עקיף מתמיד על ישראל וככה להראות דומיננטיות במזרח התיכון
ולמנוע מישראל "להשתולל".
אתה בורח מהבעייה.אכן עד שישראל השיבה להם אש היא פחדה מהם פחד מוות כל הזמן איימו שבעימות עם חיזבאאלה לא יהיה לנו חשמל ונצטרך גנטרטורים במשך חודשים. לגבי איראן בכלל קבעו שאם ארה"ב תשאיר אותנו לבד ישראל תושמד.
עניתי על כך בתגובה אחרת, למרות הביביסטים והטראמפיסטים לא יאהבו את התשובה שלי.אתה בורח מהבעייה.
הגישה שהמששלה משדרת הוא:
- חיזבאללה תיכנן לכבוש את הצפון.
- איראן תיכננה למחוק את ישראל.
יום לאחר פלישת חמאס
בשיחות שנסראללה ואיראן ויועציהם האיסטרטגים ניהלו.
ההגיון אומר שהם היו חייבים להבין, שהזדמנות טובה מזאת להשגת מטרותיהם לא תבוא.
אז למה הם לא פעלו, כפי שכל השנים תיכננו, וחיכו ליום הזה?
לא ראיתי אצלך אף תשובה לשאלה שהעליתי.עניתי על כך בתגובה אחרת
הם הבינו מזמן שהם לא יכולים להכניע את ישראל אלא רק ללחוץ עליה.אתה בורח מהבעייה.
הגישה שהמששלה משדרת הוא:
- חיזבאללה תיכנן לכבוש את הצפון.
- איראן תיכננה למחוק את ישראל.
יום לאחר פלישת חמאס
בשיחות שנסראללה ואיראן ויועציהם האיסטרטגים ניהלו.
ההגיון אומר שהם היו חייבים להבין, שהזדמנות טובה מזאת להשגת מטרותיהם לא תבוא.
אז למה הם לא פעלו, כפי שכל השנים תיכננו, וחיכו ליום הזה?
אז למה חיזבאללה בנו מערך צבאי ענק לפלישה לצפון ישראל?הם הבינו מזמן שהם לא יכולים להכניע את ישראל אלא רק ללחוץ עליה.
בשביל ללחוץ!אז למה חיזבאללה בנו מערך צבאי ענק לפלישה לצפון ישראל?
האם המדינה משקרת כאשר היא אומרת שחיזבאללה תיכנן לפלוש לצפון?בשביל ללחוץ!
תיכנן זה מילה גדולה,האופציה תמיד הייתה על השולחן.האם המדינה משקרת כאשר היא אומרת שחיזבאללה תיכנן לפלוש לצפון?
אם האופציה על השולחן,תיכנן זה מילה גדולה,האופציה תמיד הייתה על השולחן.
הם ראו שחמאס הפסיד את המערכה.אם האופציה על השולחן,
הם ידעו שלעולם לא יהיה להם זמן ותנאים טובים יותר.
הם היו מכונים לכך זה זמן,
זה היה הזמן האידאלי עבורם להוציא את האופציה לפועל.
יום לאחר הפלישה הם לא ראו זאת.הם ראו שחמאס הפסיד את המערכה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.